لوله استیل از مهمترین و پرکاربردترین ملزومات استیل صنایع مختلف محسوب می شود. کاربرد لوله های استیل را می توان در راه اندازی پروژه های مختلف نقل و انتقال سیالات مختلف در پروژه های صنعتی متعددی در سراسر جهان مشاهده نمود. به طور عمده صنایع متعددی با خرید لوله های استیل مقاوم، اقدام به راه اندازی سیستم خطوط جابجایی و انتقال مایعات، گاز، پودر و مواد جامد در ابعاد و ضخامت مختلف می نمایند. ساخت لوله های استیل بر اساس کاربردی که دارند، با گریدهای مختلف و ضخامت استاندارد تعریف شده صورت می گیرد.

برای خرید لوله استیل می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه الف استیل مراجعه نمائید. 

پخش مستقیم انواع لوله استیل

پخش مستقیم لوله های استیل توسط مراکز فروش تجهیزات صنعتی استیل صورت می گیرد. لوله های استیل نیز همانند سایر محصولات خام آلیاژ استیل با گریدهای مختلف ساخته و عرضه می شوند چون هر کدام از این دسته بندی ها دارای یک سری ویژگی های ساختاری هستند که نقش مهمی بر روی کیفیت و دوام محصولات مختلف دارد.

به عنوان مثال لوله های استیل گرید 304، 316، 310، 321 به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اکسایش دارند، برای ساخت لوله های صنعتی و پایپ به کار برده می شوند.

لوله های استیل گرید 304 و 316، همچنین برای تولید لوله های صنایع مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا برای این گونه مصارف از لوله های براق و صیقلی با ضخامت 1.5 و 1 میلی متر ساخته می شوند. 

لوله های استیل دکوراتیو نیز معمولاً از استیل گرید 201 و 304 استفاده می شود.

برای تولید لوله های بدون درز مانیسمان از استیل با گرید 304 و 316 استفاده می شود و این در صورتی است که برای ساخت لوله های اینچی درزدار و بدون درز با ضخامت مختلف ، امکان استفاده از آلیاژ استیل با رده های 10، 40، 80، 160 فراهم می باشد.

برای ساخت لوله هایی که درون آنها پولیش خورده است و از حساسیت بالا برخوردار هستند، می توان از لوله های استیل با قطر خارجی 63، 38، 25، 51، 76 و 102 با گرید 316 و 304 استفاده کرد. نیاز به ذکر است که انتخاب گرید و قطر خارجی لوله های استیل متناسب با نوع کاربردی که شرکت ها از این محصول دارند، در نظر گرفته می شود. خرید نبشی استیل را از سایت این مرکز انجام دهید.

قیمت لوله استیل

با توجه به تعدد لوله های استیل که با گرید و ضخامت مختلف ساخته می شوند، قیمت لوله استیل مشخص می شود. پیش از خرید لوله های استیل می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از فروشگاه الف استیل استعلام بگیرید. به دلیل تنوع لوله های استیل ساخته شده، با قیمت متفاوت در سطح کشور عرضه می شوند.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()