چشم پرده ای همان پرده نوری است که عملکرد حفاظتی دارد. هدف از ساخت و خرید چشم پرده ای این است که بتوانند تعاملات بین انسان ها و ماشین آلات را بهبود ببخشند. با استفاده از چشم های الکترونیک پرده ای می توان یک محدودۀ محافظتی را ایجاد نمود و بتوان از آن برای محافظت انسان ها استفاده نمود. فروش چشم پرده ای توانسته خدمات شایانی به انسان نماید و از آن برای کنترل تجهیزات مکانیکی خطرناک، پیش از صدمه زدن به موجودات زنده و افزایش حریم امن استفاده نمود.

تهران اتوماسیون یکی از تأمین کنندگان بزرگ انواع چشم پرده ای و سایر سنسورهای الکترونیکی در صنعت می باشد که توانسته فعالیت حرفه ای خود را تا کنون ادامه دهد و با راه اندازی وب سایت فروشگاهی توانسته شرایط سفارش اینترنتی انواع چشم پرده ای و همچنین سایر محصولات فروشگاه را به صورت کاملاً تضمین شده و همراه با خدمات گارانتی شرکت برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده است.

ویژگی های چشم پرده ای

همانطور که گفته شد، با استفاده از چشم های پرده ای می توان محوطه ای ایمن ایجاد نمود و برای تشخیص و کنترل اجسام از آنها استفاده نمود. انواع چشم پرده ای تولید و در دسترس صنعتگران قرار گرفته است که از قدرت و دقت بالای تشخیص برخوردار می باشند و به راحتی قادر به تشخیص حرکت اجسام در فاصلۀ از پیش تعیین شده می باشند.

به دلیل طراحی و ساختار فوق العاده ای که دارند، طول عمر چشم پرده ای بسیار است و به وفور می توان کاربرد آن را در صنایع دپارتمان های مختلف مشاهده نمود. عدم نیاز به تعمیر و تعویض کوتاه مدت نیز از دیگر ویژگی و مزایای چشم های پرده ای است که رضایت مندی صنعت گران را برآورده کرده است.

چشم پرده ای هانیانگ نمونه از انواع پرده نوری است که در صنایع و دپارتمان های مختلف به کار برده می شوند. از مشخصات فنی چشم های پرده ای می توان به شکل، بُرد دید، نوع عملکرد، نحوۀ اتصال، نوع خروجی، میزان ولتاژ تغذیه، وضعیت عملکرد، میزان IP، برند و کد تجاری آن اشاره نمود. بنابراین تولید کنندگان و دپارتمان های مختلف می توانند پیش از خرید پرده نوری، تمام مشخصات مندرج بر روی بسته بندی را مطالعه نموده و سپس بر اساس نیاز مناسب ترین نوع چشم پرده ای با کیفیت و قیمت ارزان را خریداری نمائید.

مزایای خرید چشم پرده ای

در صورت عدم آگاهی نسبت به عملکرد و انتخاب چشم های پرده ای می توانید با کارشناسان تهران اتوماسیون تماس بگیرید. این مجموعه همواره آمادۀ مشاوره و فروش تجهیزات الکترونیکی و صنعتی در تهران است که بتوانند خدمتی به صنعت داخل کرده باشند.

چشم پرده ای یا پرده نوری نوعی ردیاب الکترونیکی است که با بهره گیری از نور مدوله در طول فرکانس مشخص، قادر به دریافت اطلاعاتی است که نشان دهندۀ حضور اجسام در همان طیف نوری برای دستگاه می باشد. بدین وسیله می تواند موقعیت زمانی و مکانی اشیاء حاضر در محوطه را مشخص نماید.

قیمت چشم پرده ای و قیمت خرید سنسور القایی به مدل، برند و تکنولوژی آن بستگی دارد. لذا برای آگاهی دقیق از قیمت آنلاین انواع چشم پرده ای می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. به دلیل عملکرد فوق العاده ای که این نوع پرده های نوری در ساخت تجهیزات الکترونیکی دارد، فروش چشم پرده ای را در برخی از فروشگاه ها و شرکت های معتبر می توان مشاهده کرد.

تهران اتوماسیون در حوزۀ تهیه و توزیع قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و همچنین ابزارآلات دقیق چون انواع حسگر، سنسور، چشم های پرده ای، کنترلر، منبع تغذیه، انواع هشدار دهنده و غیره فعال است. این مجموعه با آخرین قیمت ها و اطلاعات جامع در خصوص عملکرد هر کدام از قطعات الکترونیکی و صنعتی در کنار شما صنعت گران عزیز می باشد.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()