روش های بسته بندی کالا از گذشته تا کنون با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است، که در این میان بسته بندی های پلاستیکی به دلیل بهداشت بالا و وزن کم طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و از زیر مجموعه های آن می توان به سلفون، نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار و نایلون عریض اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و مخاطبان خاص خود را دارند. نایلون شیرینگ از جمله تولیدات پلی اتیلنی است که از ضخامت بسیار مناسبی برخودار است و به دلیل ساختار غیر قابل نفوذ  و بهداشت بسیار بالا برای بسته بندی مواد دارویی، غذایی و بهداشتی ایده آل می باشد، از مهمترین قابلیت های نایلون شیرینگ امکان سفارشی کردن ضخامت و ابعاد آن برای صنعتگران می باشد بطوریکه می توان برای کالاهای شکننده و ظریف از ضخامت های بالاتری استفاده کرد. در حالت استاندارد ضخامت این نایلون شیرینگ بین 30 تا 120 سانتی و عرض نایلون ها از 10 تا 120 سانتی متر است و بسته به نیاز و کاربرد این نایلون ها در صنعت می توان آن ها را در ابعاددلخواه سفارش داد و خریداری نمود. استفاده از فراورده های پلیمری روز به روز در حال افزایش است، این فراورده ها به دلیل قیمت پایین خرید، دوام بسیار بالا و قابلیت نفوذ ناپذیری تمامی المان های بسته بندی بهداشتی و مطمئن را در خود جای داده اند، و توجه صاحبین صنایع تولیدی و خدماتی را به خود جلب کرده اند. برای خرید نایلون شیرینگ در ابتدا باید ابعاد و اندازه کالا ها و همین طور دستگاه شیرینگ پک را در نظر گرفت و سپس با مراجعه به مراکز معتبر و خوشنام نظیر  دریا پلاستیک این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

قیمت نایلون شیرینگ

سلفون و پلاستیک شیرینگ نام های دیگر نایلون شیرینگ بوده که در بین مشتریان و صنعتگران جا افتاده است، در واقع از عمده تفاوت سلفون با این محصول پلیمری می توان به شفافیت بیشتر، ضخامت کمتر و قیمت پایین تر آن اشاره کرد. این نایلون ها برحسب نوع متریال مصرفی و کیفیت، در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید می شوند و می توان بسته بندی کالا ها را به روشی زیباتر و جذاب تر به نمایش گذاشت. دسته بندی کردن موارد غذایی آشامیدنی و دیگر محصولات در باکس های 6 و 12 تایی از دیگر کاربردهای این محصول پلیمری پرطرفدار در صنعت بسته بندی است، زیرا به راحتی می توان تمام اطلاعات تولید و پخش محصولات را نظیر قیمت، تاریخ تولید و انقضاء را به راحتی بر روی آن ها چاپ نمود. بنابراین از عمده کاربردهای نایلون شیرینگ در صنعت بسته بندی می توان به حفاضت در برابر ضربه و جابجایی و همین طور حفاظت در برابر آلودگی  اشاره کرد. نایلون شیرینگ در دمای بالای 160 تا 220  درجه سانتی گراد و با استفاده از دستگاه شیرینگ پک تغییر حالت می دهد و دور تا دور کالا ها را وکیوم می کند و مانع نفوذ گرد و غبار، آلودگی و رطوبت به آن ها می شود.  خرید نایلون عریض را ارزان انجام دهید.

از انواع دستگاه شیرینگ پک که در صنایع بسته بندی  صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند می توان به  دستگاه شیرینگ کابینی، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیکی، دستگاه شیرینگ پک تونلی، و دستگاه های شیرینگ دستی و رومیزی اشاره کرد، که نیاز تمامی صنایع را مرتفع می کنند. قیمت نایلون شیرینگ در نوع تک لایه آن که برای کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار پایین تر از نوع چند لایه و ضخیم آن ها است، که برای دسته بندی های ضریه گیر و پالتی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین رابطه ی مستقیمی بین قیمت نایلون شیرینگ و ضخامت و ابعاد آن وجود دارد، که البته این موارد بر کسی پوشیده نیست. شفافیت، ابعاد طولی و عرضی، برند سازنده، کیفیت نایلون و غیره نیز در تعیین قیمت این محصولات پلیمری بی تأثیر نیستند.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 836
نمایش همه
علاقه مندی ها ()