برای انجام تبدیل پایان نامه به کتاب نیاز است تا به نکاتی توجه داشته باشم تا کتاب نهایی بتواند از نظر استاندارد ها ، صحیح باشد . نگارش و ویرایش کتاب باید به صورت درست و بر اساس شیوه نامه ی کتاب باشد. در واقع برای تبدیل پایان نامه به کتاب نیاز به نگارشی داریم که طی آن بتوان متن پایان نامه را برای خواندن کتاب بسیار ساده نمود. همچنین فصل بندی باید انجام گیرد و کلمات دارای املای صحیحی باشند بنابراین برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید آن به صورت اساسی تغییر دهید .

زمانی که پایان نامه را به چاپ می رسانید ، در صورتی که بتوانید آن را به کتاب تبدیل کنید می توانید این اطلاعات را با سایرین نیز به اشتراک بگذارید و هم می تواند منبع درامدی برای شما باشد. با استفاده از تبدیل پایان نامه به کتاب ، می توانید یک رزومه ی موفقی را داشته باشید.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید نام پایان نامه را به کتاب تغییر دهیم. در این زمان باید نام پایان نامه و یا ارتباط با دانشکده و... راحذف کنید تا بتوان نام کتاب را بر روی آن گذاشت. باید این نکته را در نظر بگیرید که پایان نامه ها در اندازه ی برگه ی a4 نوشته می شوند که برای تبدیل آن به کتاب باید حتما از ابعاد و اندازه ی مناسبی برخوردار باشد پس لازم است فونت و نگارش آن تا حدی تغییر کند. فهرست پایان نامه ها بسیار مفصل هستند و باید تغییراتی در قسمت فهرست و جداول و تصاویر و... به وجود آید. انتشارات صالحیان می تواند انواع کتاب های مورد نظر شما را با هزینه های بسیار مناسب با بهترین کیفیت به چاپ برساند. این مرکز سال ها در زمینه ی چاپ کتاب فعالیت داشته و توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را کسب نماید.

در تبدیل پایان نامه به کتاب باید چکیده و فرضیه را حذف نمایید و یا در صورت امکان به فصل ها می توانید اضافه کنید. معمولا در متن های پایان نامه تکرار بسیار وجود دارد ولی باید از تکرار بپرهیزید پس اگر تکراری در پایان نامه وجود دارد برای تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید آن را ویرایش نمایید. برای چاپ کتاب باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس چاپ مجدد با ویرایش صحیح و نهایی صورت گیرد و همین طور در این مرحله در صورت نیاز می توانید جلد کتاب را تعویض نمایید. با تغییر فونت و نگارش ممکن است صفحه بندی و تصاویرو... به هم بریزد پس شما نیاز به ویرایش نهایی کتاب خواهید داشت. در پایان کار تبدیل پایان نامه به کتاب و چک کردن تمامی قسمت ها و آماده سازی آن چندین مرتبه آن را بررسی نمایید تا از صحیح بودن قسمت های مختلف آن اطمینان حاصل نمایید. پس از این کار ، شما فایل را به صورت pdf  به ناشر تحویل دهید تا متن ثابت باشد. حال برخی از افراد صفحه آرایی و برخی از کار های ویرایش کتاب را به ناشر می سپارند که می توانند فایل قابل ویرایش را به او تحویل دهند. برای چاپ کتاب مورد نظرتان با بهترین کیفیت می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

مرکز تبدیل پایان نامه به کتاب

در واقع برای تبدیل پایان نامه به کتاب بسیار مهم است که از کدام مرکز کمک می گیرید . برخی از ناشران به صورت حرفه ای چاپ کتاب را انجام می دهند و به صورت تمام و کمال ، چاپ کتاب را به اتمام می رسانند. انتشارات صالحیان از معتبرترین مراکز چاپ کتاب در زمینه های گوناگون می باشد که شما می توانید در تیراژ های مختلف چاپ کتاب خود را انجام دهید.

 

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 976
نمایش همه
علاقه مندی ها ()