فیلتر شنی یکی از وسایل مهم و کاربردی است که در صنعت تصفیۀ آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید فیلتر شنی در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که در این مقاله قصد معرفی این موضوع را داریم. هدف از طراحی دستگاه فیلتر شنی برای جداسازی ذرات و املاح معلق در آب می باشد که عامل کدر شدن و بوی نامطبوع آب می شوند. در حال حاضر انواع  فیلتر شنی ساخته و در دسترس پیمانکاران نصب سیستم تأسیسات آب و فاضلاب صنعتی و خانگی قرار گرفته می شود تا از مزایای آن برای از بین بردن املاح معلق در آب استفاده شود.

شرکت اطلس آب توانسته از ابتدای فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود در صنعت ساخت و عرضۀ تجهیزات آب و فاضلاب فعالیت داشته باشد و تا به امروز نیز توانسته سطح فعالیت خود را گسترده و پخش در سراسر کشور داشته باشد.

فرآیند پس شویی فیلتر شنی

عملیات پس شویی در فیلتر شنی زمانی صورت می گیرد که نشانگر فشار در ورودی و خروجی افت پیدا می کند و بدین وسیله در زمان باز و بسته کردن شیر تهویه این عمل صورت می گیرد. هنگام اجرای فیلتر شنی، چهار فلکه وجود دارد که در دو شیر برای باز کردن و دو شیر دیگر برای بسته شدن می باشند و فرآیند تصفیه آب صورت می گیرد.

پارامترهای مهمی که برای فرآیند فیلتر شنی حائز اهمیت است، وجود فشار کاری 2 الی 5 بار می باشد که در مقیاس بستر سیلیس بسیار کم است و تأثیر مستقیم بر روی افت فشار دارد.

فیلتر شنی و ماسه ای سریع تحت فشار، فیلتر شنی و ماسه آرام، فیلتر شنی گرانشی، فیلتر شنی اف آر پی، فیلتر شنی و ماسه ای بالا رونده و ... از جمله انواع فیلتر شنی ساخت شرکت اطلس آب هستند که می توانید متناسب با سیستم تأسیساتی و تصفیه خانه صنعتی و خانگی، هر کدام از آنها را سفارش دهید.

خرید و نصب فیلتر شنی به عنوان مرحله ای در فرآیند تصفیه آب صنعتی است که به واسطۀ آن می توان کدور بودن و ذرات معلق موجود در آب را تا قطر 80 میکرون از بین برد و استفاده از فیلترهای کربنی نیز به منظور از بین بردن رنگ بد و بوی نامطبوع صورت می گیرد.

با توجه به فرآیند اجرای فیلتر شنی، شیرهای مختلفی چون شیر پروانه ای و فلکه ای به شکل چهار فلکه خطی و موازی تعبیه می شود. شیرهای دستی چهار کاره نیز در دو جهت بالا و بغل نصب می شوند. شیرهای چند کاره تمام اتوماتیک نیز با قابلیت تنظیم زمان و گذر آب به کار برده می شوند.

با توجه به اهمیت فرآیند تصفیۀ آب، بیشترین کاربرد فیلترهای شنی و کربنی در سیستم تصفیه آب و فاضلاب، سالن های استخر، آب نمای مراکز تفریحی، آکواریوم های بزرگ و کوچک، تأسیسات موتورخانه، صنعت شیلات و همچنین امور کشاورزی می باشد.

اهمیت خرید فیلتر شنی FRP نیز به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن آن می باشد چون دارای لایۀ پلی اتیلن داخلی است و برای رنگ آمیزی آن نیز دقت بالایی صرف می شود و حدود 15 سال با رنگ آمیزی مجدد دچار مشکل نمی شود. قیمت فیلتر شنی بسیار مناسب است.

خرید و فروش دستگاه فیلتر شنی به دلیل کابرد گسترده ای که در صنعت تصفیۀ آب دارد، از رونق بالایی برخوردار است و همواره مشتریان خاص خود را دارد.

پیش از خرید فیلتر شنی باید اطلاعات جامعی نسبت به میزان سختی و املاح آب داشته باشید که متناسب با آن مناسب ترین دستگاه فیلتر شنی را خریداری کنید.

شرکت اطلس آب سازندۀ انواع فیلتر شنی استخری، فیلتر شنی فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی فلزی و غیره با استفاده از متریال با کیفیت و با دوام به صورت کاملاً تضمین شده می باشد.

 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()