سنگ ها در انواع مختلفی در جهان وجود دارند که هر یک می توانند موثر در صنایع مختلف باشند. پوکه معدنی یکی از انواع سنگ های آتش فشانی است. نام دیگر پوکه معدنی ، پومیس است. این سنگ ها که از مواد مذاب تشکیل می شوند کاربرد های فراوانی دارند. پوکه ها در انواع مختلفی با رنگ های مختلف تشکیل می شوند که می توان به توجه به استفاده ی که از آن داریم ، نوع مناسب را خریداری نمود.

در واقع پوکه های معدنی از گدازه های آتش به وجود می آیند که در اتش فشان ها به صورت کف هستند و در برابر هوا ، سرد شده و به پوکه معدنی تبدیل می شوند. یکی از مزیت های پوکه معدنی در بخش ساخت و ساز ، وزن سبک آن است که در بسیاری از سازه ها می تواند بسیار موثر واقع شود.

استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

پوکه معدنی به دلیل سختی بالا و وزن سبکش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پوکه ها معمولا رنگ سفید یا خاکستری دارند که باعث می شود در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار گیرد. پوکه معدنی یکی از پر کننده ها در ساخت و ساز ها می باشد ، بنابراین برای عایق کاری می توان از پوکه ها استفاده کرد. شرکت پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز معتبر در بخش فروش انواع پوکه های معدنی می باشد که با قیمت بسیار مناسب توانسته این محصولات را به دست مشتریانش برساند.

انواع پوکه معدنی

پوکه معدنی ماسه ای

این نوع پوکه در کشور ما بسیار رواج دارد از این پوکه معدنی می توان در ساخت و ساز استفاده کرد. مثلا برای پر کردن کف ساختمان ها می توان از این مصالح استفاده نمود. پوکه معدنی ماسه ای در اندازه های مختلفی می باشد. یکی دیگر از کاربرد های پوکه معدنی ، استفاده از آن برای ساخت بلوک های سبک می باشد. سایز این پوکه ها در حدود تا 5میلی متر است.

پوکه معدنی نخودی

این نوع از پوکه های معدنی که سایز آن بین 5تا 10 میلی متر است، این پوکه مقداری بزر گ تر از پوکه معدنی ماسه ای می باشد. این نوع پوکه برای ساخت انواع بلوک ها و هبلکس و.... مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید پوکه معدنی نخودی می توانید به سایت مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید.

پوکه معدنی عدسی

پوکه معدنی عدسی از پوکه معدنی نخودی درشت تر می باشد که در حدود 10تا15میلی متر می باشد. این نوع پوکه را نیز می توان برای بلوک سازی مورد استفاده قرار داد .

پوکه معدنی بادامی

این نوع از پوکه معدنی که در ابعاد بادام است  یعنی در حدود15 تا30 می باشد. از پوکه معدنی بادامی برای شیب بندی ساختمان ها استفاده می شود.

پوکه معدنی فندقی

این نوع پوکه نیز برای شیب بندی استفاده می شود که این نوع از پوکه ها در حدود 5تا10 میلی متر می باشد مثلا می توان شیب بندی ساختمان ها را به خوبی با استفاده از پوکه معدنی فندقی استفاده کرد.

پوکه معدنی مخلوط

پوکه معدنی مخلوط همان طور که از نامش مشخص است، که اندازه هایی در بین 10 تا30میلی متر دارد. این نوع از پوکه های معدنی با توجه به کاربرد هرچه بیشتر آن در نظر گرفته می شود بنابراین با مخلوط پوکه های معدنی مختلف می توان این نوع را به وجود آورد که در بخش هایی مانند  کف ساختمان ها و یا تونل به کار می رود. شرکت پوکه معدنی رضایی از فروشدگان معتبر انواع پوکه های باکیفیت در کشورمان است که شما می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را ثبت نمایید.این مرکز همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()