نایلون پشت چسبدار برای درج اطلاعات و لوگوی محصولات به کار می رود. نایلون های پشت چسبدار در دو نوع چاپی و غیر چاپی تولید می شوند. استفاده از این نایلون ها در نوع غیر چاپی برای پوشش یخچال ها استفاده می شود. این نایلون ها دارای کاربرد های فراوانی است که در بخش صنایع استفاده می گردد. فروشگاه ناب پلاستیک فروش عمده و جزئی نایلون های بسته بندی مانند نایلون پشت چسبدار را با قیمت های ارزان به انجام می رساند.

کاربرد انواع نایلون پشت چسبدار

در ساخت خودرو ها و یا قطعات خودرو از این نایلون ها برای بسته بندی استفاده می شود. در ساخت کانکس نیز به منظور مراقبت در بسته بندی از این نایلون ها استفاده می گردد. برای جلوگیری از صدمه دیدن و خش برداشتن شیشه ها نیز به صورت گسترده از نایلون پشت چسبدار استفاده می گردد. در بخش لوازم خانگی نیز از این نایلون ها استفاده می شود.

 از نایلون پشت چسبدار بیشتر برای کالا هایی استفاده می شود که می خواهیم به دور از خط و خش و گرد و غبار باشد. با استفاده از این نایلون ها می توان بسته بندی اولیه ی کالا ها را انجام دهیم و آن را آماده برای بسته بندی نهایی نماییم.

ضخامت انواع نایلون پشت چسبدار

نایلون پشت چسبدار در ضخامت های مختلفی تولید می گردد. ضخامت این نایلون ها در 35تا150 میکرون به تولید می رسد . برای محصولات آسیب پذیر مانند قطعات خودرو می توان از ضخامت های بالای نایلون پشت چسبدار استفاده کرد. برای محصولاتی که کمتر آسیب می بینند می توان از این نایلون ها در ضخامت کم نیز بهره برد. فروشگاه ناب پلاستیک انواع نایلون های چسبدار را در کیفیت های بسیار بالا به فروش می رساند.

مزایای نایلون پشت چسبدار در بسته بندی

نایلون های پشت چسبدار به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به کالا ها استفاده می شود.

برای جلوگیری از خراش دیدن محصولات می توان با استفاده از نایلون پشت چسبدار محصولات را سالم به دست مشتریان رساند.

نایلون پشت چسب دار قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد و می تواند محافظ خوبی برای محصولات باشد.

از دیگر مزایای نایلون پشت چسبدار ، جلوگیری از ورود رطوبت به محصولات است.

نایلون های چسبدار دارای دو نوع چاپی و غیر چاپی می باشد.

یکی دیگر از مزایای نایلون پشت چسبدار ، امکان چاپ بر روی آن است، که می توان انواع طرح ها را روی این نایلون ها به چاپ رساند. بنابراین برای تبلیغات لوگو و برند مورد نظرتان نیز می توانید از این نایلون ها بر روی محصولات استقاده کنید. همچنین می توان انواع اطلاعات مانند تاریخ تولید و انقضا و سایر اطلاعات را بر روی محصولات چاپ کرد.

نگهداری از نایلون پشت چسبدار

این نایلون ها را می توانید در حالت افقی بر روی زمین قرار دهنید تا آسیب نبینند. همچنین این نایلون ها را به دور از نور خورشید قرار دهید. همچنین به دلیل حساس بودن این نایلون ها نسبت به حرارت باید به دور از حرارت باشد. یکی دیگر از مواردی که باید در نگهداری نایلون پشت چسبدار به آن دقت کنید ، نگهداری این نایلون به دور از رطوبت می باشد.

خرید نایلون پشت چسبدار

 برای خرید نایلون پشت چسبدار و  خرید نایلون حبابدار حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. این نایلون ها در کیفیت های مختلف عرضه می گردند به همین منظور، باید در خرید حتما کیفیت آن را در نظر بگیرید. فروشندگان مختلف کیفیت های متفاوتی از این نایلون را فروش می رسانند پس خرید از یک مرکز مطمئن بسیار مهم است و به شما این اطمینان را می دهد که کالای خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()