کتاب یکی از وسیله هایی است که برای بالا بردن علم و دانش به آن نیاز داریم و با استفاده از آن می توان اطلاعات بسیاری را به دست آورد. کتاب ها قبل از آن که به دست ما برسند، توسط نویسنده ای نوشته شده و به چاپ می رسند. پروسه ی نوشتن تا چاپ کتاب شامل مراحل بسیاری است . در واقع نویسنده ای که کتاب را می نویسد برای فروش نیاز دارد تا آن را توسط انتشارات به چاپ برساند. چاپ کتاب می تواند در تیراژ های دلخواه انجام گیرد. افراد معمولا برای چاپ اولیه ی کتاب خود از چاپ کتاب با تیراژ پایین استفاده می کنند تا بتوانند از وضعیت فروش و یا استقبال افراد از آن آگاه شوند. بنابراین با هزینه ی کمی چاپ کتاب خود را آغاز می نمایند و بررسی های لازم برای تصمیم گیری چاپ های بعدی را انجام می دهند.

در واقع افراد با استفاده از چاپ کتاب با تیراژ پایین می توانند جلوی بروز ضرر ها را بگیرند زیرا اگر کتاب آن ها به فروش نرود ، موجب ضرر خواهد شد. در واقع لازمه ی چاپ کتاب ، بررسی تمامی جزئیات بازار و فروش کتاب ها است و به همین منظور در ابتدا باید با استفاده چاپ کتاب با تیراژ پایین، تست فروش کتاب ها انجام گیرد زیرا ممکن است کتاب های شما دارای ایراد هایی باشد که پس از چاپ متوجه آن شوید و به دلیل چاپ در تیراژ بالا ، نتوانید آن را اصلاح نمایید.

چه کسانی از چاپ کتاب با تیراژ پایین استفاده می کنند:

افراد تازه کار معمولا بیشترین استفاده را از چاپ کتاب با تیراژ پایین دارند و با چاپ در تعداد کم، خود را محک می زنند. پس یکی از علت های چاپ در تیراژ پایین جلوگیری از وارد آمدن ضرر است. علت دیگری که وجود دارد، چاپ با حداقل هزینه است، برخی از افراد با بودجه ی کمی کار چاپ کتاب را شروع می کنند و کار های اولیه ی خود را با استفاده از چاپ کتاب با تیراژ پایین به انجام می رسانند. 

علت دیگر استفاده از چاپ کتاب با تیراژ پایین ، چاپ کتاب به دلایلی غیر از کسب درامد است یعنی افراد به منظور پروژه های درسی و یا شغلی خود ، چاپ کتاب را انجام می دهند و این افراد نیاز به تعداد زیادی از کتاب ندارند و برای همین، از چاپ کتاب با تیراژ پایین بهره می برد.

انتشارات صالحیان یکی از معتبرترین مراکز چاپ و نشر کتاب در کشورمان می باشد که با ارائه ی بهترین خدمات با هزینه ی بسیار مناسب رضایت افراد را به خود جلب نموده است.

هزینه ی چاپ کتاب با تیراژ پایین چگونه است؟

چاپ کتاب هزینه هایی را در بردارد که با توجه به عواملی تعیین می گردد مثلا تعداد صفحات کتاب، نوع چاپ، نوع صحافی، تعداد رنگ در  چاپ کتاب ، جنس کاغذ چاپ و سایز کتاب و.... که با توجه به این عوامل می توان براورد هزینه ها را انجام داد. به همین جهت افراد از چاپ کتاب با تیراژ پایین بهره می برند و در ابتدای فعالیت خود می خواهند با هزینه ی کمی چاپ کتاب را انجام دهند.

به طور کل معیار هزینه چاپ کتاب باید کیفیت آن باشد بنابراین باید حتما از مراکز پیشرفته و باتجربه بخواهید که کتاب شما را به چاپ برساند. مرکز چاپ و نشر صالحیان از مراکز پیشرفته ای است که خدمات چاپ کتاب در تیراژ مختلف را به شما ارائه می دهد و شما می توانید با هزینه ی بسیار مناسب از چاپ کتاب با تیراژ پایین بهره مند شوید. برای اطلاع از تعرفه ها و روند کاری می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1076
نمایش همه
علاقه مندی ها ()