سنسور القایی از جمله پرکاربردترین انواع سنسور الکتریکی است که بر پایۀ القای الکترومغناطیسی ساخته شده و به منظور اندازه گیری اجسام فلزی به کار برده می شوند. نحوۀ عملکرد این نوع سنسور به واسطۀ میدان مغناطیسی است و زمانی که میدان مغناطیسی تغییر می کند، باعث تغییر جریان می شود. در این صورت به سهولت می توان از آن برای تشخیص اشیاء فلزی که در تعامل هستند به کار برد. خرید سنسور القایی برای ساخت خیلی از دستگاه های الکتریکی لازم و ضروری است و امروزه به وفور می توان شاهد کاربرد انواع سنسور القایی بود.

متناسب با نوع فعالیت صنعتی که انجام می دهید، می توانید برای تأمین قطعات سنسورهای القایی، نوری و غیره می توانید با شرکت تهران اتوماسیون در تماس باشید. چرا که در این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت می کنند.

فروش سنسور القایی و موارد کاربرد آن

همانطور که گفته شد، سنسورهای القایی بر پایۀ قانون القایی فارادی عمل می کند و شامل دو ساختار داخلی است. طراحی سنسور ساده به نحوی است که دارای یک سیم پیچ است که با استفاده از اسیلاتور هدایت می شود. در این هنگام یک شی فلزی به سمت سیم پیچ نزدیک شده و اندوکتانس موجب تغییر سیم پیچ می شود و در نهایت تغییر فرکانس و جریان صورت می گیرد. معمولاً سیم پیچ به کار رفته در ساخت سنسور القایی دارای هسته فرومغناطیسی است که تا بدین وسیله بتوانند میدان مغناطیسی شدید ایجاد نموده و میزان حساسیت دستگاه را ارتقاء ببخشند.

البته در برخی از مواقع می توان از یک کویل بدون هسته استفاده نمود که اختصاص به ناحیۀ پوشش دهی سنسورهای القایی در منطقۀ بزرگ دارد. موارد ذکر شده تنها بخشی از سیستم عملکرد سنسورهای القایی می باشد که افراد فنی که در زمینۀ ساخت تجهیزات الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی فعالیت دارند، دارای اطلاعات دقیق نسبت به این موضوع هستند و به صورت کاملاً اصولی می توانند از مزایای سنسور القایی برای ارتقاء عملکرد دستگاه های صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی استفاده نمایند.

مزایای انواع سنسور القایی

شرکت تهران اتوماسیون در حوزۀ فروش تجهیزات و قطعات دستگاه های صنعتی و اتوماسیون مانند فروش سنسور القایی استوانه ای فعالیت می کنند. این مجموعه در لیست محصولاتی که عرضه می کند، امکان خرید انواع سنسور القایی هانیانگ، لنبائو و غیره را برای مشتریان فراهم نموده است.

صنعت گران توانسته اند بر اساس یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری، انواع سنسور القایی تولید نموده و در اختیار متقاضیان در این صنعت قرار دهند.

به طور کلی دسته بندی های سنسور القایی بر مبنای شکل ظاهری، قطر سنسور استوانه ای یا معکبی، نحوۀ نصب سنسور، جنس بدنه و طول و جنس روکش سنسور صورت می گیرد. توجه به این نکات برای افراد ضرورت دارد تا بتوانند مناسب ترین نوع سنسور القایی را برای عملکرد صحیح سیستم الکترونیکی دستگاه در نظر بگیرند.

سنسور القایی سر تخت، سنسور القایی نامور، سنسور القایی غیر شیلد و سنسور القایی شیلد دار برخی از انواع سنسور القایی هستند که در ساخت سیستم مکانیزۀ دستگاه های الکترونیکی به کار برده می شوند.

تعداد سیم سنسور، نوع ورودی و خروجی سنسور، فاصله دید سنسور، محدوده دمای عملکرد سنسور، میزان فرکانس کاری سنسور و نوع خروجی که برای اتصال به شبکه لازم است از دیگر ویژگی های فنی هستند که تأثیر مستقیم بر روی تولید و عرضۀ انواع سنسور القایی دارد.

به این ترتیب می توانید متناسب با نیاز از مزایای این نوع سنسورها در جهت ساخت تجهیزات الکترومغناطیسی و مکانیزه استفاده نمائید.

قیمت سنسور القایی به برند و مدل سنسور بستگی دارد. از این رو متناسب با نیاز می توانید با قیمت مناسب این نوع سنسورها را از نمایندگی های معتبری چون شرکت تهران اتوماسیون به صورت تضمین شده خریداری کنید.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 941
نمایش همه
علاقه مندی ها ()