ورق استیل از جمله آلیاژهای استراتژیک صنعتی است که برای ساخت انواع تجهیزات صنعتی به کار برده می شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آهن، نیکل و کروم از عناصر مهم و اصلی ورق استیل استنلس محسوب می شوند که درصد کربن به کار رفته در ساخت این فولاد، می تواند خواص آلیاژ نهایی را تغییر دهد.

بنابراین امروزه شاهد تولید و فروش ورق استیل با گریدهای مختلف می باشیم که دارای خواص مختلف هستند. در ادامۀ مقاله به این موضوع مهم می پردازیم و به برخی از گریدهای پرکاربرد استیل و نوع محصولات ساخته شده از ورق استیل استنلس اشاره خواهیم کرد.

فروشگاه الف استیل به دلیل نوع فعالیتی که آغاز نموده، قادر به تأمین و فروش انواع ورق استیل استنلس است که صنعت گران می توانند با قیمت ارزان خریداری نموده و برای ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی از مزایای آن استفاده نمایند.

معرفی گریدهای ورق استیل

ورق استیل گرید 304 یا همان استیل غیر مغناطیسی و نگیر در سطح جهان شناخته می شود. با استفاده از این نوع ورق استیل به سهولت می توان برای ساخت تجهیزات حفاظتی، دکوراتیو، پزشکی، تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات صنعتی، ساخت تجهیزات مواد غذایی و غیره استفاده نمود.

ورق استیل گرید 201  به دلیل مقاومت پایینی که نسبت به رطوبت دارد، برای ساخت تجهیزات صنعتی در فضای دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. ساخت نرده ، حفاظ، لوازم دکوراتیو و ... به کار برده می شود.

ورق استیل گرید 316 مقاومت بالایی نسبت به خورندگی در برابر مواد اسیدی دارد. از این رو بهترین گزینه برای ساخت تجهیزات صنعتی که با مواد شیمیایی اسیدی با خورندگی بالا برخوردار هستند، به کار برده می شود. صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع تولید مواد شیمیایی، محصولات پزشکی، محصولات صنعتی و ... از جمله موارد رایج کاربرد این نوع ورق استیل در صنعت می باشد.

ورق استیل با گریدهای 420 و 430 حالت مغناطیسی دارد و همان استیل مغناطیسی است که حالت بگیر بودن دارد. لازم به ذکر است که مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و حالت خورندگی کمتری داشته و همچون سایر گریدها در ساخت صنایع دکوراتیو، خودروسازی، ساخت ظروف و تجهیزات آشپزخانه و غیره استفاده می شود.

ورق استیل با گرید 309 و 310، تحمل بالایی نسبت به حرارت و گرمای زیاد حدود 1100 درجه سانتی گراد دارد و به عنوان ورق استیل نسوز در سطح جهان شناخته می شوند. از این رو برای ساخت انواع کوره، موتورهای جت، قسمت اگزوز و تجهیزات صنعتی که با حرارت بالا برخورد دارند، به کار برده می شود.

گریدهایی که در بالا به آنها اشاره شد، تنها برخی از گریدهای رایج این فولاد به حساب می آیند. در نتیجه صنعت گران متناسب با نوع کاربردی که تجهیزات صنعتی که تولید می کنند، اقدام به خرید ورق استیل با گرید مناسب می کنند. سال های طولانی است که انسان توانسته فولاد استیل استنلس را بشناسد و از ویژگی های این آلیاژ در ساخت تجهیزات مختلف صنعتی و غیر صنعتی استفاده نمایند.

از ویژگی های فولاد استیل استنلس می توان در ساخت ظروف آشپزخانه به کار برده می شود چون طعم و مزه غذاها تغییر پیدا نمی کند و ماهیت مواد غذایی برای مدت زمان طولانی محفوظ می ماند. فروش ورق استیل میرور را از فروشگاه الف استیل با قیمت های ارزان انجام دهید.

از این رو با گذشت هزاران سال از زمان کشف این نوع آلیاژ، تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه های مختلف به کار برده می شود و توانسته تحول بزرگی در صنایع مختلف ایجاد کند.

در همین راستا صنعت گران یک سری محصولات خام از آلیاژ استیل را همچون میلگرد استیل، تسمه استیل، ورق استیل، پروفیل استیل و غیره تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار می دهند.

فروشگاه الف استیل نیز در این زمینه فعالیت می کند. از این رو برای اطلاع از موجودی و قیمت ملزومات استیل صنعتی با واحد فروش تماس بگیرید.

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()