دستگاه بسته بندی یکی از دستگاه های صنعتی کاربردی است که اکثر صنایع برای امور بسته بندی محصولات نیاز به استفاده از این دستگاه دارند. دستگاه های بسته بندی در دسته بندی مختلف ساخته و عرضه می شوند. بنابراین متقاضیان خرید این دستگاه، با بررسی دقیق قابلیت های دستگاه بسته بندی و همچنین نوع محصولات این دستگاه را خریداری می کنند. امروزه با تولید دستگاه های بسته بندی مکانیزه، توانسته اند سرعت فرآیند بسته بندی کالاهای مختلف را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. علاوه بر آنکه محصولات را می توان از آلودگی های محیطی در امان نگه داشت.

شرکت آراد ماشین با بررسی نیاز بازار و متقاضیان، اقدام به تولید و فروش انواع دستگاه بسته بندی صنعتی و غیر صنعتی نموده است. این مجموعه با کسب تجربیات و دانش تخصصی در حوزۀ طراحی ماشین آلات صنعتی، توانسته در این عرصه فعالیت داشته باشد .

فروش دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه، یکی از دستگاه های رایج در حوزۀ بسته بندی محصولات می باشد که مختص بسته بندی محصولات تک نفره به کار برده می شود.

کاربرد عمدۀ دستگاه های بسته بندی ساشه در مجموعه هایی چون فست فودها، هتل، رستوران، کیترینگ، فروشگاه ها، صنایع مواد غذایی و ... قابل مشاهده می باشد. فناوری ساخت این دستگاه بسته بندی به صورت تمام اتوماتیک با ساشه های پودری، گرانول و یا مایعات ساخته شده اند. این نوع دستگاه بسته بندی، قادر به بسته بندی ساشه هایی با وزن یک گرم تا 50 گرم به کار برده می شوند.

با استفاده از دستگاه ساشه گرانولی می توان برای بسته بندی خشکبار از مزایای آن استفاده نمود و به واسطۀ PLC قابل تنظیم می باشد. از جمله مشخصات فنی این دستگاه بسته بندی نیمه صنعتی می توان به ابعاد دستگاه، جنس بدنۀ دستگاه، وزن، برق مصرفی، فناوری سیستم توزین کالا، نوع فناوری عملکرد دستگاه، توان توزین، سرعت بسته بندی و مدل بسته بندی اشاره نمود. بنابراین پس از بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه و نوع محصولی که نیاز به بسته بندی دارد، می توانید تجربۀ خرید مناسب ترین دستگاه بسته بندی را با قیمت ارزان و مناسب داشته باشید.

شرکت آراد ماشین نیز یکی از کمپانی های فعال در حوزۀ تولید و توزیع انواع دستگاه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی می باشد. تولید دستگاه های بسته بندی نیز در لیست محصولات این کمپانی می باشد.

خرید دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل نیز از دیگر انواع دستگاه بسته بندی است که می توانید در صنایع مختلف مشاهده نمائید. تکنولوژی ساخت دستگاه بسته بندی سیل بر اساس حرارت و نیروی القایی عملیات بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

دستگاه های بسته بندی سیل حرارتی بر مبنای تولید گرما و چسباندن سلفون به یکدیگر عملیات بسته بندی را انجام می دهد ولی دستگاه بسته بندی سیل القایی با بهره گیری از امواج القایی گرمای لازم را برای چسباندن ظروف به یکدیگر بدست می آورد.

تولید دستگاه های سیل حرارتی در مدل های دستی، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات صورت می گیرد. این در حالی است که تولید دستگاه های بسته بندی سیل القایی با مدل های دستی، نیمه اتومات و اتومات انجام می گیرد.

بر اساس تنوعی که دستگاه های بسته بندی تولید می شوند، قیمت دستگاه بسته بندی متفاوت از یکدیگر می باشند و بر پایۀ عوامل مختلف قیمت گذاری می شوند. بنابراین پیش از خرید گرفتن راهنمایی از افراد متخصص در این حوزه، می تواند به شما در خرید دستگاه بسته بندی ارزان و پرکاربرد مانند خرید دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره کمک کند.

شرکت آراد ماشین برای تضمین کیفیت دستگاه های تولیدی مجموعۀ خود، تمامی دستگاه ها را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کند.

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()