نایلون شیرینگ از نایلون های بسیار کاربردی در بخش بسته بندی می باشد. با استفاده از این نایلون ها می توان بسته بندی ضد نفوذی را برای کالا ها ایجاد کرد. این نایلون ها  بسته بندی بهداشتی را ایجاد می کنند بنابراین برای انواع صنایع می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. بسته بندی ایجاد شده با استفاده از نایلون های شیرینگ در مقابل نفوذ رطوبت و غبار عایق بوده و امروزه  نایلون شیرینگ در صنایع بسته بندی نقش بزرگی را ایفا می کند و می توانیم با استفاده از آن بسته بندی های زیبا و عالی را داشته باشیم. برای استفاده از این نایلون، نایلون شیرینگ بر روی کالای مورد نظر پیچانده می شود و سپس با ایجاد حرارت توسط دستگاه های مخصوص ، نایلون حالت وکیوم پیدا کرده و به شکل کالا در می آید. استفاده ی بسیار از این نایلون ها در بخش آشامیدنی ها می باشد و همه ی ما آن را مشاهده کرده ایم .

برای استفاده از نایلون شیرینگ می توانید آن را در ابعاد مختلفی خریداری کنید که مناسب با کالا های مورد نظرتان باشد همچنین این نایلون ها در ضخامت های مختلفی عرضه می گردد که برای کالا های بزرگ تر معمولا از انواع ضخیم تر این نایلون ها استفاده می شود. همچنین این نایلون ها به صورت سفارشی نیز به تولید می رسد.

نایلون های شیرینگ در دو نوع کلی به تولید می رسد در انواع یک لایه و چند لایه، تعداد لایه ها هر چه بیشتر شود ، کیفیت نایلون افزایش پیدا می کند. نایلون های شیرینگ در عرض های بین 10 تا 120 سانتی متر به تولید می رسد همچنین از نظر ضخامت نیز در حدود 30 تا 200 میکرون ضخامت دارد. برای خرید این نایلون باید توجه داشته باشید که چه نوع از آن برای بسته بندی محصول مورد نظر مناسب است و آن را خریداری کنید.

نایلون ها تک لایه که نایلون پالتی نیز نام دارند ضخامت های کمی دارند و می توان از آن برای محصولات به صورت چند لایه استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های نایلون های شیرینگ، رنگ بندی متنوع آن است که می تواند برای بسته بندی انواع محصولات مختلف کاربرد خوبی داشته باشد.

خرید عمده نایلون شیرینگ را می توانید از فروشندگان معتبر انجام دهید. شرکت ناب پلاستیک از فروشندگان عمده ی نایلون های شیرینگ در کشورمان است. این مرکز به دلیل عرضه ی مستقیم و بی واسطه ی نایلون های بسته بندی، قیمت های مناسبی را برای آن ها در نظر گرفته است. امروزه نایلون های شیرینگ ، به صورت گسترده در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه های شیرینگ در مکان های مختلفی از جمله هتل ها، فروشگاه ها و رستوران ها و... مشاهده می گردد. برای خرید این نایلون ها می توانید به سایت مرکز ناب پلاستیک مراجعه کنید و خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید. خرید نایلون حبابدار را از سایت انجام دهید.

نایلون شیرینگ تونلی

برای دستگاه های شیرینگ تونلی باید از نایلون های مخصوص استفاده شود. نایلون شیرینگ تونلی با نام نایلون شیرینگ پلی اتیلن نیز رایج است و برای خرید اقتصادی می توانید از خرید عمده بهره مند شوید.

سلفون شیرینگ

سلفون شیرینگ که نمونه ی کم ضخامت نایلون های شیرینگ می باشد ، حالت شفاف تری دارد . برای بسیاری از محصولات کوچک تر می توان از این نوع نایلون ها استفاده کرد.

شرکت ناب پلاستیک سال هاست که در بخش فروش نایلون های بسته بندی فعالیت داشته و توانسته در راستای کسب رضایت مشتریانش ، گام بردارد و با ارائه ی محصولات باکیفیت و ارزان قیمت ، نظر مشتریانش را به خود جلب نماید.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()