سختی گیر رزینی در کنار دیگر تجهیزات پیش تصفیه صنعتی برای بالایردن کیفیت آب مصرفی و رفع باکتری ها و آلودگی های آن مورد استفاده قرار می گیرند این سختی گیرها دارای تنوع بالایی از نظر عملکرد و طراحی می باشند، که از جدیدترین نمونه های آن می توان به انواع سختی گیر رزینی FRP اشاره کرد که به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. استفاده از آب سالم و بهداشتی تا در صد بسیار بالایی سلامت افراد را تضمین می کند و با توجه به اینکه بیش از 70 درصد بدن را آب تشکیل   می دهد، استفاده از آب آلوده صدمات بسیار جدی به سیستم گوارش و کلیه ها وارد می کند. سختی گیر رزینی با تغییر ساختار یون های منیزیوم و کلسیم سختی آب را از بین می برد، و آب سالم و بهداشتی را آماده مصرف می کند، از این سختی گیرها در سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه ساختمان و تمامی مراکز صنعتی که رسوبات و سختی آب به سیستم ها و تجهیزات آن ها آسیب وارد می کند، استفاده می شود. از مهمترین مزایای استفاده از  سختی گیر رزینی می توان به کاهش استهلاک دستگاه های صنعتی، بهداشت بیشتر و عملکرد بهتر مواد شوینده و ضد عفونی کننده، برای سلامت پوست بسیار خوب و مفید است و در هزینه ها و انرژی صرفه جویی می کند. خرید سختی گیر رزینی برای مجتمع های صنعتی بزرگ از جمله تأسیسات هتل ها و بیمارستان ها امروزه به یک امرور ضروری و اجتناب ناپذیر برای محافظت از  انواع دیگ های بخار، بویر و دیگر دستگاه های سیستم تأسیساتی ساختمان ها تبدیل شده است.

اجزاء تشکیل دهنده سختی گیر رزینی

انواع سختی گیر  رزینی همواره دارای یک مخزن آب نمک از جنس پلی اتیلن و یا دیگر متریالی که در برابر مواد خورنده مقاوم هستند، و شیر هیدرولیک و مخزن اصلی سختی گر نیز از دیگر قطعات اصلی این سیستم تصفیه آب صنعتی هستند. لازم به ذکر است که مخازن اصلی از جنس فولاد هستند، که با استفاده از رنگ های اپوکسی در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می شوند، و سپس با پوشش رزین و شن پر می شوند. البته برخی از این محصولا دارای یک لایه پلی اتیلن در مخزن هستند که کاملا در برابر خوردگی مقاومت می کند و عمر این محصولات را چند برابر می کند، این گروه از محصولات به عنوان سختی گیر رزینی FRP عرضه می شوند و متقاضیان بسیار زیادی دارند. از دیگر اجزاء تشکیل دهنده سختی گیر رزینی می توان به شیر تخلیه هوا، نازل ها، شیر تخلیه آب، دریچه بازدید، پایه ها، لوله معکوس برای بک واش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در کنار یکدیگر به صورت هماهنگ کار می کنند، و تمامی املاح و آلودگی های آب را به روش های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک جدا می کنند. با استفاده از فرایند شست و شوی معکوس می توان پس از یک دوره طولانی عملکرد دستگاه، تمامی رسوبات ته نشین شده در آن را جدا سازی نمود، و دوباره با همان کیفیت اولیه سختی آب را گرفت. خرید سختی گیر رزینی باکیفیت و مقاوم همواره در شمار اصلی ترین خواسته های مشتریان این محصولات می باشد، این نوع از محصولات را بهتر از نمایندگی های معتبر فروش مانند شرکت اطلس آب خریداری کرد که کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین می کنند.

فروش سختی گیر رزینی با مناسب ترین قیمت

مجموعه بزرگ صنعتی اطلس آب با سالها فعالیت و سابقه در زمینه فروش سختی گیر رزینی با مناسب ترین قیمت و دیگر تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در شمار برترین مجموعه های تولیدی سیستم های پیش تصفیه، دستگاه تصفیه آب، انواع پکیج تصفیه آب و فاضلاب و غیره می باشد، که تمامی تجهیزات خود را با تضمین کیفیت و دوام در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد.

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()