تابلو چلنیوم اوج هنر طراحی و تبلیغات با استفاده از ورق های آلومینیومی و پوشش های پلکسی است، که قطعات آلومینیوم در آن به شکل های حروف فارسی و لاتین به روش بسیار استادانه ای برش داده شده اند و با قرار دادن این حروف در کنار هم یک تابلو یا بهتر است بگوییم  یک اثر هنری طراحی و اجرا شده است. تابلو هایی که در سردرب ساختمان های مختلف تجاری و فروشگاهی نصب می شوند، علاوه بر زیبایی به کسب و کارها هویت می بخشند و این واحدهای صنفی را همراه با نامشان در خاطر مشتریان ثبت می کنند، و می توان این روش تبلیغاتی را یک روش بسیار مطمئن در جذب مشتریان و افزایش راندمان فروش دانست. سایز چلنیوم ها در این تابلو ها معمولا در اندازه های 7، 9 و 11 سانتی متر هستند که به شکل حروف  در رنگ های جیوه ای، نقره ای، میرور، طلایی و مشکی طراحی می شوند و در نهایت بر روی زمینه ی آلومینیومی، کامپوزیت، PVC، چوب ترموود، شیشه و غیره نصب می شوند، و یک طرح بسیار زیبا را به نمایش می گذارند. این دست از تابلو های تبلیغاتی به دلیل سبک طراحی و نورپردازی حرفه ای که در قسمت زیرین حروف و با استفاده از انواع لامپ های اس ام  دی در آن ها انجام شده است، در جذب مخاطبان و معرفی  کسب و کارها به مشتریان بیش تر از دیگر تابلو ها تأثیر گذار هستند. از دیگر دلایل محبوبیت  تابلو چلنیوم  قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالای این محصولات با توجه به دوام و طول عمر آن ها می باشد. قیمت تابلو چلنیوم به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به سبک و سیاق طراحی، ابعاد و اندازه تابلو، نوع متریال مصرفی، رنگ بکار رفته در آن ها، نوع سیم کشی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد،البته قیمت تابلو چلنیوم با توجه به دوام و ماندگاری این محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد.

انواع تابلو چلنیوم

تابلو های چلنیم که ترکیبی از حروف برجسته با طراحی های چند بعدی و زیبا هستند در رنگ ها و  طراحی های متنوع ارائه می شوند و مشتریان به راحتی می توانند در میان آن ها مناسب ترینشان را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.  از انواع تابلو چلنیوم پر مخاطب می توان به تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم دوبل،  تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو چلنیوم RGB و غیره اشاره کرد که معمولا دو نوع تابلو چلنیوم کریستال و طلایی بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده اند و در اغلب طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای سفارش تابلو حروف استیل به سایت گروه تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه کنید. 

از مهمترین ویژگی های این تابلو ها به دلیل نوع متریال مصرفی در آن ها می توان به قابلیت شست و شو و گردگیری ساده، مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و اشعه UV،  مصرف بسیار پایین برق، عمر طولانی، رنگ بندی متنوع، قابلیت انعطاف به هر اندازه، نوردهی زیبا و جلب توجه مخاطبین، مقاومت در برابر سرما و گرما و غیره اشاره کرد. این نوع از تابلو ها در واقع ترکیبی از آلومینیوم و استیل است که در اصلاح به آن چلنیوم می گویند این ترکیب از دوام بسیار بالایی برخوردار است، و معمولا در ساخت آن از کامپوزیت و حروف برجسته هم استفاده می شود که غالبا در قسمت زیرین آن ها لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی قرار می گیرند که در جذب مخاطبان در شب اهمیت بسیار زیادی دارند. مجموعه معتبر و باسابقه گروه تابلوسازی اچ دی لایت همواره با توجه به نظرات و علاقه مندی های مشتریان زیباترین و به روز ترین تابلو های تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت آماده کرده و در اختیار متقاضیان می گذارد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 938
نمایش همه
علاقه مندی ها ()