برش لیزر استیل توسط دستگاه های پیشرفته برش لیزر استیل صورت می گیرد که قابلیت برش ورق های فولاد استنلس استیل را دارند. چند سال اخیر صنعت برش لیزر تحول بزرگی در صنایع مختلف بوجود آورده است چون باعث سرعت بخشیدن به ساخت محصولات جدید شده است. با در اختیار داشتن قطعات برش خورده و آماده به سهولت می توان در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از محصولات را طراحی نمود. به همین جهت می توانید شاهد ساخت انواع تجهیزات دکوراتیو استیل با طرح های متنوع و زیبا در سطح بازار باشید.

برش لیزر نیک به صورت کاملاً حرفه ای و تحت نظارت پرسنل مجرب و آموزش دیده، هرگونه خدمات برش لیزر را با استفاده از دستگاه های پیشرفته به مشتریان ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت درخواست سفارش برش لیزر استیل و یا سایر خدمات می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

ارائه بهترین خدمات برش لیزر استیل

همانطور که می دانید تنوع محصولات و کالاهای صنعتی که از جنس فولاد استیل ساخته شده اند، بسیار است. به این ترتیب بیش از پیش نیاز به استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل است که با استفاده از ویژگی های ساختاری آنها بتوانند هر گونه برش و حکاکی بر روی ورق های استیل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. کاربرد برش لیزر استیل در ساخت و ساز خودرو، تجهیزات دکوراتیو، تجهیزات صنعتی، دستگاه و ماشین آلات صنعتی، ساخت ابزارآلات استیل و ضد زنگ، ساخت تجهیزات پزشکی و غیره به فراوانی می توان مشاهده نمود.

هدف صنعت گران از استفادۀ دستگاه های برش لیزر این است که بتوانند در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از قطعات را با یک الگوریتم و نقش و نگار مشخص و دقیق برش داد. در این صورت به میزان قابل توجهی می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند. دستگاه های برش لیزر استیل به دلیل قیمت بالا و همچنین فضایی که اشغال می کنند، اکثر شرکت ها قادر به خرید و تأمین این گونه دستگاه ها در محیط کاری خود نمی باشند، بنابراین با حداقل هزینه می توانند از خدمات مراکز سرویس دهی برش لیزر استیل استفاده کنند. بهره گیری از خدمات چنین مراکزی به افراد کمک می کند که بتوانند محصولاتی که تولید می کنند، زیبایی و تنوع بیشتری داشته باشد و این مسئله به طور مستقیم بر روی حجم فروش کالاهای مجموعه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ دریافت خدمات برش لیزر و حکاکی استیل می توانید با برش لیزر نیک در تماس باشید.

هزینۀ اجرای برش لیزر استیل

استفاده از دستگاه های برش لیزر پیشرفته، این امکان را به متصدی می دهد که بتوانند برای برش آلیاژ استیل نیز از چنین دستگاه هایی استفاده کنند. هر نوع آلیاژی به دلیل نوع ساختاری که دارد، با استفاده از هر دستگاه برش لیزر نمی توان آنها را با برش داد، در نتیجه باید به مراکز برش لیزر پیشرفته ای مراجعه کنید که قادر به ارائه سرویس خدمات برش لیزر استیل استنلس با هر نوع ضخامت باشند.

توجه به این نکته برای افراد بسیار حائز اهمیت است و همواره تلاش می شود که بتوانند از بهترین امکانات برای دریافت بهترین خدمات برای رشد دادن به صنعت استفاده نمود. برای انجام برش لیزر استیل از مواد اولیۀ ND-YAG، ND و CO2 استفاده می شود. از این رو می توانید برای ساخت دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی از مزایای دستگاه های برش لیزر استفاده می نمایند که بتوانند برش های دقیق و پیچیده ای را بر روی هر نوع ورق استیل با ضخامت های مختلف انجام دهند.

برش لیزر نیک یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر فلزات مانند  خدمات برش لیزر مس  در تهران می باشد. در صورت نیاز به دریافت هرگونه خدمات برش لیزر می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 868
نمایش همه
علاقه مندی ها ()