فیلتر شنی از پرکاربردترین تجهیزات در سیستم های پیش تصفیه آب و فاضلاب است که در ظرفیت ها و کیفیت های مختلف طراحی و اجرا می شوند و اغلب در سیستم های تصفیه خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سازوکار این نوع از فیلترها در واقع از طبیعت الهام گرفته شده است، بطوریکه ذرات درشت و معلق در آب تا ابعاد 50 میکرون، براثر عبور از دانه های شنی جدا شده و آب زلال و شفاف را آماده استفاده می کند، از رایج ترین نمونه های فیلتر شنی می توان به فیلترهایی که در یخچال های خانگی نصب می شوند اشاره کرد، که طرفداران بسیار زیادی دارد، و با حذف رسوبات به طول عمر این دستگاه ها نیز کمک می کند. این نوع از فیلترها دارای یک عملکرد کاملا فیزیکی هستند که تنها مواد معلق موجود در آب را حذف می کند و پس از گذشت یک دوره طولانی از کار فیلترها باید نسبت به شست و شوی معکوس آن ها اقدام نمود تا با عبور برعکس آب از فیلترها، مواد معلق ته نشین شده در بستر شنی فیلترها حذف شوند، و دوباره بتوان فیلتراسیون آب را با کیفیت اولیه انجام داد. این مخزن های بزرگ مجهز به دریچه های بازدید بالا و پایین، برای چک کردن دوره ای آن ها  و همین طور شیر تخلیه هوا و فشار ینج هستند و به دلیل کیفیت بالای متریال مصرفی و همین طور سهولت تعمیر و نگهداری، از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

انواع فیلتر شنی

انواع فیلتر شنی را برحسب مکانیزم ساخت و نوع عملکرد در دسته های فیلتر شنی تحت فشار، فیلتر شنی کند، فیلتر شنی تند و فیلتر شنی ثقلی تند قرار می دهند، که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.  از مهمترین پارامترهایی که در انتخاب و خرید فیلتر شنی باید مد نظر قرار داد می توان به مواردی همچون سختی آب، حجم مخزن، سرعت فیلتراسیون، راهبری ساده، هزینه های نگهداری کم، نیاز به فضای کم در نصب و نگهداری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، لازم به ذکر است، که هر مقدار آب دارای آلودگی کمتری باشد، سرعت خطی آن پایین تر است.

خرید فیلتر شنی باکیفیت و بادوام

انواع فیلتر شنی باید مطابق با استاندارد ASME از نظر ضخامت و نوع آلیاژ مصرفی طراحی شود،  معمولا درون آن ها با استفاده از رنگ اپوکسی دوبار رنگ می شود تا مقاومت بالاتری پیدا کنند تا در برابر پوسیدگی و خوردگی دوام بیشتری پیدا کند.  دانه های شنی به کار رفته در این فیلترهای استوانه ای معمولا در ابعاد 0.2 تا 1.2 هستند، و ذرات معلق و آلودگی، پس از گذر از آن ها دیگر خارج نمی شوند. خرید فیلتر شنی باکیفیت و بادوام  از مهمترین خواسته های مشتریان است، زیرا همواره افراد تمایل دارند تا با خرید یک دستگاه باکیفیت و ماندگار تا مدت ها درگیر خرید فیلتر شنی و یا تعمیر قسمت های مختلف آن نشوند، مجموعه معتبر و بزرگ اطلس آب با تکیه بر نیروی مجرب و حرفه ای و همین طور استفاده از انواع متریال درجه یک و با کیفیت در شمار برترین تولید کنندگان تجهیزات آب و فاضلاب قرار دارد، که برند آن همواره مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار گرفته است. برای اطلاع از  قیمت فیلتر شنی به سایت مراجعه کنید.

فروش فیلتر شنی با مناسب ترین قیمت

فروش فیلتر شنی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت از جمله خدماتی است که در مجموعه مهندسی و تولیدی اطلس آب به همراه تمامی پکیج های تصفیه آب و فاضلاب در انواع سختی گیر رزینی، چربی گیر فاضلاب، آنتی اسکالات، انواع دستگاه تصفیه آب، دستگاه آب شیرین کن صنعتی و تمامی تجهیزات ضد عفونی کننده  با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می شود. متقاضیان خرید فیلتر شنی ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه بزرگ تولیدی و پس از مشاهده محصولات آن ها به راحتی می توانند نسبت به انتخاب و خرید فیلتر شنی مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 882
نمایش همه
علاقه مندی ها ()