نایلون حبابدار یکی از نایلون هایی است که در بخش بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نایلون می توان برای محصولات، پوششی ضربه گیر را ایجاد کرد که در زمان های جابجایی و حمل و نقل ، محافظت شوند. نایلون های حبابدار نایلون هایی هستند که از سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و امروزه نیز این نایلون ها در بسته بندی ها نقش اصلی را ایفا می کنند. شما برای جابجایی لوازم در هنگام اسباب کشی و یا انتقال نیز می توانید از نایلون حبابدار استفاده کنید تا کالا هایتان در هنگام جابجایی صدمه نبینند.

انواع نایلون های حبابدار

نایلون حبابدار در انواع مختلفی به تولید می رسد که هر یک می تواند در مواردی بسیار کاربردی واقع شود. نایلون های حبابدار در انواع دولایه و چند لایه در فروشگاه ها به فروش می رسد. نایلون های دولایه همان نوع معمولی است و نایلون های چند لایه ، دارای لایه ای بیشتری بوده و بدین ترتیب می تواند تاثیر بالاتری را در مقابل ضربات داشته باشد. نایلون های حبابدار همین طور در انواع حباب ریز و حباب درشت در بازار عرضه می گردد که نمونه ی حباب درشت آن برای وسیله های شکستنی و یا حساس به کار می رود.

نایلون حبابدار دوبعدی

این نوع نایلون حالت دوبعدی دارد و می تواند برای بسته بندی انواع کالا ها، مورد استفادده قرار گیرد و کاربرد بسیار گسترده ای دارد . این نایلون در ابعاد مختلفی در بازار عرضه می گردد. این نمونه از رایج ترین انواع نایلون های حبابدار است و  در انواع یک لایه یا چند لایه به فروش می رسد. 

نایلون حبابدار سه بعدی

نایلون حبابدار سه بعدی برای بسته بندی برخی از لوازم که شکل مکعب دارند می تواند استفاده شود مثلا گاز و یخچال و ... این نایلون ها نیز در ابعاد مختلفی به فروش می رسد که می توانید نوع مناسب را با توجه به محصول مورد نظرتان تهیه نمایید.

فروشگاه ناب پلاستیک یکی از عرضه کنندگان بزرگ نایلون های بسته بندی درکشورمان است. این مرکز انواع نایلون ها به صورت مشتقیم به فرش ی رساند و قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

اگر می خواهید بسته بندی مقاوم و ارزان قیمتی را داشته باشید به شما پیشنهاد می شود از نایلون های حبابدار استفاده کنید ، این نایلون ها علاوه بر کارایی مناسبشان ، قیمت بسیار مناسبی همم دارند به طوری که می توان برای کالا های ارزان قیمت نیز از این نایلون بهره برد. نایلون حبابدار نایلونی است که دارای یک سطح نرم و صاف بوده و سطح دیگری که پوشیده شده از حباب های هوا که وجود این حباب ها عایقی را ایجاد می کند تا کالا ها محافظت شوند.

قیمت نایلون حبابدار

فروشگاه ناب پلاستیک به دلیل عرضه ی مستقیم و بدون واسطه توانسته قیمت گذاری بسیار مناسبی را داشته باشد و بتواند محصولاتش را با قیمت های ارزانی به دست مصرف کنندگان برساند. این مرکز  فروش فیلم استرچ ، نایلون های حبابدار، شیرینگ و دیگر پوشش های بسته بندی را در کیفیت های بالا انجام می دهد.

خرید نایلون حبابدار

در صورتی که قصد خرید نایلون حبابدار را دارید بهتر است از مراکز معتبر کمک بگیرید و خرید خود را از این فروشگاه ها انجام دهید. خرید اینترنتی نایلون حبابدار این امکان را به شما می دهد تا در زمان کوتاهی بتوانید خرید نایلون حبابدار را انجام دهید بنابراین شما از هر جای کشور می توانید با مراجعه به وب سایت ناب پلاستیک خرید خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. این مرکز با خدمات دهی عالی و فوری خود رضایت مشتریانش را به دست آورده است.

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()