پالت پلاستیکی برای نگهداری اجناس ساخته شده است. صنایع مختلف از مزایای پالت جهت انتقال و ذخیره سازی اقلام مختلف در بخش های قفسه بندی شده استفاده می شود. پالت ها در ابعاد متفاوت ساخته می شوند که تحمل وزن بارها را داشته باشند. بدین وسیله مشتری مبتنی بر سایز و وزن محصولات، اقدام به خرید  پالت پلاستیکی در سایز و تحمل بار مختلف می کنند. طراحی پالت ها به نحوی است که جابجایی پالت ها را به واسطۀ ماشین لیفتراک امکان پذیر می سازد. بدین وسیله پالت های پلاستیکی که دارای دیواره هستند ویژگی چیدمان و قرار گرفتن بر روی یکدیگر را دارند.

شرکت زاگرس پلاستیک توانسته با کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ تولید پالت های پلاستیکی، این محصول را در اندازه های استاندارد با مواد اولیۀ شیمیایی پلیمری تولید و در اختیار صنایع مختف قرار دهد.

فروش انواع پالت پلاستیکی و مصارف آن

با توجه به اقتضای بازار و نیاز روز افزون برای استفاده از پالت در صنایع مختلف، امروزه شاهد تولید و عرضۀ انواع پالت پلاستیکی با مواد اولیۀ با کیفیت در سطح کشور می باشیم. خوشبختانه ایران نیز با در اختیار داشتن کارخانجات تولیدکننده پالت پلاستیکی، قادر به پاسخگویی نیاز مشتریان هستند.

استفاده از پالت موجب صرفه جویی در فضای اشغال شده و همچنین سرعت بخشیدن به زمان تخلیه و بارگیری اجناس به وسایل نقلیۀ حمل و نقل می شود. بنابراین اقلامی که دارای اشکال واحدی نیستند بر روی پالت ایمن نگه داشته می شوند. خرید و فروش پالت پلاستیکی نیز به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارند، تولید و مورد استفاده گسترده در صنایع مختلف قرار گرفته می شوند.

پالت پلاستیکی صنعتی و پالت پلاستیکی بهداشتی دو مدل از این پالت ها می باشند که دارای ابعاد استاندارد هستند که قابلیت تحمل بار مشخص دارند. صنایعی چون خطوط حمل و نقل بار در قطار، فرودگاه، اسکله، میوه و تره بار، فروشگاه، کشتی رانی و کارخانجات، صنایع پتروشیمی، سردخانه و ... از مزایای پالت پلاستیکی مسطح، دیواره دار، بشکه ای و یا سفارشی بهره گرفته می شود.

کاربرد پالت های پلاستیکی در تمام خطوط حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری در صنایع مختلف قابل مشاهده می باشد. پالت ها به دلیل ساختاری که دارند از اهمیت بالایی برخوردار می باشند چون برای توزیع کالاها به وسیلۀ لیفتراک استفاده می شود و سرعت جابجایی کالاهای بارگیری شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به طبع آن نیز در هزینه های مصرفی برای استخدام نیروی انسانی مجزا برای امور بسته بندی و حمل و نقل محصولات صرفه جویی می شود.

امروزه برخی از مشاغل نیاز به پالت پلاستیکی سفارشی دارند چون محصولاتی در ابعاد و وزن های متفاوت دارند. در این صورت می توانید ابعاد مورد نظر خود را به کارشناسان مربوطه در شرکت زاگرس پلاستیک در میان بگذارید.

قیمت پالت پلاستیکی سفارشی

قیمت خرید پالت پلاستیکی و خرید سبد پلاستیکی در ابعاد استاندارد و سفارشی بستگی به ابعاد، میزان کیفیت جنس پالت و همچنین وزن آن دارد. اهمیت کاربرد این نوع پالت ها را می تواند به وضوح، هنگام استفاده از آنها مشاهده نمود.

داشتن طول عمر بالا، حفاظت از محیط زیست، قابلیت ضد ضربه و استحکام بالا، مقاومت در برابر تابش نور خورشید و آب، تنوع در رنگبندی و ابعاد، تحمل فشار بالا و نگهداری کالاهای مختلف بر روی پالت و امکان چیدمان پالت ها بر روی یکدیگر، امکان شستشوی پالت ها، عدم نفوذ حشرات به بافت داخلی پالت پلاستیکی و ... برخی از مزایای پالت های پلاستیکی است که به فراوانی به کار برده می شوند.

توجه داشتن به ویژگی های این نوع پالت، شرکت زاگرس پلاستیک را واداشته که بتواند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن، تولید انواع پالت پلاستیکی را در ابعاد استاندارد و سفارشی با بهترین قیمت انجام دهد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()