جعبه پلاستیکی کاربرد خاص خود را در صنایع مختلف دارد. با استفاده از این وسیله می توان کالاهای مختلفی را ذخیره سازی و جابجا نمود. تولید انواع جعبه پلاستیکی با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های کاملاً پیشرفته و مدرن صورت می گیرد. بدین وسیله به آنها اجازۀ تولید جعبه پلاستیکی صنعتی لیفتراک خور، جعبه پلاستیکی حمل میوه، حمل مواد غذایی، حمل موجودات زنده و غیره را می دهد. مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ جعبه پلاستیکی همانند پالت ها از مواد پلی اتیلن است که جزء مواد شیمیایی مقاوم و منعطف محسوب می شود.

شرکت زاگرس پلاستیک با علم به این موضوعات، توانسته فعالیت حرفه ای خود را با تهیۀ تجهیزات و ماشین آلات جدید تزریق پلاستیک برای تولید انواع پالت و باکس پالت پلاستیکی صنعتی و بهداشتی آغاز کند. مشتری مداری هدف کاری این مجموعه بوده و تا کنون نیز توانسته حجم تولید و عرضۀ محصولات پلاستیکی مرغوب را در سرتاسر کشور گسترش دهد.

فروش انواع باکس پالت پلاستیکی

باکس پالت پلاستیکی همان جعبه های پلاستیکی است که پایۀ آن ها از پالت پلاستیکی با دیواره های مستحکم می باشد که ایجاد فضایی همانند جعبه به کاربر می دهد. استفاده از جعبه و پالت های پلاستیکی به دلیل داشتن مقاومت بالایی که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با استفاده از این محصول می توان به واحد حمل و نقل کالاها سرعت بخشید و به میزان قابل چشمگیری هزینه های مصرفی در این بخش را به حداقل رساند. خرید جعبه پلاستیکی در بخش های مختلف صنعت بهترین راهکار برای کاهش هزینه های حمل و نقل می باشد چون حجم بالایی از اقلامی که ابعاد کوچک دارند را بدون خسارت و صدمه به آنها جابجا نمود.

در بخش کشاورزی و شیلات به وفور کاربرد انواع جعبه پلاستیکی با ابعاد مختلف را مشاهده کرده اید که به منظور حمل و نقل میوه های مختلف و همچنین ماهی و میگو به محل سردخانه و یا بازار، از آنها استفاده می کنند.

شرکت زاگرس پلاستیک با گسترش فعالیت اقتصادی خود، وب سایت رسمی زاگرس پلاستیک را راه اندازی نموده، تا بستری مناسب برای سفارش اینترنتی محصولات پلاستیکی این شرکت باشد. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات تزریق پلاستیک است که قادر به انجام پروژه های تولید انواع پالت و باکس پالت پلاستیکی سفارشی منطبق با نیاز مشتریان می باشد.

ویژگی های جعبه پلاستیکی و قیمت آن

وزن سبک، استفاده از مواد اولیۀ (درجه یک، دو و سه)، مقاومت بالا در برابر حلال های شیمیایی، عایق بودن در برابر حرارت و جریان الکتریسیته، رنگبندی های متنوع با طرح های متفاوت، کاربرد در صنعت پزشکی و مواد غذایی، قابلیت چیدمان بر روی یکدیگر، قیمت ارزان، کیفیت و استحکام بالا، تنوع در ابعاد و ... برخی از مهم ترین ویژگی های جعبه پلاستیکی هستند که بزرگ ترین تولید کنندگان تلاش می کنند که با رعایت این موارد، بتوانند مستحکم ترین محصولات پالت پلاستیکی را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

قیمت جعبه های پلاستیکی نیز متناسب با در نظر گرفتن هر کدام از فاکتورهای تولید، مشخص می شود. به عنوان مثال قیمت جعبه پلاستیکی ابعاد کوچک ارزان تر از باکس پالت پلاستیکی با ابعاد بزرگ می باشد. بنابراین بر مبنای آنچه که از پالت در نظر دارید، می توانید تجربۀ خرید جعبه پلاستیکی و خرید پالت پلاستیکی ارزان را داشته باشید.

داشتن جنس مرغوب و توجه به وزن و چیدمان راحت پالت باکس ها بر روی یکدیگر از موارد مهمی هستند که هنگام خرید جعبه های پلاستیکی باید مد نظر داشته باشید.

شرکت زاگرس پلاستیک نیز با علم به این موضوع توانسته مجموعۀ تولیدی محصولات پالت پلاستیکی را گسترش داده و ارتقاء ببخشد. در نتیجۀ آن بتواند پاسخگوی خرید سفارشی مشتریان در اقصی نقاط کشور، با بهترین قیمت باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()