استفاده از نایلون حبابدار به عنوان ضربه گیر کالا  یکی از متداول ترین روش های بسته بندی برای انواع کالاهای حساس و شکننده محصولات می باشد،و اکنون با وجود روش های جدید بسته بندی و متریال مختلف در این صنعت، همچنان این روش قدیمی به دلیل قیمت مناسب و ضریب ایمنی مطلوب از محبوب ترین روش های بسته بندی است. نایلون حبابدار را می توان در ابعاد و اندازه های سفارشی مورد نظر تهیه کرد و به راحتی کالا های آسیب پذیر را با استفاده از آن ها بسته بندی نمود. هوای محبوس شده در بین پلاستیک یک یا چند لایه به خوبی تمامی فضاهای خالی اطراف محصولات را پر کرده و از آن ها در برابر عوامل خارجی و ضربه محافظت می کند. ضریب ایمنی و امنیتی که با استفاده از این نایلون ها می توان برای کالا ها به ارمغان آورد، وابستگی بسیار زیادی به ابعاد و اندازه حباب ها، کیفیت نایلون و روش بسته بندی آن ها دارد، به طور معمول به میزانی که تراکم و ابعاد این محصولات بیشتر باشند، عملکرد بهتری در برخورد با ضربه ها از خود نشان می دهند،و هر فردی بسته به نیاز خود می تواند نمونه ای از این محصولات را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهد. نایلون حبابدار که نام دیگر آن بابل رپ می باشد، یکی دیگر از تولیدات پرکاربرد صنعت پلیمر است، که استفاده از آن سالهاست در بین تولید کنندگان کالاهای مختلف جا افتاده است، و امروزه صنایع معتبر و بزرگ تولید کننده نایلون حباب دار مانند مجموعه خوشنام و محبوب دریا پلاستیک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا تولید این محصولات را از نظر شکل ظاهری و همین طور ابعاد و تراکم حباب ها مطابق با سفارشات مشتریان به انجام برساند.

در دیگر دلایل محبوبیت نایلون حبابدار قیمت پایین و اقتصادی آن برای مشتریان می باشد، که یکی از ویژگی های مشترک در بین تمامی محصولات پلیمری است. بنابراین  قیمت نایلون حبابدار برحسب موارد بسیار زیادی از جمله تراکم حباب ها، ابعاد و اندازه آن ها، ضخامت نایلون و اشکال و طراحی آن ها محاسبه و تعیین می شود، و همچنان می توان آن را در شمار مقرون به صرفه ترین و ایمن ترین روش های بسته بندی کالا قرار داد.

انواع نایلون حبابدار

تولیدکنندگان انواع محصولات بسته بندی و پلیمری نظیر نایلون حبابدار، فیلم استرچ، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و نایلون عریض تمامی محصولات خود را در قالب های استاندارد و همین طور سفارشی طراحی و تولید می کنند. انواع نایلون حبابدار که براسای تراکم حباب های ریز و درشت آن ها دسته بندی می شوند می توان به نایلون با حباب های ریز و درشت، نایلون حبابدار معمولی، نایلون حبابدار دولایه، نایلون حبابدار سه لایه و غیره اشاره کرد، در اشکال سفارشی برش خورده، پاکت، کیسه و کاور طراحی و تولید می شوند. اندازه حباب ها و تراکم بین آن ها معمولا بین 5، 10، 15، 20، 25 و 30میلیمتر می باشد، که البته برحسب افزایش تراکم، و لایه های این پوشش های پلاستیکی قیمت نایلون حبابدار نیز تغییر خواهد کرد. مجموعه تولیدی و معتبر دریا پلاستیک امکان خرید و فروش نایلون شیرینگ را به روش های حضوری و آنلاین با مناسب ترین قیمت موجود در بازار فراهم کرده است. فروش نایلون عریض را از سایت انجام دهید.

فروش آنلاین نایلون حبابدار

مجموعه معتبر تولیدی دریا پلاستیک در شمار مجرب ترین مجموعه های فروش آنلاین نایلون حبابدار باکیفیت و ارزان قیمت در ابعاد و اندازه های سفارشی و آماده می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، برای خرید انواع نایلون حبابدار باکیفیت و ارزان قیمت کافی است به سایت فروشگاهی دریا پلاستیک مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()