سنسور القایی از جمله وسایل الکترونیکی است که جزء سنسورهای بدون تماس محسوب می شود و بر پایۀ مدارهای مغناطیسی تولید شده اند که در نتیجۀ آن با نام سنسورهای الکترومغناطیسی نیز شناخته می شوند. طراحی سنسورهای القایی به نحوی است که در برابر فلزات از خود واکنش نشان می دهند و نتایج را به سمت رله، شیرهای برقی، سیستم های اندازه گیری و همچنین مداران الکتریکی ارسال می کنند. با تولید انواع سنسور القایی توانسته اند در صنعت ساخت تجهیزات اتوماتیک و الکترونیکی تحول بزرگی بوجود آورند. در واقع به سیستم های مختلف اجازه می دهد که بدون دخالت مستقیم، بتوانند عملیات تعریف شده ای را انجام دهند.

تهران اتوماسیون از جمله مجموعه های فعالی است که در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. بنابراین افرادی که نیاز به خرید سنسور القایی دارند می توانند از دانش و تجربیات کارشناسان این مجموعه استفاده نمایند.

معرفی انواع سنسور القایی

سنسور القایی استوانه ای، سنسور القایی مکعبی و سنسور القایی فشار بالا از جمله انواع سنسور القایی تولیدی هستند. هر کدام از سنسورهای القایی که معرفی شد، دارای یک سری ویژگی های ساختاری و برنامه ریزیش شده می باشند که کاربرد خاص خود را دارند و صنعت گران بر اساس عملکردی که هر کدام از سنسورها دارند، اقدام به خرید سنسور القایی می کنند.

تقویت کنندۀ خروجی، اسیلاتور و اشمیت تریگر از جمله اجرای اصلی تشکیل دهندۀ سنسورهای القایی هستند. فروش سنسورهای القایی به دلیل عملکرد ویژه و کاربردی که دارد در بازار عرضه می شود. اسیلاتور قسمت اصلی سنسورهای القایی را تشکیل می دهد که تحت تأثیر فرکانس بالای ناشی از قطعات فلزی قرار می گیرد. در نتیجۀ آن میدان الکترومغناطیسی حساس بوجود می آید. به این ترتیب نزدیک شدن قطعات فلزی موجب بوجود آمدن جریان های گردابی در قطعات می شود و در نهایت جذب انرژی میدان را به دنبال خواهد داشت و باعث کاهش دامنۀ اسیلاتور می شود. طبقه دمدولاتور که آشکار کنندۀ دامنۀ اسیلاتو است کاهش پیدا می کند و به طبقۀ اشمیت تریگر منتقل خواهد شد. در انتها این مسئله خروجی اشمیت تریگر را فعال می کند و سبب تحریک طبقۀ خروجی خواهد شد.

برای خرید انواع سنسور القایی و سایر تجهیزات الکترونیکی که مرتبط با اتوماسیون صنعتی باشد، می توانید از وب سایت رسمی تهران اتوماسیون دیدن فرمائید. این مجموعه از سال 1390 به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ مشاوره و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی آغاز نموده است. این مجموعه با بهره گیری از اصول کاری با برنامه و احترام به خریدار، مشاورۀ فنی تخصصی، تحویل به موقع اجناس با قیمت رقباتی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان توانسته رضایتمندی آنان را بیش از پیش تأمین کند.

قیمت سنسور القایی و مزایای آن

قیمت سنسور القایی ارتباط مستقیم با نوع، کاربرد و برند سنسور دارد. با توجه به عملکرد قابل توجه و کاربردی که سنسورهای القایی دارند، بیش از گذشته برای ساخت دستگاه و سیستم های اتوماسیون صنعتی از مزایای آنها بهره گرفته می شود.

خرید سنسورهای القایی ماند خرید سنسور القایی مکعبی به دلیل داشتن سرعت بالای سوئیچینگ، طول عمر بالا، عدم نیاز به نیروی بیش از اندازه، قابلیت استفاده از سنسورهای القایی در شرایط سخت کاری (فشار زیاد، دمای بالا، محیط اسیدی و روغنی و ...) و همچنین هنگام سوئیچینگ به هیچ عنوان نویز ایجاد نمی کند.

به همین جهت می توان کاربرد گستردۀ سنسورهای القایی را در ساخت سیستم های کنترل صنعتی به وفور مشاهده کرد. خرید و فروش سنسورهای القایی برای مواردی چون اندازه گیری فاصلۀ میان دو قطعه، جداسازی قطعات در اندازه های مختلف، اندازه گیری ضخامت قطعات فلزی و ... رویت می شود.

جهت آشنایی و خرید اینترنتی انواع سنسور القایی، نوری، مغناطیسی، خازنی و ... می توانید به وب سایت تهران اتوماسیون مراجعه کنید.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()