لرزه گیر به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی است که در کنار لوله و اتصالات جوشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از طراحی و تولید لرزه گیر، جلوگیری از انتشار و ارتعاشات در داخل لوله های صنعتی به کار برده می شوند. لرزه گیر همچنین کنترل ارتعاشات به وجود آمده از انبساط و انقباض درون لوله ها را انجام می دهد و به پایداری سیستم های پایپینگ کمک می کند. از این رو شاهد خرید انواع لرزه گیر در پروژه های سنگین تأسیساتی در صنایع مختلف می باشیم. خرید و فروش انواع لرزه گیر را در سطح بازار داخل و خارج مشاهده می نمائیم که صنعت گران متناسب با موقعیت های مختلف و نوع لوله و اتصالات جوشی تولید نموده و عرضه می کنند.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کنندۀ محصولات صنعتی از جمله انواع لوله و اتصالات صنعتی از برندهای معتبر جهانی و ایرانی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی صنعت پایپ توانسته امکان خرید اتصالات جوشی، انواع لرزه گیر، فلنج جوشی، شلنگ شیلان و غیره را به صورت اینترنتی برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

خرید انواع لرزه گیر صنعتی با کیفیت و مرغوب

لرزه گیر لاستیکی و لرزه گیر آکاردئونی از انواع لرزه گیر صنعتی هستند که در اندازه های مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. بر اساس تغییرات دمایی و همچنین واکنش هایی که ممکن است برای لوله و اتصالات فلزی و همچنین پلاستیکی بوجود آید، نصب لرزه گیر برای کنترل ارتعاشات و لرزش های ایجاده شده در داخل لوله از لرزه گیر آکاردئونی و یا لاستیکی استفاده می شود.

در کنار خرید لوله و  اتصالات جوشی  ، ممکن است نیاز به خرید لرزه گیر نیز داشته باشید که بتوانید از ویژگی های آن برای کنترل و جلوگیری ارتعاشات و لرزش های اتفاقی داخل لوله استفاده نمائید. متقاضیان گرامی که قصد خرید لرزه گیر ارزان دارید، می توانید عرضه کنندگان اصلی که عرضۀ مستقیم در سراسر کشور دارند، تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ نیز توانسته با فعالیت مداوم در صنعت تأمین و توزیع انواع لوله، اتصالات جوشی، انواع لرزه گیر و غیره با برندهای معتبر چون شیلان، پلیران، وگ ایران، تیوپی، بنکن، ملسی، میراب و ... خدمات رسانی مجموعۀ خود را گسترش دهد. در این صورت می توانید برای سفارش اینترنتی انواع لرزه گیر و اتصالات جوشی با واحد فروش صنعت پایپ تماس بگیرید.

پخش و عرضۀ مستقیم انواع لرزه گیر ارزان قیمت

خرید لرزه گیر به یکی از قطعات پرمصرف در کلیه سیستم های فشار قوی می باشد چون از ویژگی های لرزه گیر برای جلوگیری و کنترل ارتعاشات بوجود آمده استفاده می کنند. سیستم موتورخانه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، سیستم های تصفیه خانه، تأسیسات ساختمانی و صنعتی و ... برخی از موارد کاربرد انواع لرزه گیر صنعتی است که برای بقاء و دوام سیستم های پایپینگ نیاز به استفاده از این نوع اتصالات می باشد.

کاربرد و نصب لرزه گیرهای لاستیکی و آکاردئونی را می توان در سیستم پمپ ها، کمپرسور، چیلر و مواردی از این قبیل مشاهده نمود. در واقع به دلیل وجود جریان رفت و برگشت و یا دورانی سیالات، ارتعاشات و لرزش هایی در داخل لوله ها و سیستم بوجود می آید که برای کاهش و جلوگیری از لرزش بوجود آمده نیاز به استفاده از لرزه گیر می باشد.

قیمت لرزه گیر به مدل و جنس این کالا بستگی دارد. برای دریافت لیست قیمت انواع لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی با برندهای معتبر می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل توزیع کنندۀ مستقیم برندهای معتبر در سراسر کشور، امکان خرید لرزه گیر ارزان و سایر اتصالات جوشی را برای مشتریان فراهم می کند.

 

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()