برای چاپ بر روی پارچه ها از دستگاه چاپ پارچه استفاده می شود. این چاپ می تواند به صورت رول یا شیت انجام گیرد. چاپ بر روی پارچه ها برای زیبای و یا تبلیغات و... انجام می گیرد که همان طور که مشاهده میکنید ا نواع پارچه ها و لباس ها از چاپ برخوردارند که این چاپ ها معمولا ب روش استفاده از دستگاه چاپ پارچه انجام می گیرد.

روش های  چاپ بر روی پارچه ها به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد. برای هر نوع پارچه لازم است از رنگ یا جوهر مخصوصی استفاده شود تا بهترین نتیجه ایجاد گردد. شرکت فرارنگ تبلیغ یکی از مجموعه هایی است که فروش  دستگاه چاپ پارچه را با قیمت های بسیار مناسب به شما ارائه می دهد. این مرکز همواره در تلاش است تا رضایت کامل مشتریانش را به دست آورد.

برای چاپ بر روی پارچه از انواع جوهر های چاپ پارچه استفاده می شود مانند جوهر اسید، جوهر ری اکتیو، جوهر دیسپرز، جوهر پیگمنت، جوهر سابلییشن.

در واقع با توجه به الیاف پارچه ها می توان انتخاب نمود که از چه جوهری استفاده شود. از جوهر هایی که بسیار رایج هستند ، جوهر اکتیو و جوهر پیگمنت می باشد که از این جوهر ها می توان برای چاپ بر روی پارچه با الیاف طبیعی استفاده نمود. جوهر هایی مانند سابلیمیشن و دیسپرز نیز برای پارچه هایی استفاده می شود که الیاف مصنوعی دارند. همچنین از جوهر های اسید نیز می توان برای چاپ بر روی پارچه هایی مانند ابریشم و نایلون به کارگرفته می شود.

روش مستقیم چاپ بر روی پارچه

در روش مستقیم چاپ مستقیم که به روش های دستی و یا با استفاده از دستگاه چاپ پارچه انجام می گیرد می تواند به چندین شکل انجام شود که عبارتند از چاپ رولی یا با استفاده از غلطک، چاپ به وسیله ی قالب، چاپ دیجیتالی با استفاده از دستگاه چاپ پارچه، چاپ اسکرین و...

روش چاپ غیر مستقیم چاپ بر روی پارچه

در روش غیر مستقیم با استفاده از دستگاه چاپ پارچه دیجیتال و یا آنالوگ برای چاپ طرح بر روی کاغذ انجام می گرد و سپس با استفاده از روش پرس و حرارت طرح بر روی پارچه انتقال پیدا می کند. این روش که چاپ به صورت غیر مستقیم است می تواند در برابر عواملی همچون شستشو ، دوام بالایی داشته باشد. این چاپ از کیفیت بالایی داشته برخوردار است. 

چاپ با استفاده از خرید دستگاه چاپ مستقیم تی شرت و پارچه می تواند بر روی انواع لباس ها و پارچه صورت گیرد. با استفاده از چاپ به وسیله ی دستگاه چاپ پارچه دیجیتالی می توان با سرعت بالایی چاپ پارچه را انجام داد. با استفاده از این دستگاه می توان بر روی انواع پارچه ، چاپ طرح های مختلف را انجام داد. کیفیت چاپ با استفاده از دستگاه چاپ پارچه بسیار بالا بوده و می توان چاپ در عرض های بالا را نیز به راحتی انجام داد.

 خرید دستگاه چاپ پارچه

خرید دستگاه چاپ پارچه باید بر اساس کیفیت های دستگاه باید انجام گیرد . تولید کنندگان انواع مختلف دستگاه های چاپ پارچه را به تولید می رسانند که برای خرید حتما نوع باکیفیتی را انتخاب کنید. قیمت یک بخش مهم در خرید می باشد، بنابراین خرید از مراکز معتبری که این دستگاه ها را با قیمت های مناسبی ارائه می دهند، می تواند بسیار گزینه ی خوبی باشد. شرکت فرارنگ تبلیغ یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش انواع دستگاه چاپ پارچه می باشد که عرضه ی مستقیم این دستگاه ها را از طریق وب سایت این مجموعه انجام می دهد. شما می توانید به صورت اینترنتی و در زمان کوتاه خرید خود را انجام دهید.

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 872
نمایش همه
علاقه مندی ها ()