کاغذ سابلیمیشن مهمترین وسیله ای است که به عنوان حمل کنندۀ جوهر به کار برده می شود. در واقع هدف دستگاه چاپ این است که جوهر سابلیمیشن را بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ کند و سپس به واسطۀ خاصیت پرس حرارتی تصویر بر روی سطح چاپی مورد نظر انتقال پیدا می کند. لذا کاغذهای سابلیمیشن جزء کاغذهای معمولی محسوب نمی شوند و دارای یک سری ویژگی های مخصوص هستند که می توانند از مزایای آن برای چاپ تصاویر بر روی کاغذ و پارچه استفاده نمود. با توجه به کاربرد گستردۀ دستگاه های چاپ، در برخی از مواقع نیاز به خرید کاغذ سابلیمیشن نیز برای اپراتور خواهد داشت چون ممکن است پس از استفادۀ طولانی مدت از دستگاه چاپ، کاغذ سابلیمیشن  داخل دستگاه دیگر کیفیت اولیۀ خود را نداشته باشد و نیاز به تعویض داشته باشند.

شرکت فرارنگ تبلیغ به عنوان یکی از کمپانی های مطرح و با سابقه در عرصۀ واردات و فروش انواع جوهر و کاغذ سابلیمیشن و همچنین دستگاه های چاپ بنر و فلکسی در سراسر کشور می باشد.

ویژگی های کاغذ سابلیمیشن مارک

همانطور که می دانید برای چاپ با کیفیت، ویژگی کاغذ سابلیمیشن نیز به نوبۀ خود بسیار تأثیرگذار می باشد. از این رو می توانید از مزایای آن در جهت چاپ با کیفیت استفاده نمود. کوتینگ، بیس اصلی و لایه پشتی کاغذ لایه های تشکیل دهندۀ کاغذ سابلیمیشن می باشد که هر کدام از آنها تأثیر مستقیم بر روی میزان کیفیت خروجی دستگاه چاپ دارد.

داشتن ضخامت مناسب، سرعت انتقال بالا، کیفیت بالای لایۀ کوتینگ با ضخامت لازم، تسریع در خشک شدن جوهر سابلیمیشن، عدم خم شدن و ایجاد چین و چروک بر اثر حرارت بوجود آمده، صاف بودن، عدم وجود لکه بر روی کاغذ سابلیمیشن و داشتن ثبات کیفیت از مهمترین ویژگی های کاغذ سابلیمیشن به حساب می آیند که بر روی کیفیت چاپ نهایی دستگاه بسیار تأثیرگذار می باشد.

شرکت فرارنگ تبلیغ نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکزی است که در حوزۀ واردات و فروش انواع کاغذ و جوهر سابلیمیشن با گرم های مختلف و برندهای معتبر خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند.

عملکرد اصلی دستگاه های چاپ بدین صورت است که ابتدا مرکب سابلیمیشن را بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می کند و سپس از کاغذ بر روی محصول اصلی چاپ می شود. بنابراین کیفیت کاغذ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با استفاده از این تکنیک توانسته اند، طرح های متنوعی را با کیفیت و ماندگاری بالا بر روی کاغذ و پارچه چاپ کنند.

قیمت کاغذ سابلیمیشن

همانطور که گفته شد، چاپ سابلیمیشن نیاز به دستگاه های مخصوص دارد که نیاز به خرید جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن دارند که ویژگی های لازم را در خصوص چاپ تصاویر مورد نظر داشته باشند.

کاغذ سابلیمیشن فارنهایت یکی از برندهای معتبر از این محصول می باشد که می توانید کاربرد آن را در دستگاه های چاپ سابلیمیشن مشاهده نمائید. این نوع کاغذ محصول کشور کرۀ جنوبی است که قابلیت انتقال 90%  رنگ را بر روی پارچه دارد و به میزان قابل توجهی در مصرف جوهر سابلیمیشن صرفه جویی می کند. علاوه بر آنکه با گِرم های مختلف 40 الی 110 گرم تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته می شوند. فروش کاغذ سابلیمیشن به صورت رولی با کارتن و لایه های محافظ صورت می گیرد تا بدین صورت از ایجاد لکه بر روی کاغذ جلوگیری کنند.

قیمت کاغذ سابلیمیشن به گِرم، کیفیت، ابعاد و همچنین برند کاغذ بستگی دارد. بنابراین شرکت ها و مجموعه هایی که در حوزۀ چاپ صنعتی و تبلیغاتی فعالی می کنند، می توانند متناسب با نیاز سفارش اینترنتی کاغذ سابلیمیشن مورد نظر خود را در وب سایت رسمی شرکت فرارنگ تبلیغ ثبت نمایند و یا به صورت تلفنی از موجود بودن و قیمت محصولات مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

 

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 868
نمایش همه
علاقه مندی ها ()