نبشی استیل از جمله محصولات رایج آلیاژ استیل است که دارای مقاطع تعریف شده ای می باشد. از مهمترین کاربردهای نبشی استیل می توان در سازه های ساختمانی، تجهیزات صنعتی و غیره اشاره نمود. لازم به ذکر است جنس نبشی می تواند علاوه بر استیل از آلیاژهای مختلف چون گالوانیزه، آلومینیوم، برنج، مس و غیره نیز ساخته می شوند. نبشی استیل به دلیل ویژگی های ساختاری که این محصول دارد، به وفور در ساخت پروژه های عمرانی به کار برده می شوند چون مقاومت بالایی در برابر حرارت، خورندگی یا اکسیداسیون و زنگ زدگی دارد. به همین منظور کاربرد نبشی استیل را می توان در ساخت پروفیل های ساختمانی به شکل مرکب و یا منفرد مشاهده نمود.

فروشگاه الف استیل در زمینۀ فروش محصولات خام استیل استنلس چون انواع نبشی استیل، میلگرد استیل و غیره با قیمت مناسب و ابعاد و وزن استاندارد در سراسر کشور فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس داشته باشید.

ویژگی های نبشی استیل

ویژگی مهمی که در رابطه با انواع نبشی استیل وجود دارد، برخلاف نبشی های فولادی نیاز به استفاده از پرایمر و یا ضد زنگ ندارند چون خواص اصلی استیل، ماهیت ضد زنگ بودن آن می باشد. نبشی های استیل استنلس به شکل نبشی های آهنی ساخته می شوند و شاهد کاربرد نبشی های استیل در صنعت ساخت ساز ساختمان و پروژه های عمرانی چون پل سازی، سد و غیره می باشیم.

نیاز به ذکر است که صنعت ساخت و ساز بسیار وسیع می باشد و به همین دلیل کاربرد نبشی استنلس استیل می تواند هزینه های نگهداری و تعمیرات را کاهش دهد و دوام سازه های ساختمانی را بهبود ببخشد.

همانطور که می دانید این محصول فولادی نیز با استانداردهای بین المللی ساخته می شوند که از استحکام بالا و طول عمر بالا برخوردار باشند. در واقع به دلیل در نظر گرفتن اصول استاندارد ASTM است که می توان سازه های مقاومی را در جهان ساخت چون بر اساس این اصول، در کنار نبشی استیل استاندارد، سایر متریال فولادی و مصالح ساختمانی برای ساخت سازه های ساختمانی به کار برده می شوند که مقاومت کافی در برابر فشارهای وارده و یا شرایط نامساعد جوی داشته باشند.

استاندارد نبشی استیل بر اساس انجمن آمریکایی تست مواد به نام استاندارد ASTM تعیین شده و در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال برای مصارفی که نبشی در معرض شرایط محیطی و رطوبت قرار گرفته می شوند، از مزایای نبشی استیل 304 استفاده می شود. در واقع این نوع نبشی از فولاد استیل ضد زنگ با گرید 304 تولید می شوند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. لازم به ذکر است که کلیۀ فولادهای استیل که جزء سری های 200، 300 و 400 قرار دارند دارای ماهیت ضد زنگ می باشند. لذا با رعایت استانداردهای ASTM در ساخت انواع نبشی استیل به کار برده می شوند.

قیمت نبشی استیل

قیمت خرید نبشی استیل و خرید ورق استیل به پارامترهای مهمی چون گرید، وزن، سایز و نوع آن بستگی دارد. نبشی پرسی و نبشی فابریک دو نوع رایج از نبشی ها می باشد که کاربرد خاص خود را دارند. در حال حاضر متغیرهای مجاز برای نبشی های نورد گرم وجود دارد که پیش از استفاده از این محصول باید در نظر گرفته شوند. وزن و طول بال نبشی استیل از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت نبشی استیل دارد. لازم به ذکر است که چنین متغیرهایی تأثیر مستقیم بر رو محاسبات مهندسی این محصول در امور ساخت و ساز دارد.

برای دریافت لیست قیمت انواع نبشی استیل و سفارش این محصول می توانید با مرکز فروش فروشگاه الف استیل تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 811
نمایش همه
علاقه مندی ها ()