سختی گیر رزینی به دستگاهی گفته می شود که قابلیت از بین بردن سختی آب را دارد و در سیستم تصفیه آب و فاضلاب به کار برده می شوند. کلسیم و منیزیم از جمله املاح ناخالص موجود در آب هستند که موجب سختی آب می شود. مصرف بیش از اندازۀ آبی که دارای سختی و املاح ناخالص باشد می تواند به گذشت زمان اثرات منفی برای انسان به دنبال داشته باشد و بیماری های کلیوی برای افراد ایجاد کند. در نتیجۀ آن در فرآیند سیستم تصفیه آب از مواد رزینی پرولایت و دستگاه سختی گیر رزینی کمک گرفته می شود که در نتیجۀ آن می توانند سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. توجه به اهمیت کاربرد دستگاه های  سختی گیر رزینی  بیش از پیش احساس می شود و می توانید در سیستم تجهیزات سرمایشی و گرمایشی متعددی مشاهده نمائید.

شرکت اطلس آب، سازندۀ پکیج های تصفیۀ آب و فاضلاب بهداشتی می باشد. این مجموعه به صورت اختصاصی در زمینۀ تأمین این گونه تجهیزات سیستم تأسیسات در سراسر کشور فعالیت می کند و متناسب با نیاز سیستم های تصفیه آب توانسته جدول استاندارد سختی گیر رزینی را مبتنی بر مشخصات فنی آنها طراحی و به بازار عرضه کند.

کاربرد سختی گیر رزینی و ویژگی های آن

با توجه به گستردگی کاربرد سیستم تصفیه آب نیاز به استفاده از سیستم سختی گیر رزینی و مواد رزینی مناسب است که بتوان به میزان قابل توجهی سختی آب را از بین برد و درصد خلوص آب را بهبود بخشید.

محاسبۀ ظرفیت سختی گیر رزینی بر مبنای گرین یکی از پارامترهای مهم در خرید دستگاه سختی گیر رزینی می باشد. در واقع محاسبۀ ظرفیت مورد نیاز رزینی پرولایت برای فرآیند سختی گیری آب برابر با سختی آب وروردی به دستگاه بر حسب PP در حجم آب مصرفی میان فرآیند احیا در عدد 15/432 می باشد.

استفاده از دستگاه سختی گیر رزینی با تبادل یونی نسبت به سایر دستگاه های سختی گیر، فرآیند حذف سختی آب را به واسطۀ تبادل یونی یعنی آنیون و کاتیون انجام می دهد که در نتیجۀ آن عملیات رسوب زدایی صورت می گیرد و در انتها نیز به واسطۀ گیت سنج، میزان سختی آب مورد سنجش قرار گرفته می شوند و از مواد رزین پرولایت و هیدرولایت برای اجرای چنین فرآیندی استفاده می شود.

برای خرید و نصب انواع سختی گیر رزینی با قیمت ارزان به صورت تضمین شده می توانید به شرکت اطلس آب مراجعه کنید.

سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

سختی گیر مغناطیسی، سختی گیر الکترونیکی، سختی گیر آب آشامیدنی، سختی گیری رزینی اتوماتیک، سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک از جمله انواع دستگاه سختی گیر هستند که متناسب با پکیج کلی سیستم تصفیه آب و حجم ورودی و خروجی آب، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

هر کدام از دستگاه های سختی گیر رزینی مانند  سختی گیر رزینی FRP  به منظور حذف سختی آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی بر اساس میزان و نوع سختی آب، نیاز به خرید بهترین و کاربردی ترین سختی گیر رزینی است که کارشناس مجرب نسبت به این موضوع آگاهی کامل دارد.

قیمت انواع  سختی گیر

قیمت دستگاه سختی گیر بر اساس نقش و عملکردی که دستگاه در سیستم تصفیه آب دارد، تعیین می شود. ظرفیت فرایند سختی گیر، نوع و برند دستگاه، کیفیت جنس ورقۀ بدنۀ دستگاه، نوع شیرآلات اتوماتیک و یا سلوولو، نوع و مقدار رزین به کار رفته از جمله موارد مهم و کاربردی هستند که ارتباط مستقیم با قیمت سختی گیر دارند. در صورت عدم آگاهی نسبت به این مسئله، می توانید از تخصص تیم مجرب شرکت اطلس آب استفاده نمائید. این مجموعه به صورت انحصاری در حوزۀ پیاده سازی سیستم و پکیج های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی در سراسر کشور می باشند.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()