سنسور نوری از جمله سنسورهای پرکاربردی است که در صنعت و الکترونیک های متعددی به کار برده می شوند. هر کدام از سنسورهایی که در این صنعت اتوماسیون به کار برده می شوند که دارای مزایای و معایب خاصی می باشند. فروش سنسور نوری نیز به دلیل ساختار ویژه ای که دارد در ساخت دستگاه و تجهیزات مختلف به کار برده می شوند. سنسور نوری یک طرفه، دو طرفه و رفلکتوری از جمله انواع سنسور نوری هستند که در ساخت دستگاه های الکترونیکی اتومات که از حساسیت بالایی برخوردار می باشند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سنسور نوعی حسگر است که می توان از مزایای آن برای کمیت های مختلفی چون دما، فشار، جداسازی، رطوبت و غیره به کار برده می شوند. در همین راستا انواع سنسور نوری تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

برای خرید انواع سنسور نوری و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی می توانید از وب سایت تهران اتوماسیون دیدن فرمائید. این مجموعه به عنوان نمایندۀ رسمی برخی از شرکت های سازندۀ سنسور و کنترلرهای در تهران خدمات رسانی می کند.

ویژگی های انواع سنسور نوری

سنسور نوری به عنوان سنسورهای مجاورتی ساخته شده اند که قابلیت دریافت و ارسال نور مدوله شده را در سیستم دارد. مقصود از نور مدوله شده، پالس هایی است که با فرکانس 5 الی 30 کیلو هرتز کار می کند و در نهاید موجب بالا رفتن رنج تشخیص سنسور می شود. عملکرد سنسورهای نوری به واسطۀ تابش اشعه های نور صورت می گیرد که پس از تابش به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می شود.

با خرید و نصب سنسورهای نوری به سهولت می توان کمیت فیزیکی نور را اندازه گیری نمود و نتیجه به صورتی که قابلیت خواندن داشته باشد، منعکس می شوند. سنسورهای نوری بخشی از سیستم های بزرگ هستند که با یک منبع نور ادغام می شوند و به سهولت می توان از آن برای امور اندازه گیری و مقایسه استفاده نمود. خرید و فروش سنسورهای نوری توانسته شرایط ایده آلی را برای ساخت تجهیزات اتوماسیون صنعتی که مجهز به حسگر نوری هستند را بوجود آورد.

در صورت نداشتن اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ خرید سنسورهای نوری می توانید با تهران اتوماسیون تماس بگیرید.

خرید سنسور نوری یک طرفه به دلیل عملکرد ویژه ای که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نحوۀ عملکرد سنسورهای نوری یک طرفه به نحوی است که ارسال نور مدوله شده را انجام می دهد ولی دریافت بازتابش نور به واسطۀ سطوح مختلف کار صورت می گیرد و به طور کلی فرستنده و گیرنده در کنار یکدیگر نصب می شوند.

فروش سنسور نوری دو طرفه نیز بر مبنای عملکرد دو سویه که دارد، در ساخت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی به کار برده می شوند. در واقع فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر نصب می شوند که در نتیجۀ آن تابش نور مدوله شده از سوی فرستنده در مدت زمان کوتاهی توسط گیرنده منعکس می شود. بدین وسیله ایجاد مانع در فاصلۀ قرارگیری آنها می تواند سیستم را فعال نموده و در نتیجه نوع برنامۀ از پیش تعیین شده توسط دستگاه اجرا می شود.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت سنسور نوری

همانطور که گفته شد، انواع سنسور نوری با برندهای مختلف تولید و در سطح بازار داخل و خارج عرضه می شود. قیمت خرید سنسورهای نوری مانند خرید سنسور نوری مکعبی به عوامل مهمی چون عملکرد، برند و نوع سنسور بستگی دارد. سنسور نوری اپتکس، سنسور نوری هانیانگ، سنسور نوری لنبائو از جمله برندهای معتبر سنسورهای نوری هستند که توسط کمپانی های معتبر در داخل کشور عرضه می شوند.

تهران اتوماسیون نیز یکی از نمایندگی های معتبر عرضه کنندۀ انواع سنسور، حسگر، رفلکتور و غیره با برندهای هانیانگ، لنبائو و همچنین اپتکس با قیمت ارزان تر از بازار در سراسر کشور می باشد.

 

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 998
نمایش همه
علاقه مندی ها ()