تابلو ال ای دی روان از دیگر روش های تکنیکی است که جهت تابلوسازی تبلیغاتی به کار برده می شوند. در این شیوه تابلوسازی از لامپ های ال ای دی روان بهره گرفته می شود که حالت دیجیتالی و برنامه ریزی دارد. به عبارتی با استفاده از نرم افراز و سیستم کنترلر محتوای تبلیغاتی می توان عبارت، ارقام و اشکال متعددی را پیاده سازی نموده و در معرض دید مخاطبان قرار داد. بهره گیری از این موارد به افراد اجازه می دهد که بتوانند با سفارش تابلو ال ای دی روان روان امور تبلیغاتی و معرفی کسب و کار خود را به مخاطبان انجام دهند. این نوع تابلوسازی تبلیغاتی از جمله تابلوهای خلاقانه ای است که افراد زیادی علاقه مند به سفارش آن هستند.

تابلوسازی اچ دی لایت یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ساخت و اجرای جدیدترین سبک های تابلوسازی تبلیغاتی مدرن و پیشرفته در ابعاد مختلف و فول کالر با قیمت ارزان و مناسب می باشد. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی مدت و افراد فنی و متخصص است که امکانات لازم برای انجام سفارشات تابلوسازی ال ای دی روان را دارد.

مزایای تابلوسازی تبلیغاتی روان

همانطور که از ابتدا به آن اشاره نمودیم، امروزه شاهد اجرای سبک های مختلف تابلوسازی تبلیغاتی مدرن، دیجیتالی و شکیل در سطح جهان می باشیم که در ایران نیز توسط افراد متخصص و فنی قابل پیاده سازی می باشند.

تابلوسازی روان با نام های دیگر چون تابلو ال ای دی متحرک، تابلوسازی دیجیتالی و تابلو ال ای دی روان در سطح بازار شناخته می شود. این سبک از طراحی تابلو تبلیغاتی به افراد اجازه می دهد که بتوانند پیام های متعددی را در ابعاد و رنگبندی های متفاوت طراحی نموده و از طریق نرم افزار مخصوص بر روی تابلو تبلیغاتی ال ای دی روان برای مخاطبان پیاده سازی کنند. در این صورت افرادی که نیاز به اعلام برخی از اخبار به مخاطبان و مشتریان خود دارند، می توانند از ویژگی های منحصربفرد تابلوسازی تبلیغاتی روان استفاده نمایند.

به عنوان مثال تا کنون در مکان هایی در فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و غیره حضور داشته اید و اعلام زمان حرکت قطارها و هواپیماها را به صورت لحظه ای به مخاطبان گزارش می دهند، از ویژگی های تابلوسازی ال ای دی روان استفاده می کنند. در این صورت افرادی که فکر می کنند که در حوزۀ فعالیت کسب و کار خود، تعیین قیمت لحظه ای، اعلام زمان و نمایش تصاویر و اسامی و عبارات اخباری لازم و ضروری است، می توانند سفارش ساخت و نصب انواع تابلو ال ای دی روان را در اندازه و رنگبندی های مختلف داشته باشند.

تابلوسازی اچ دی لایت دارای فعالیت چندین ساله در عرصۀ ساخت انواع تابلو تبلیغاتی است. این مجموعه با بهره گیری از بروزترین تجهیزات دیجیتالی و پیشرفته قادر به ارائه خدمات ساخت و نصب انواع تابلوسازی روان و ثابت و خدمات تابلو کامپوزیت به سبک های امروزی، جذاب و خیره کننده می باشد.

طراحی تابلوسازی روان بر اساس نیاز مشتری و همچنین خلاقیت صورت می گیرد. در نتیجه افرادی که برای جلب مخاطبان خود نیاز به بهره گیری از تابلو تبلیغاتی متحرک دارند، می توانند از این فرصت ایده آل بهره گرفته و اشکال متعددی را مطابق درخواست مشتری به همراه افکت های مختلف با نرم افزارهای مخصوص پیاده سازی می شود.

هزینۀ اجرا و نصب تابلو روان

هزینۀ اجرا و نصب تابلو ال ای دی روان به عوامل متعددی چون اندازۀ تابلو، سبک طراحی عبارات و اشکال و همچنین تعداد رنگ های به کار رفته در تابلوسازی تبلیغاتی روان دارد.

پیش از سفارش اجرای تابلو تبلیغاتی روان، می توانید با کارشناسان تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید، تا هماهنگی های لازم در این حوزه صورت گیرد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()