ویژگی های تابلو ال ای دی روان

قیمت تابلو  ال ای دی روان در مورد کیفیت و دوام این تابلوها اطلاعات بسیار زیادی به مشتریان می دهد، امروزه با توجه به وفور تابلوهای بی کیفیت چینی در بازار که قیمتی بسیار پایین تر از تابلوهای باکیفیت با ماژول های قوی دارند، انتخاب و خرید تابلو ال ای دی روان رنگی برای خریداری قدری دشوارتر شده است اما باید همواره به این نکته توجه کرد، که به موازات این کاهش قیمت ها از دوام و شدت روشنایی این تابلو ها نیز کاسته می شود و  البته برای این دست از تابلوها هیچ خدمات پس از فروش و گارانتی تعیین نشده است. استفاده از رنگ های مختلف  در طراحی تابلو ال ای دی روان اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا هر رنگ حاوی پیامی است و در جذب مخاطبان تأثیر بسیار زیادی دارد. از مهمترین ویژگی های تابلو ال ای دی روان در رونق کسب و کارها و جذب مشتریان می توان به مواردی نظیر مصرف پایین برق، تأثیر گذار بر ذهن مشتری، شدن نور و کیفیت بالا و قابلیت نصب در محیط های باز اشاره کرد که این تابلوهای طراحی را از دیگر تابلوها متمایز می کند. تابلو روان درواقع مجموعه ای منظم از دیودهای نوری باکیفیت است، که در فاصله های بسیار کمی و به صورت ماتریسی کنار هم قرار گرفته اند، این تابلو ها امروزه جایگزین انواع تابلوهای قدیمی مانند فلکس، بنر، نئون و غیره شده اند و تأثیر آن ها را به هیچ وجه در رونق کسب و کارها نمی توان انکار کرد. بنابراین قبل از خرید تابلو ال ای دی روان و باکیفیت در ابتدا باید از کیفیت، دوام و اعتبار شرکت سازنده اطمینان حاصل کرد و سپس تابلوی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد، و از بابت خدمات پس از فروش و کیفیت و ثابت ماندن شدت نور آن ها اطمینان حاصل کرد.

خرید تابلو ال ای دی روان با مناسب ترین قیمت

تابلو ال ای دی روان از زیباترین تابلوهای تبلیغاتی است که با هدف جذب مشتری در نمای مشاغل قرار می گیرد، این تابلو ها از قطعاتی نظیر ماژول، رنگ های فول کار، انیمیشن، افکت های جذاب و غیره پیام های مختلفی را نظیر حراجی، قیمت بسیار پایین، فروش ویژه و غیره را به مشتریان انتقال می دهند، در این تابلوها برای اثر بخشی بیشتر در مخاطبان از اشکال هندسی زاویه دار و افکت های مختلف استفاده می کنند، که سبب شده در جذب و جلب توجه مخاطبین بسیار موثر واقع شد. با ورود این تابلو ها به صنعت تبلیغات و تابلوسازی تقاضای خرید تابلو ال ای دی روان با مناسب ترین قیمت با استقبال بسیار زیادی مواجه شد، و فعالان این صنعت پر متقاضی همواره با بالابردن سطح کیفیت محصولات از نظر سبک و سیاق طراحی و دوام  و ماندگاری محصولات برای کسب سهم بیشتری از فروش انواع تابلو چلنیوم  را در این بازار رقابتی و پویا از آن خود نمایند.

فروش تابلو ال ای دی باکیفیت

مرکز معتبر و محبوب تابلو ساز اچ دی در شمار اولین شرکت های اجرای تابلوهای تبلیغاتی در انواع تابلو چلنیوم، تابلو ال ای دی روان و تابلو ال ای دی ثابت با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین روش های طراحی و اجرا می باشد، که می توان گفت سهم بسیار بالایی از فروش تابلو ال ای دی با کیفیت را به خود اختصاص داده است و به عنوان یک مرکز باسابقه و خوشنام به متقاضیان این تابلوها خدمات ارائه می رهد. متقاضیان خرید تابلو ال ای دی ارزان و باکیفیت در رنگ های متنوع با مراجعه به وب سایت تابلو ساز اچ دی می توانند پس از مشاهده سوابق و نمونه کارهای این مجموعه به راحتی می توانند به این مرکز اعتماد کرده و سفارشات خود را به آن بسپارند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()