تابلو ال ای دی ثابت از سبک های جدید طراحی تابلوسازی تبلیغاتی است که بر پایۀ چیدمان لامپ های ال ای دی ساخته می شوند. طراحی این نوع تابلو همانند تلویزیون شهری است که دارای یک نمایشگر دیجیتالی است که در مقایسه با تابلوهای تبلیغاتی قدیمی چون نئون، تابلو فلکسی و غیره بسیار چشمگیر می باشد. از ویژگی های قابل توجه این سبک از طراحی تابلوهای ال ای دی می توان به قابلیت پیاده سازی اشکال و نوشته های مختلف در ابعاد متفاوت بر روی صفحات برد مسی و پلکسی اشاره نمود. امروزه خیلی از کسب و کارها خواستار تابلوسازی تبلیغاتی تابلو ال ای دی ثابت و همچنین روان هستند. در ادامه اشارۀ مختصری به تفاوت میان این دو شیوۀ تابلوسازی می کنیم.

تابلوسازی اچ دی لایت با جمع آوری افراد خبره و توانمند قادر به پیاده سازی سبک های مختلف تابلوسازی تبلیغاتی می باشد. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین متدهای تبلیغاتی و همچنین تجهیزات پیشرفته، به سهولت می توانند هر گونه سفارشات ساخت تابلو ال ای دی ثابت و روان را با طول عمر بالا و تضمین شده و قیمت ارزان انجام دهد.

تفاوت تابلو ال ای دی ثابت و روان

تا کنون در معابر شهر و در قسمت سر درب مغازه ها، فرودگاه و غیره می توانید سبک های مختلفی از طراحی تابلوهای ال ای دی را مشاهده نمائید. تفاوت قابل توجه تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان این است که تابلوسازی روان دارای تصاویر در حرکت و قابل تعویض می باشد و این در صورتی است که در ساخت تابلو ال ای دی ثابت، تصاویر ثابت است و تغییر نمی کند. تمام این موارد با استفاده از نرم افزار مخصوص قابل پیاده سازی می باشد. در این صورت افراد مختلف متناسب با کسب و کاری که دارند و نوع تبلیغاتی که قرار است، انجام دهند، می توانند از ویژگی های هر کدام از آنها استفاده نمایند.

تابلوسازی اچ دی لایت  با هدف ارتقاء کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود که اختصاص به تابلوسازی تبلیغاتی داشته، تا کنون توانسته با جذب نیروی توانمند و تجهیزات پیشرفته، انواع تابلو ال ای دی ثابت با قیمت ارزان و کیفیت بالا را طراحی نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

سفارش تابلو تبلیغاتی به دلیل چشمگیر بودن و خاصیت دیجیتالی بودن طرفداران زیادی دارد و ماژول هایی در اختیار افراد قرار می دهد که مخاطبان را به خود جذب می کند. تابلوسازی ال ای دی ثابت با بهره گیری از اجزای مختلفی چون ماژول ها، منبع تغذیه یا باطری، دستگاه کنترلر و قاب تابلو ال ای دی می باشد. بدین وسیله تابلوهای ال ای دی ثابت را می توانند به صورت کاراکتر و تصاویر چیدمان نموده و طراحی آن را انجام دهند.

نکتۀ کلیدی که در رابطه با تابلوسازی ال ای دی ثابت و  سفارش تابلو ال ای دی روان  وجود دارد، چشمگیر بودن و انعطاف پذیر در پیاده سازی لامپ های ال ای دی می باشد. تبلیغات مهمترین روش برای جذب مخاطبان در سطح شهر می باشد، چرا که عموم افراد مایل به مطالب جذاب، زیبا و چشمگیر هستند که در عین حال برای آنها کاربردی باشد. به همین منظور کسب و کارهایی موفق هستند که با بررسی تمام نکات و امکانات پیش روی خود، توانسته از روش های تبلیغاتی مختلف و جذاب، مخاطبان را به سمت و سوی کسب و کار خود تشویق نمایند.

استفاده از کاراکتر و تصاویر در ابعاد مختلف و رنگبندی های متفاوت در تابلوسازی تبلیغاتی امکان پذیر می باشد. البته هر چه تراکم لامپ های ال ای دی در هر متر مکعب بیشتر باشد، سطح کیفیت نمایش تصاویر بیشتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوۀ ساخت تابلوی ال ای دی ثابت می توانید با تابلوسازی اچ دی لایت  تماس بگیرید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()