تابلو ال ای دی ثابت از سبک های جدید تابلوسازی تبلیغاتی است. از مهمترین ویژگی های تابلو ال ای دی می توان به تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان اشاره نمود. امروزه تابلو ال ای دی روان را می توان در سر درب مغازه ها و فروشگاه های متعددی مشاهده نمائید. هدف از طراحی تابلو ال ای دی ثابت برای نمایش تصاویر ثابت در رنگبندی های مختلف می باشد. این سبک از طراحی تابلوسازی بسیار کم هزینه می باشد و قابلیت برنامه ریزی دارد و می توان آن را در موقعیت های مختلف در فضای سرپوشیده و همچنین سرباز نصب نمود.

تابلوسازی اچ دی لایت مجهز به پیشرفته ترین امکانات و آگاهی نسبت به جدیدترین و پیشرفته ترین روش های تابلوسازی تبلیغاتی می باشد. در این صورت افراد مختلف می توانند متناسب با نوع کسب و کار و همچین بودجۀ اختصاص داده، یکی از روش های جذاب و چشمگیر تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب نمایند.

نحوۀ ساخت و نصب تابلو ال ای دی ثابت

خیلی از افراد در مشاغل مختلف متقاضی درخواست تابلوسازی ال ای دی ثابت هستند چون دارای یک سری ویژگی های ساختاری و ظاهری است که باعث تمایز میان این نوع تابلو با دیگر سبک های تابلوسازی تبلیغاتی شده است. در این سبک از طراحی تابلو تبلیغاتی، سازندۀ تابلو قادر به برنامه ریزی نرم افزاری برای نمایش تصاویر و عبارت به صورت ثابت بر روی تابلو می باشد که به بینندگان نمایش داده شود. البته در روش تابلوسازی روان، حالت چرخشی و تعویض دارد و امکان دادن افکت و انیمیشن نیز میسر است که البته گران تر از این سبک از طراحی تابلوسازی ال ای دی محسوب می شود.

هزینۀ ساخت ال ای دی ثابت

همانطور که گفته شد، ساخت تابلو ال ای دی ثابت به میزان تراکم، ابعاد و همچنین تعداد رنگبندی طرح تبلیغاتی دارد. از این رو متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید با کیفیت بالا و نیاز خود از مزایای چشمگیر تابلوهای ال ای دی برای نمایش تصاویر مختلف استفاده نمائید.

محل قرارگیری ال ای دی بر روی صفحات از جنس پلکسی است که دارای بردهای مسی است و امکان چیدمان لامپ های ال ای دی را برای افراد میسر می سازد.

برای اطلاع از چگونگی چیدمان و قیمت تابلوهای ال ای دی ثابت می توانند با کارشناسان تابلوسازی اچ دی لایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمائید.

همچنین برای اجرای تابلوسازی ال ای دی ثابت و ساخت تابلو ال ای دی روان  نیز امکان افزودن افکت و رقص نور برای طراح فراهم می باشد. اجرای این نوع تابلو نیاز به چیدمان ال ای دی ها دارد که به واسطۀ نرم افزار خاص طرح ریزی و اجرا می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با ساخت تابلوسازی ال ای دی وجود دارد، هر چه تعداد و تراکم لامپ های ال ای دی بیشتر باشد، به طبع کیفیت نمایش تصاویر بیشتر خواهد بود و زیبایی منحصربفرد خود را خواهد داشت. به عنوان مثال برای یک متر از تابلو ال ای دی می توان از تراکم بالای 160 ال ای دی استفاده نمود که به روش های مختلف پیاده سازی می شوند.

تابلوسازی اچ دی لایت قادر به اجرای انواع تابلوسازی تبلیغاتی پیشرفته و مدرن با بهره گیری از پرسنل توانمند و متخصص می باشد. این مجموعه به دلیل قابلیت هایی که دارد قادر به انجام انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان می باشد.

به طور کلی ساخت تابلو ال ای دی ثابت به سه شیوه صورت می گیرد که می توان به چیدمان کم تراکم، تراکم متوسط و پر تراکم اشاره نمود. البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت اجرای تابلو ال ای دی ثابت دارد. ضمن آنکه بر روی کیفیت نمایش تصاویر نیز تأثیرگذار می باشد.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 996
نمایش همه
علاقه مندی ها ()