پایان نامه یکی از پروژه هایی است افراد به خصوص دانشجویان اقدام به طراحی و چاپ آن می نمایند. نوع نگارش و چاپ پایان نامه ها بسیار مهم بوده و باید حتما اصول کلی و استاندارد ها در آن رعایت شود. تبدیل پایان نامه به کتاب شامل مراحلی است که باید حتما طی شود. برای کسب اطلاع درباره ی تبدیل پایان نامه به کتاب با ما تماس بگیرید.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

 در مرحله ی اول باید فایل ورد کتاب آماده شود. در این مرحله فایل چاپ شده و نگارش آن تا حدودی رعایت شده و غلط املایی های آن گرفته شده است. اما باید صفحاتی نظیر فهرست و معرفی و... به آن اضافه شود که می توان برای این کار از ناشر کمک گرفت. در مرحله ی بعدی تبدیل پایان نامه به کتاب اندازه ی کلمات و فونت و نگارش و صفحه آرایی و... انجام می شود تا برای تبدیل شدن به کتاب آماده شود.

دریافت شابک نیز از مراحل مهم در تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد که باید حتما انجام گیرد و کتاب شما در موسسه خانه کتاب ثبت شود. سپس کد شابک دریافت می شود. چاپ و نشر صالحیان از مجموعه های فعال چاپ و نشر کتاب می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

پس از انجام موارد ذکر شده باید جلد مناسبی را برای کتاب خود در نظر بگیرید ، این جلد باید جذاب و زیبا باشد. جلد کتاب اهمیت بسیاری دارد و در فروش کتاب نقش بسیار مهمی دارد بنابراین باید در طراحی آن خلاقیت داشته باشید و بتوانید طوری آن را طراحی کنید که مخاطبین را به خود جذب کند.

پس از کامل شدن کتاب باید نسبت به گرفتن فیپا اقدام شود . فیپا همان فهرست و اطلاعات آن شامل پیوست ها، جلد ها، عنوان ناشر و.... است که باید حتما قبل چاپ کتاب ، نسبت به گرفتن فیپا اقدام نمایید.

در تبدیل پایان نامه به کتاب پس از طی این مراحل نیاز است که کتاب با اطلاعاتی که به دست آورده است ، چاپ و صحافی گردد. صحافی کتاب نیز بسیار مهم بوده و  باید توسط مرکز معتبر انجام شود. چاپ کتاب توسط این مجموعه ی معتبر و بزرگ با رعایت تمام قواعد و استاندارد ها صورت می گیرد.

پس از اتمام کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب ، اگر قصد افراد تنها ساخت کتاب است ، می تواند آن را ارائه داده و نمره و امتیاز خود را کسب کند اما بسیاری از افراد می خواهند کتاب خود را به فروش برسانند. بنابراین این افراد اقدام به چاپ کتاب در تیراژ های مختلف کرده و کتاب خود را به مراکز فروش کتاب ارائه می دهند.

برای چاپ کتاب باید حتما از ناشران باتجربه کمک بگیرید تا بتوانید چاپ کتاب را به بهترین شکل انجام دهید.

 اگر قصد شما تبدیل پایان نامه به کتاب است باید نکات مهمی را در نظر بگیرید مثلا در عنوان پایان نامه ها ، باید خلاقیت بیشتری داشته باشید و همانند عنوان پایان نامه نباشد، همین طور تیتر ها نیز شبیه به تیتر های کتاب ها شود. نکته ی دیگر که باید به آن توجه کنید، درج نام کتاب بر روی کتابتان است زیرا پایان نامه ها با نام رساله یا پایان نامه در تیتر نوشته می شوند که باید به نام کتاب تغییر پیدا کنند.

انتشارات صالحیان یکی ازمعتبرترین مراکز چاپ و نشر کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد که با ارائه ی خدمات بسیار عالی  کامل می تواند کتاب های باکیفیت  و استاندارد را برای شما به چاپ برساند. شما می توانید در تیراژ های مختلف چاپ کتاب را به انجام برسانید.

 

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 965
نمایش همه
علاقه مندی ها ()