لوازم یدکی بسترن، قطعات مختلفی را شامل که در ساخت خودروی بسترن با سری های مختلف به کار برده می شوند. خودروهای بسترن حاصل کمپانی فاو موتور چین می باشد که در سال 2006 تولید و به بازار خودرو عرضه شده اند. تولید خودروی بسترن بر مبنای اتومبیل مزدای قدیمی است که توانسته اند سری های مختلف آن را در گروه خودروسازی بهمن مونتاژ نموده و به فروش برسانند. فروش لوازم یدکی بسترن  نیز متناسب با عرضۀ خودروهای سری بسترن در سطح کشور صورت می گیرد. متناسب با مدل خودرو بسترن، نیاز است که مالک خودرو بتواند انواع لوازم یدکی بسترن مدل خودروی خود را خریداری کند.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران فعالیت حرفه ای تیم مجرب خود را آغاز نموده است. از این رو می توانید برای سفارش انواع لوازم یدکی بسترن مورد نیاز خود با مرکز فروش نیوپارت تماس بگیرید.

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی بسترن B50f و B30

همانطور که می دانید خودروی بسترن در مدل های B50f ، B50، B30 و .... تولید و به بازار عرضه شده اند. با این تفاسیر هر کدام از این اتومبیل های بسترن دارای قطعات و لوازم یدکی منحصربفرد هستند که باعث تمایز این محصولات شده اشت. پیش از خرید قطعات بسترن توجه داشته باشید که متناسب با مدل خودروی خود، لوازم یدکی را خریداری کرده باشید. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون در این صورت طول عمر قطعات بیشتر خواهد بود. در واقع عدم تهیه و کاربرد لوازم یدکی اصل و متناب با مدل خودرو، می تواند زودتر دچار آسیب دیدگی شود و به طبع آن به سایر قطعات بسترن فشار وارد می کند و میزان خسارت وارده به خودرو را بیشتر کند.

قطعات بدنه، لوازم موتوری، زیربندی و ... برخی از دسته بندی های مختلف انواع لوازم یدکی بسترن هستند که شامل قطعات مختلف ریز و درشت می باشند که امکان خراب شدن و آسیب دیدگی برای هر کدام از آنها وجود دارد که به طبع آن نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن نو و جدید خواهد بود.

برای استعلام قیمت خرید قطعات بسترن B30 با مدل های مختلف می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه نیوپارت تماس بگیرید. این مجموعه بیش از سی سال دارای سابقه در عرصۀ تأمین و فروش قطعات و لوازم یدکی محصولات شرکت های خودروسازی گروه بهمن موتور، مدیران خودرو و همچنین کرمان موتور در تهران می باشد.

معرفی انواع قطعات سری خودروهای بسترن

همانطور که می دانید خودرو از انواع قطعات و لوازم یدکی در دسته بندی های مختلف در کنار یکدیگر ساخته می شوند. از این رو آگاهی نسبت به این مسئله به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید قطعات یدکی بسترن مدل مورد نظر را خریداری کنید. برق، جلوبندی، بدنه و موتور از جمله دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بسترن و سایر خودروهای سواری محسوب می شوند. از این رو با آگاهی داشتن نسبت به این مسئله می توانید راحت تر از قبل اقدام به خرید قطعات خودروی بسترن نمائید.

برخی از لوازم یدکی بسترن B50f، لوازم یدکی بسترن B50 و یا لوازم یدکی بسترن B30 و سایر مدل های این خودرو متفاوت از یکدیگر ساخته و در داخل خودرو تعبیه شده اند. بنابراین هنگام تأمین و خرید قطعات خودروی بسترن باید به این نکته توجه داشته باشید.

قیمت لوازم یدکی بسترن نیز بستگی به نوع و جنس قطعات بستگی دارد و به دلیل تنوع قطعات و لوازم یدکی خودرو، نیاز به دریافت لیست قیمت لوازم یدکی بسترن در مدل های مختلف می باشد و می توانید با فروشگاه نیوپارت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به درستی و دقیق دریافت کنید.

  فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1028
نمایش همه
علاقه مندی ها ()