قیمت پوکه معدنی به ابعاد و جنس پوکه های معدنی بستگی دارد. پوکه های معدنی کاربردهای خاصی دارد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بیشترین کاربرد پوکه های معدنی را می توان در ساخت و ساز ساختمان مشاهده نمود. چندین سال می گذرد که سنگ های آذرین تشکیل می شود و در لایه های زیرین زمین،تحت دمای هستۀ زمین تولید می شوند. به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که پوکه های معدنی دارند، با قیمت پوکه معدنی مناسب را می توان خریداری نمود. در حال حاضر فرآورده های پوکه معدنی را می توان در صنعت کشاورزی، ساختمان سازی، تصفیه آب، ساخت آب نما و غیره استفاده می شود.

شرکت پوکه معدنی رضایی بیش از 16 سال است که حوزۀ تأمین و عرضۀ مستقیم انواع پوکه معدنی به شکل های مختلف با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد. این مجموعه قادر به ارائه سرویس دهی به صورت شبانه روزی می باشد و می تواند نیاز شما را در عرصۀ تأمین انواع پوکه معدنی تأمین کند.

قیمت انواع پوکه معدنی

پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی گردویی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی نرمه، پوکه معدنی تزئینی و ... برخی از پوکه های معدنی موجود در بازار می باشند که صنایع مختلف متناسب با نیاز می توانند از مزایای این نوع پوکه ها استفاده کنند. با توجه به تنوع این محصول، پیش از خرید می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی لیست قیمت انواع پوکه معدنی را از مرکز فروش مجموعه دریافت کنید.

قیمت پوکه های معدنی بر اساس کیفیت و نوع پوکه ها مشخص می شود. از این رو هنگام خرید پوکه معدنی باید کیفیت آنها را ملاک خرید قرار دهید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر پوکه ها خواهد داشت. همانطور که تا کنون مشاهده کرده اید، انواع پوکه معدنی برای زهکشی گل و گیاهان استفاده نموده اند. پوکه های معدنی به دلیل سبک بودن و داشتن سوراخ های ریز و درشتی که دارند، برای نگهداری آب در داخل گلدان ها استفاده می شود. با بهترین قیمت پوکه معدنی را می توانید خریداری کنید.

شرکت پوکه معدنی رضایی با سال ها فعالیت تخصصی، توانسته در عرصۀ تأمین و فروش پوکه های معدنی موفقیت های بسیاری را بدست آورد. لذا برای درخواست سفارش و لیست قیمت پوکه های معدنی می توانید با مرکز فروش تماس بگیرید.

در صنعت ساختمان سازی نیز برای ساخت سیمان پوزولانی از مزایای پوکه های معدنی استفاده می کنند تا بتوانند چسبندگی لازم را بوجود آورند. قیمت پوکه معدنی ارتباط مستقیم با تخلخل پوکه ها، وزن، تراکم پذیری و همچنین جنس آنها دارد. بر اساس تنوعی که از این محصول در سطح بازار شاهد هستیم، پوکه های معدنی با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شوند و برای صنایع مختلف که در حجم انبوه خریداری می کنند، قیمت و کیفیت پوکه معدنی بسیار حائز اهمیت می باشد.

تأثیر مستقیم سایز بر روی قیمت پوکه معدنی

اصلی ترین مؤلفه در قیمت گذاری پوکه معدنی، جنس و ابعاد آنها می باشد. لذا خرید و فروش پوکه معدنی کیسه ای را در سطح بازار شاهد هستیم که با قیمت ارزان و گران عرضه می شوند. البته محل استخراج پوکه  معدنی نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت پوکه های معدنی مؤثر می باشد.

به عبارتی قیمت پوکه معدنی عدسی، قیمت پوکه معدنی نخودی، گردویی، بادامی، تزئینی، ماسه ای و غیره متفاوت از یکدیگر تعیین و به فروش می رسند. بنابراین قیمت کیسه پوکه های معدنی نیز بر اساس وزن آن ها در تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با مرکز فروش شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()