دستگاه خشک کن یکی از مهمترین و کاربردی ترین دستگاه هایی است که چند سال اخیر توانسته تحولی به صنعت خشک کردن میوه و سبزیجات بوجود آورده است. فناوری ساخت دستگاه های خشک کن کاملاً پیشرفته می باشد و با حفظ خواص محصولات، آنها را به روش های طبیعی خشک می کند. امروزه خرید دستگاه خشک کن به عنوان راهکاری میانبر برای عدم استفاده از پروسه های قدیمی خشک کردن محصولات گیاهی محسوب می شود. در واقع خشک کردن محصولات باعث افزایش ماندگاری این نوع مواد غذایی می شود. در نتیجه برای اینکه بتوانند در فصول مختلف سال از محصولات متنوع برخوردار باشند، از روش خشک کردن استفاده می کنند.

شرکت آراد ماشین نیز به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در عرصۀ تولید و عرضۀ مستقیم درستگاه های پیشرفته در صنعت مواد غذایی می باشد. تولید دستگاه های خشک کن نیز در لیست محصولات این مجموعه وجود دارد.

فروش انواع دستگاه خشک کن و مزایای آن

چند سال اخیر تنوع ساخت دستگاه های خشک کن پیشرفت کرده است که در نتیجۀ آن می توانید انواع دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی را با قیمت مناسب خریداری نموده و از مزایای آن بهره گیرید.

مصرف سبزیجات و میوه جات خشک، گوشت و برخی از محصولات مواد غذایی به وفور مشاهده می شود و این مسئله نشان دهندۀ تقاضای مردم به مواد غذایی خشک می باشد چون خواص مواد غذایی خشک، همچنان حفظ می شود و نگهداری آنها برای مدت زمان طولانی امکان پذیر می باشد.

فروش دستگاه خشک کن در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد چون بر حسب میزان محصولاتی است که برای خشک کردن از آن استفاده می شود. همچنین بر اساس نوع مواد غذایی نیز این دستگاه ها ساخته می شوند که قابلیت خشک کردن آنها را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی یکی از مدل های رایج این دستگاه می باشد که همواره متقاضیان زیادی در سراسر کشور دارد.

همانطور که می دانید امروزه خیلی از افراد توانسته اند با خرید دستگاه خشک کن خانگی، یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند.

از دستگاه های خشک کن می توان برای خشک کردن انواع میوه، سبزیجات، لواشک، قارچ، صیفی جات، گوشت و غیره استفاده نمود. دستگاه خشک کن مینور با فناوری ساخته شده است که دارای مصرف سوخت پایین می باشد و دمای یکنواخت تولید می کند و از ابعاد کوچک و ظرفیت ورودی بالا برخوردار می باشد. این دستگاه همچنین دارای عایق حرارتی XPS و سیستم رطوبت سنج می باشد، که در نتیجۀ آن محصولات به صورت یکنواخت خشک می شود.

در صورت اطلاع از تنوع دستگاه های خشک کن و خرید بهترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات و خرید دستگاه بسته بندی می توانید با کارشناسان واحد مربوطه در شرکت آراد ماشین تماس گرفته و از تخصص و راهنمایی های آنان استفاده نمائید.

عوامل تعیین قیمت دستگاه های خشک کن

قیمت هر دستگاه و کالایی بر اساس یک سری فاکتورها مشخص می شود. عوامل مختلفی چون ابعاد دستگاه، وزن، فناوری فرآیند خشک کن میوه، سبزیجات و سایر محصولات، میزان ظرفیت، ماژول و قابلیت های صفحه نمایشگر دستگاه و ... برخی از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه خشک کن دارد.

بنابراین متقاضیان خرید و فروش دستگاه خشک کن، بر پایۀ قابلیت هایی که این دستگاه ها دارند، در این کسب و کار فعالیت می کنند.

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی نیز دو دسته بندی کلی دیگر از این دستگاه محسوب می شوند که از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند.

برای خرید هر نوع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با گارانتی می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()