چاپ کتاب با تیراژ پایین متناسب با افرادی است که در ابتدای راه نویسندگی قدم گذاشته اند و با انتشار پایین کتاب می خواهند، تقاضای بازار را سنجیده و پس از استقبال از کتاب می توانند مجدداً چاپ نمایند. مزایای چاپ کتاب با تیراژ پایین بسیار است و افرادی که در حوزۀ انتشار کتاب و مقالات فعالیت دارند، می توانند متناسب با موقعیت و شرایط فرد، از این امکان به نفع مشتری استفاده نمایند. همچنین برخی از افراد به دنبال کسب درآمد به واسطۀ چاپ کتاب نیستند و به همین دلیل از ویژگی های چاپ کتاب با تیراژ پایین استفاده می کنند که بتوانند مطالب علمی و تحقیقاتی که انجام داده اند را با مردم به اشتراک بگذارند.

انتشارات چاپ و نشر صالحیان یکی از مجموعه های انتشاراتی معتبر در این عرصه می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر مجرب ویراستار و همچنین دستگاه های چاپ پیشرفته قادر به ارائه خدمات چاپ انواع کتاب با تیراژ پایین و همچنین تیراژ بالا برای متقاضیان گرامی می باشد.

اهداف چاپ کتاب با تیراژ پایین

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، هدف از درخواست چاپ کتاب با تیراژ پایین این است که برخی از افراد نیاز به کسب درآمد از طریق چاپ کتاب نمی باشند و یا اینکه در ابتدای راه نویسندگی هستند و با استفاده از این امکان دیگر نیاز به صرف هزینۀ زیاد چاپ کتاب نخواهند داشت. در صورت استقبال از سوی مخاطبان باز مجدداً می توانند سفارش چاپ مجدد از کتاب را داشته باشند ولی زمانی که مورد پسند مخاطبان نبود، حداقل می دانند که هزینۀ زیادی را برای این کار صرف نکرده اند.

همچنین برخی از افراد از مزایای خدمات چاپ کتاب با تیراژ پایین در ابتدا قصد معرفی خود را به مخاطبان خواهند داشت. در حال کلی چاپ کتاب به دو روش صورت می گیرد که می توان به روش آفست و دیجیتالی اشاره نمود. روش چاپ آفست برای چاپ کتاب با تیراژ بالا می باشد و این در حال است که چاپ دیجیتالی را معمولاً به چاپ کتاب با تیراژ کم پیشنهاد داده می شود که بتوانند با بهترین شرایط نوشته های خود را منتشر کنند.

پیش از درخواست چاپ کتاب ، توصیه می شود از تجربیات افراد متخصص و مجرب استفاده نمائید. از تجربیات کارشناسان مجرب انتشارات چاپ و نشر صالحیان می توانید برای مشاوره و سفارش چاپ انواع کتاب استفاده نمائید.

هزینۀ چاپ کتاب با تیراژ پایین

هزینۀ چاپ کتاب با تیراژ پایین بر اساس نوع روش چاپ و کیفیت کاغذ و طراحی های به کار رفته در کتاب مشخص می شود. همچنین تعداد تیراژ نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی قیمت چاپ کتاب خواهد داشت. روند چاپ کتاب به صورت اصولی و بر اساس یک سری ضوابط از پیش تعیین شده صورت می گیرد. با أخذ مشورت از کارشناس مربوطه به شما کمک می کند که بتوانید از بهترین روش چاپ برای انتشار کتاب مورد نظر بهره بگیرید.

چاپ کتاب با تیراژ پایین طی مراحل مشخصی انجام می شود و از طریق واحد مربوطه می توانید از روند اجرای چاپ کتاب مطلع شوید. همواره طرفداران کتاب مشتاق خواندن کتاب های جدید هستند و نویسندگان می توانند با امید به موفقیت و نشر اندیشه های خود، طرفداران خاص خود را جذب نمایند.

پیش از اینکه نویسنده بخواهد درخواست چاپ کتاب با تیراژ پایین به انتشارات واگذار کند، ابتدا فایل کتاب را در اختیار کارشناسان مربوطه قرار می دهد تا بررسی و ارزیابی لازم در خصوص محتویات کتاب صورت گیرد. سپس با برگزاری جلسه ای برای بیان نقاط قوت و ضعف بین کارشناسان انتشاراتی چاپ و نشر صالحیان و نویسنده، تصمیم نهایی در رابطه با چگونگی چاپ کتاب در نظر گرفته می شود.

چاپ و نشر صالحیان

آدرس : تهران-میدان انقلاب  خیابان ۱۲ فروردین کوچه ژاندارمری پلاک ۱۳۲ طبقه دوم

ایمیل: siycopy@yahoo.com

شماره تماس : ۰۹۱۹۰۸۱۰۱۴۲ - ۶۶۹۷۹۳۰۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1046
نمایش همه
علاقه مندی ها ()