پالت پلاستیکی از مواد اولیۀ پلیمری ساخته شده است که مقاومت بالایی نسبت به ضربه و سایش دارد. همچنین جاذب رطوبت نمی باشد و این مسئله برای نگهداری کالاها بر روی سطح پالت بسیار حائز اهمیت است. انواع پالت پلاستیکی در کنار پالت های چوبی تولید و در اختیار خطوط حمل و نقل قرار گرفته می شوند. پالت به عنوان وسیله ای است که از آن برای نگهداری اجناس مختلف در صنایع متفاوتی چون ساخت تجهیزات پتروشیمی، فضای سردخانه، میادین میوه و تره بار، فروشگاه ها، قسمت نقل و انتقال بر روی اسکله، خطوط هواپیمایی و قطار و ... به کار برده می شوند.

شرکت زاگرس پلاستیک با مدیریت یکپارچه، تا کنون توانسته در صنعت تولید محصولات پالت پلاستیکی در ایران به موفقیت های زیادی برسد و بتواند در مجموعۀ خود انواع پالت پلاستیکی مسطح، پالت های دیواره دار یا همان باکس پالت و همچنین پالت های سفارشی را با قیمت ارزان و مناسب تولید نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

فروش پالت پلاستیکی و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد، فروش پالت پلاستیکی به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارد، مورد استقبال صنایع مختلف برای مصارف بسته بندی اجناس و همچنین جابجایی آنها به کار برده می شوند. در حال حاضر انواع پالت پلاستیکی در دو دسته بندی پالت پلاستیکی صنعتی و پالت پلاستیکی بهداشتی تولید و عرضه می شوند. هر کدام از آنها مصارف خاص خود را دارند و در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

معمولاً برای تولید پالت پلاستیکی بهداشتی از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می شود و رعایت پروتکل های بهداشتی در ساخت آن در نظر گرفته می شود و این در حالی است که پالت های پلاستیکی صنعتی را می توان از مواد درجه 2 و 3 تولید نمود که همان کیفیت پالت های درجه یک را دارند ولی در صنعت استفاده می شوند. استفادۀ به موقع از پالت باعث افزایش طول عمر کالاها می شود و به سهولت می توان اقلام را در برابر آسیب های حمل و نقل ایمن نگه داشت چون با پالت پلاستیکی می توان کالاهای چیدمان شده بر روی آن را به صورت ثابت نگه داشته و بسته بندی نمود و نگران جابجایی کالاها نبود.

خرید پالت پلاستیکی در صنایع مختلف مشاهده می شود چون امروزه یکی از وسایل کاربردی در کارخانجات محسوب می شود که از ویژگی های آن برای نگهداری، چیدمان و بسته بندی کالاها استفاده می شود.

شرکت زاگرس پلاستیک نیز با آگاهی نسبت به این موضوع اقدام به راه اندازی خطوط تولید محصولات پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد و رنگبندی های مختلف نموده است. همچنین با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته در این صنعت، قابلیت تولید و فروش انواع پالت پلاستیکی سفارشی مطابق با نیاز مشتریان را دارد.

نکات مهم خرید پالت ارزان

برای خرید پالت پلاستیکی ارزان و  خرید سبد پلاستیکی  نکات مهمی وجود دارد که در نظر گرفتن آنها می تواند مفید واقع شود. توجه به کیفیت مواد تشکیل دهندۀ پالت، ابعاد و وزن پالت و طراحی پالت از مواد مهمی هستند که پیش از خرید پالت باید مد نظر قرار دهید.

توجه داشته باشید در صورت نیاز به تعداد بالای پالت، خرید پالت پلاستیکی به طور مستقیم از شرکت تولیدکننده می تواند به شما امکان خرید با قیمت ارزان را دهد. در واقع بدون واسطه می توانید انواع پالت پلاستیکی با قیمت ارزان سفارش داده و خریداری کنید.

این نوع پالت به دلیل طول عمر بالایی که دارد، بیشتر از پالت چوبی در صنعت برای نگهداری و جابجایی محصولات مختلف به کار برده می شود.

در صورت نیاز به خرید عمدۀ پالت پلاستیکی با ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با شرکت زاگرس پلاستیک تماس بگیرید و پس از راهنمایی های لازم سفارش خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی ثبت نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()