پرده نوری نوعی سنسور نوری است که با هدف ایجاد محوطه ای محافظت شده ساخته و عرضه می شوند. با نصب پرده های نوری به سهولت می توان محوطۀ مشخص شده ای را ایمن ساخت و در صورت تردد افراد غیر مجاز سیستم هشدار دهنده فعال شده و مالک را مطلع می سازد. بدین وسیله امروزه در خیلی از مراکز و اماکن می توانید شاهد نصب پرده نوری باشید که توانسته اند برای افزایش امنیت ناحیه از ویژگی های این وسیلۀ الکترونیکی استفاده نمایند. امروزه می توانید شاهد خرید و نصب پرده نوری در مقابل درب و پنجره های برخی از ساختمان های امنیتی باشید که برای افزایش ایمنی ساختمان در نظر گرفته می شوند.

تهران اتوماسیون از جمله فروشگاه هایی است که در صنعت تأمین تجهیزات اتوماسیون توانسته موفقیت های متعددی را کسب کند. این مجموعه امکانات لازم برای واردات مستقیم ابزارآلات اتوماسیون را با برندهای معتبر چون هانیانگ کره، اپتکس ژاپن و لنبائو چین دارد. از این رو مشتریان به سهولت و با اطمینان خاطر از محصولات این فروشگاه خریداری کنند.

فروش پرده های نوری و ویژگی های آن

با پیشرفت تکنولوژی، انواع قطعات و تجهیزات صنعتی ساخته شده اند که از مزایای آن برای بهبود کیفیت زندگی و همچنین افزایش امنیت استفاده می کنند. در همین راستا ساخت و فروش پرده های نوری یا همان چشم پرده ای یا چشم دزدگیر برای امور محافظتی صورت گرفته است. بدین ترتیب می توانید کاربرد آنها را در محیط های امنیتی به وفور مشاهده کنید. برای ممانعت از دسترسی برخی از افرد به کالای خاص نیز از مزایای پرده های نوری استفاده می شود. در کارخانجات نیز برای نقاط حساس و خطرناک می توانند از ویژگی های پرده نوری استفاده نمایند.

خرید پرده نوری هانیاینگ و سایر برندها به شما کمک می کند که بتوانید منطقۀ مورد نظر خود را به صورت کاملاً تعریف شده ایمن سازید و بتوانید با بررسی تمام پارامترهای مختلف و بهره گیری از ویژگی های سنسور به نیاز خود دست پیدا کنید.

فروش پرده های نوری بر اساس سه فاکتور مهم چون دقت عکس العمل، ارتفاع و دامنۀ پشتیبانی پرده نوری تعیین می شود. در این صورت متناسب با نیاز افراد می توانند با قیمت ارزان پرده نوری مورد نظر را خریداری کنند.

تفکیک پذیری پرده های نوری که همان دقت چشم پرده ای را مشخص می کند، به منظور تشخیص کوچک ترین اندازۀ اجسام مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین وسیله با حرکت کوچکترین موجود زنده سیستم فعال می شود.

تهران اتوماسیون مفتخر است که با سال ها تلاش و کوشش توانسته در صنعت تأمین قطعات اورجینال صنعتی شرکت داشته باشد و بتواند نمایندگی انحصاری شرکت های هانیانگ، لنبائو و اپتکس چین را در داخل ایران بدست آورد. بدین وسیله خریداران با اطمینان و آسودگی خیال می توانند با قیمت ارزان انواع پرده نوری و سایر محصولات این کمپانی های سازندۀ مطرح را در این حوزه خریداری کنند.

قیمت انواع پرده نوری

فاکتورهای مهم تعیین کنندۀ قیمت پرده های نوری عبارتند از میان تفکیک پذیری چشمی پرده، میزان ارتفاع، دامنه، برند و نحوۀ عملکرد آنها می باشد. با این تفاسیر افرادی که نیاز به پشتیبانی محوطه و فضای کوچکتری دارند، می توانند تجربۀ خرید پرده نوری ارزان را داشته باشند که همان عملکرد اصلی مورد نظر را به دنبال داشته باشد.

پیش از خرید سنسور نوری مانند پرده نوری، همواره توصیه می شود که مشخصات مندرج بر دفترچه راهنما و یا بسته بندی محصول را به طور دقیق مطالعه کنید و پس از انطباق دقیق نیاز خود، آن را خریداری کنید.

برای خرید انواع پرده نوری به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی تهران اتوماسیون دیدن نمائید و سفارش خود را ثبت کنید.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1007
نمایش همه
علاقه مندی ها ()