دستگاه شیرینگ به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد است در صنعت بسته بندی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه شیرینگ پک در حوزۀ صنعت برای بسته بندی محصولات در مدت زمان کوتاه به کار برده می شود. تا کنون انواع دستگاه شیرینگ تولید و به بازار عرضه شده است که از مزایای آن می توان برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده نمود. با استفاده از این دستگاه می توان به بهترین شکل محصولات مختلف را بسته بندی نمو د که حمل و نقل آنها راحت تر صورت می گیرد، علاوه بر آنکه کالاها را از ضربات محکم به محصول در امان نگه می دارد.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از کمپانی های فعال در حوزۀ تولید دستگاه های صنعتی در ایران می باشد. در لیست محصولات این کمپانی می توان انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ،  دستگاه بسته بندی سیل حرارتی و القایی، دستگاه بسته بندی ساشی و غیره مشاهده نمود.

فروش دستگاه شیرینگ و مزایای آن

فروش دستگاه شیرینگ در مدل های کابینتی و تونلی صورت می گیرد. هر کدام از آنها با کاربرد یکسان ولی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انتخاب و خرید دستگاه شیرینگ به حجم کار و همچنین نوع محصول بستگی دارد. بنابراین متناسب با نوع محصول باید مناسب ترین دستگاه بسته بندی شیرینگ تهیه شود که قابلیت بسته بندی بدون نقص کالا را داشته باشد.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک کابینی متناسب با بسته بندی جعبه های کوچک و سبک به کار برده می شود. با بهره گیری از این دستگاه بسته بندی می توان برای بسته بندی محصولاتی چون شیرینی، تنقلاتی چون شکلات، تخمت مرغ، اسباب بازی و غذاهای حاضری به کار برده می شود.

از ویژگی های دستگاه شیرینگ می توان به بسته بندی محصولات به وسیلۀ سیستم حرارتی اشاره نمود. فناوری این دستگاه باعث وکیوم و جمع شوندگی فیلم شیرینگ می شود. در واقع بسته بندی شیرینگ به شکل جعبه بسته بندی می شود.

فیلم دستگاه های شیرینگ از جنس  پی وی سی، پی او اف تولید شده است که دارای ضخامت های متفاوت می باشند. فروش دستگاه شیرینگ در دو مدل رومیزی و ایستاده تولید و عرضه می شود. در نتیجه متناسب با حجم محصولات و بودجۀ در نظر گرفته شده، می توانید هر کدام از این دستگاه ها را برای بسته بندی محصولات مواد غذایی، صنعتی، لبنی، پزشکی، خشکبار و غیره استفاده نمود.

شرکت آراد ماشین به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع دستگاه بسته بندی در تهران فعالیت می کند و قادر به پاسخگویی نیاز شما متقاضیان گرامی می باشد.

از ویژگی های دستگاه شیرینگ کابینی رومیزی می توان به عملکرد سریع، نوع عملکرد حرارتی، صفحه نمایشگر برای نمایش تایمر و تنظیم درجه حرارت و زمان شیرینگ، نوع سیستم پنوماتیک، نوع برق مصرفی تک فاز یا سه فاز، برای دوخت فیلم های PVC و POF  اشاره نمود. لذا با توجه به این نکات می توانید از مزایای دستگاه بسته بندی شیرینگ برای بسته بندی شکیل محصولات مختلف استفاده نمود.

قیمت دستگاه شیرینگ

فاکتورهای مهمی بر روی قیمت دستگاه شیرینگ بستگی دارد که می توان به نوع برق مصرفی، نوع فناوری سیستم بسته بندی دستگاه، میزان ظرفیت، امکانات و عملکرد دستگاه اشاره کرد.

به دلیل تنوع دستگاه های بسته بندی شیرینگ در مدل های مختلف، امکان خرید دستگاه شیرینگ ارزان و خرید دستگاه خشک کن  برای افرادی که کسب و کار کوچک دارند، وجود دارد. کیفیت نتیجۀ نهایی بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی نظر شخص برای خرید دستگاه بسته بندی دارد.

شرکت آراد ماشین با بهره گیری از فناوری پیشرفته، انواع دستگاه صنعتی چون دستگاه های بسته بندی در مدل های مختلف تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()