تابلو چلنیوم یکی از سبک های جدید طراحی تابلوسازی تبلیغاتی می باشد که امروزه توانسته اند به سبک های مختلف و جذاب برش داده و اجرا کنند. سیستم نورپردازی تابلو چلنیوم بیشترین عامل برای جلب رضایت بینندگان می باشد. فناوری تابلوسازی تبلیغاتی نسبت به گذشته پیشرفت کرده است و موجب خلق جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی در سطح جهان می باشیم. ساخت و نصب  تابلو چلنیوم نیز متفاوت از سایر تابلوهای تبلیغاتی است چون دارای طراحی خاص و منحصربفرد می باشد. این نوع تابلو از درخشان ترین تابلوسازی های تبلیغاتی است.

تابلوسازی اچ دی لایت در زمینۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و همچنین تجهیزات مدرن، قادر به پیاده سازی انواع تابلو تبلیغاتی مدرن با نورپردازی می باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش گیری انواع تابلو چلنیوم

طراحی تابلو چلنیوم به شکل کاملاً متفاوت صورت می گیرد و با طرح های متفاوتی قابل پیاده سازی می باشد. تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم ستاره ای، طلایی، کریستالی، دوبل و ... برخی از مدل های رایج تابلوسازی چلنیوم از جنس آلومینیومی می باشد. همانطور که می دانید وجه قابل تمایز بین تابلوهای چلنیوم نسبت به سایر مدل های تابلوسازی، داشتن درخشندگی، براق و برجسته بودن تابلوهای چلنیوم می باشد. چرا که از زیبایی فوق العاده برخوردار می باشد و به میزان قابل توجهی چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. به همین دلیل خیلی از کسب و کارها به دلیل ویژگی های چشمگیری که تابلوسازی تبلیغاتی دارد، تمایل به استفاده از این نوع تابلو برای معرفی کسب و کار خود به دیگران می باشند.

با توجه به وجه تمایزی که این نوع تابلوهای تبلیغاتی نسبت به مدل های قدیمی دارد، استفاده از لامپ های led به کار رفته در داخل حروف تابلو چلنیوم می باشد که حالت نورپردازی خاصی به حروف می بخشد. استفاده از ورق های پلکسی گلس در رنگبندی های متفاوت برای نمای تابلو چلنیوم و استفاده از چسب های مخصوص برای اتصال لبه های چلنیوم به یکدیگر از جمله موارد مهمی هستند که زیبایی و تمیز بودن این نوع تابلوها را بسیار متمایز ساخته است.

تابلوسازی اچ دی لایت  در زمینۀ اجرای تابلوسازی تبلیغاتی خدمات رسانی می کند و قادر به پاسخگویی به سفارشات شما برای اجرای تابلو چلنیوم در طرح های متفاوت می باشد. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات برای انجام انواع تابلوسازی تبلیغاتی می باشد. به این ترتیب می توانید تابلوسازی تبلیغاتی فعالیت کاری خود را با قیمت مناسب به این گروه تابلوسازی بسپارید.

هزینۀ اجرای تابلوسازی چلنیوم

هزینۀ تابلوسازی چلنیوم و سفارش تابلو حروف استیل به طرح و جنس تابلو بستگی دارد. چرا که هرچه تعداد حروف بیشتر باشد، به طبع قیمت تابلوسازی چلنیوم افزایش پیدا می کند و این مسئله ارتباط مستقیم با طرح و سبک طراحی حروف تابلوسازی تبلیغاتی دارد. البته ممکن است شکل و لوگو نیز شامل اجرای تابلو چلنیوم باشد که تمام این موارد به نیاز و سفارش مشتری بستگی دارد. توجه به تمامی این نکات لازم و ضروری است و افراد متخصصی که در زمینۀ اجرای تابلو چلنیوم استیل، چلنیوم آلومینیومی و غیره هستند، می توانند با اطمینان و مطابق با نیاز شما و کیفیت عالی ، تابلوسازی تبلیغاتی شما را انجام داده و در محل مورد نظر نصب نماید.

داشتن زیبایی و درخشندگی جذاب و خیره کننده از جمله موارد مهمی هستند که موجب ترغیب افراد شده است که بتوانند از مزایای تابلو چلنیوم با کیفیت بالا برای معرفی فعالیت خود در قسمت سردرب مغازه، فروشگاه، مجتمع و غیره استفاده کنند.

در حال حاضر امکان سفارش اینترنتی انواع تابلو چلنیوم با طرح های شیک و مدرن برای شما متقاضی عزیز توسط تابلوسازی اچ دی لایت  با کمترین قیمت و دوام بالا فراهم می باشد.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()