جوهر سابلیمیشن یکی از پرکاربرد ترین جوهرهای دستگاه چاپ محسوب می شوند. نکتۀ مهمی که در رابطه با این نوع جوهر وجود دارد، این است که فرمول جوهر سابلیمیشن همانند جوهرهای رنگی و رنگدانه ای می باشد.  فروش جوهر سابلیمیشن یک نیاز محسوب می شود چون امروزه بیش از گذشته از دستگاه های چاپ استفاده می شود  که طبیعتاً نیاز به خرید  جوهر سابلیمیشن بیشتر به چشم می خورد. آب دیونیزه شده به عنوان مادۀ حلال کننده در فرمولاسیون جوهرهای سابلیمیشن به کار برده می شود. ایزوپروپیل الکل و کلینیکال نیز به عنوان خشک کننده های رنگ اصلی به کار برده می شوند. تفاوت قابل توجهی که میان آنها وجود دارد، میان رنگ دانه های آنها می باشد.

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت واردات، تأمین و فروش انواع دستگاه چاپ و پرینتر به همراه انواع جوهر سابلیمیشن و غیره در سراسر کشور می باشد. از این رو شرکت ها و تولیدکنندگان بزرگ که در عرصۀ چاپ کاغذ و پارچه فعالیت می کنند، می توانند برای خرید انواع جوهر سابلیمیشن از فروشگاه اینترنتی فرارنگ دیدن کنند.

ویژگی های بهترین جوهر سابلیمیشن

از مهمترین ویژگی های جوهر سابلیمیشنمی توان به سرعت رنگ دهی بالا، ماندگاری بالا، جذب بالای رنگ، ترکیب رنگی متنوع و غیره اشاره کرد. جوهرهای رنگی دارای ذرات بسیار ریز هستند و به سهولت می توانند مواد را جذب کنند. لازم به ذکر است که خاصیت حل شوندگی در آب را دارند و ثبات کمتری خواهند داشت و به همین دلیل برای چاپ عکس و کارهای pvc به کار برده می شوند. در صورت اتمام رنگ دستگاه های چاپ نیاز به خرید جوهر سابلیمیشن جدید است که بتوان جایگزین جوهرهای قبلی نمود.

از دیگر ویژگی ها و مزایای مرکب سابلیمیشن می توان به نفوذ کامل جوهر در داخل کاغذ اشاره نمود چون بدین وسیله مصرف جوهر بیشتر می شود ولی جوهر های سابلیمیشن از این خاصیت برخوردار است که بر روی سطح کاغذ می نشیند ولی مقاومت بالا و ماندگاری بیشتری دارد و به همین دلیل در دستگاه های چاپ تیشرت و کاغذ دیواری مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

برای خرید انواع جوهر سابلیمیشن با برندهای معتبر جهانی می توانید با واحد فروش شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش تجهیزات چاپ صنعتی و عکاسی قادر به عرضۀ انواع جوهر چاپ بنر و فلکس، یووی، مرکب سابلیمیشن و همچنین انواع دستگاه چاپ کاغذ و پارچه در ایران می باشد.

خرید و فروش جوهر سابلیمیشن مانند خرید جوهر چاپ های لایت به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد بر روی پلیمرها و همچنین مواد مصنوعی نیز به کار برده می شوند و هنگامی که دمای سطح چاپ افزایش پیدا می کند به مایع تبدیل می شود و پس از ترکیب با جوهر، مجدداً سرد می شود و به حالت قبلی خود باز می گردد. به همین دلیل نمی توان بر روی هر سطحی از آن استفاده نمود.

خرید انواع جوهر سابلیمیشن

همانطور که می دانید خرید و فروش جوهر سابلیمیشن در رنگبندی های مختلف عرضه می شود. مهمترین مسئله ای که در چاپ سابلیمیشن از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید بهترین و با کیفیت ترین جوهر سابلیمیشن می باشد که بتواند ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد. با توجه به فروش انواع جوهر سابلیمیشن که با برندهای متعددی به بازار عرضه می شوند، قیمت جوهر سابلیمیشن نیز ثابت نیست. پیش از خرید جوهر می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از قیمت انواع جوهر سابلیمیشن مطلع شوید.

شرکت فرارنگ تبلیغ از سال 1380 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و تا کنون توانسته در حوزۀ چاپ و تبلیغات فعالیت های متعددی را انجام دهد و جزء اولین تأمین کنندگان دستگاه های چاپ بنر و فلکس در ایران می باشد.

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 893
نمایش همه
علاقه مندی ها ()