تسمه استیل از دیگر محصولات کاربردی است که از جنس فولات استنلس استیل ساخته شده اند که قابلیت ضد زنگ دارند و دارای برشی از سطح مقطع فولاد است که دارای گرید 304 می باشد. از مهمترین خواص تسمه های استیل می توان به استحکام بالای این کالا در برابر خوردگی و همچنین استحکام بالا در برابر رطوبت اشاره کرد. به همین منظور بیشترین کاربرد تسمه های استیل را می توانید در محیط های دریایی و اکسید کننده مشاهده نمائید. از این رو خرید و فروش تسمه استیل در سطح بین المللی صورت می گیرد و برای ساخت برخی از ماشین آلات و دستگاه های مختلف نیاز به استفاده از تسمه فولادی است. با توجه به اینکه کاربرد تسمه ها ممکن است در شرایط محیطی قرار گرفته شوند، در نتیجۀ آن باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. بنابراین کاربرد تسمه های استیل در ساخت تجهیزات صنعتی افزایش یافته است.

فروشگاه الف استیل سال هاست که در زمینۀ تأمین و فروش انواع محصولات خام صنعتی استیل استنلس در تهران فعالیت می کند. به این ترتیب صنعت گران می توانند به صورت تلفنی و اینترنتی از قیمت انواع تسمه استیل موجود در فروشگاه مطلع شده و سفارش دهند.

فروش انواع تسمه استیل

تسمه استیل گرید 304 از جمله رایج ترین انواع تسمه استیل است که در سطح بین المللی در سایز و وزن های استاندارد تهیه و مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید آلیاژ استیل بیشترین کاربرد را در ساخت تجهیزات فولادی دارد که قابلیت ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت بالا و کشش و فشار بیش از اندازه داشته باشند. با استفاده از این متریال به سهولت می توان تجهیزات فولادی با کیفیت تولید نمود و در دسترس مصرف کنندگان قرار داد. فروش میلگرد استیل را از سایت انجام دهید.

عمدۀ تولید تسمه های استیل به صورت نوردی و ماشین است که در هر کدام از آنها مزایا و کاربرد اختصاصی خود را دارند و برای مصارف خودروسازی، کشتی سازی، ساخت تجهیزات صنعتی، بسته بندی هایی در ابعاد بزرگ و غیره به کار برده می شوند. از گذشته تا به امروز برای ساخت تجهیزات جنگی و نظامی به وفور از تسمه های فولاد استیل استفاده می شود چون مقاومت بالایی دارد و به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، انعطاف پذیری برای تغییر حالت در حرارت بالا و همچنین اکسیداسیون ندارد و ماهیت خود را در برابر برخورد با آب و رطوبت حفظ می کند. بنابراین یکی از اجزای اصلی ساخت ماشین آلات سنگین، کوره9، بالابر، تجهیزات حفاری و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروشگاه الف استیل به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش انواع تسمه استیل با جدول وزن و ابعاد استاندارد و سایر ملزومات استیل صنعتی در سراسر کشور به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()