پرده نوری از دیگر قطعات الکترونیکی است که از حساسیت بالا برخوردار است و مجهز به سنسور نوری می باشد. فروش پرده های نوری به منظور محافظت از اشیاء قیمتی و همچنین جلوگیری از دسترسی افراد به دستگاه و قسمت های خطرناک می باشد. نصب این گونه سنسورهای کاربردی می تواند صرفه جویی اقتصادی برای افراد به همراه داشته باشد. چرا که به منظور پیشگیری از آن استفاده می شود و مانع از اتفاقات ناگوار و هزینه های مازاد برای جبران می شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که فعالیت کاری خارج از تهران دارید و یا زمان کافی برای جستجو و خرید سنسور و قطعات مرتبط ندارید، می توانید از وب سایت رسمی شرکت تهران اتوماسیون دیدن فرمائید و  تقاضای خرید اینترنتی پرده نوری و دیگر محصولات شرکت را با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال داشته باشید.

فروش پرده نوری و نحوۀ عملکرد آن

فروش پرده نوری در دو دسته بندی کلی نوع 4 و نوع 2 صورت می گیرد. بنابراین افرادی که مسئولیت راه اندازی سیستم حفاظتی پرده های نوری را بر عهده دارند، می توانند بر اساس عملکرد آن انتخاب نموده و نصب کنند. کاربرد پرده نوری نوع 2 برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در رابطه با مصدومیت افراد مختلف صورت می گیرد. علاوه بر آنکه با قیمت ارزان می توان این گونه تجهیزات امنیتی را خریداری نمود و از صدمات مالی و جانی جلوگیری نمود.

پرده های نوری در دسته بندی سنسورها قرار دارد چون به واسطۀ انتشار اشعۀ نور، قابلیت راه اندازی سیستم هشداردهنده را خواهد داشت. با برخورد موانع به اشعۀ نوری ساطع شده از دیوارۀ پرده های نوری، دستگاه فعال می شود. این دستگاه از دقت بالایی برخوردار است و در اجرای سیستم های نوری به کار برده می شوند.

پرده های نوری بر اساس فاصلۀ بیم های تعبیه شده بر روی دیواره ها در سه دسته بندی کلی تقسیم شده است. Finger Protection دارای تعداد بیم های زیاد است که فواصل میان آنها اندک است و این مسئله میزان حساسیت چشم پرده ای را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجۀ آن قادر به تشخیص اشیاء بسیار ریز در حد انگشتان دست انسان می باشد.

Hand Protection از دیگر انواع پرده نوری است که دارای بیم های کمتر می باشد که فواصل آنها نسبت به مدل فینگر بیشتر است و از دقت متوسط برخوردار خواهد بود.

Access Control Barriers نیز از جمله پرده های نوری است که نسبت به مدل های دیگر پرده نوری دارای تعداد بیم کم بین 3 الی 6 عدد می باشد و معمولاً به منظور محافظت انسان ها و خطرهای احتمالی به کار برده می شوند.

شرکت تهران اتوماسیون چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی مانند خرید سنسور نوری آغاز نموده و در لیست محصولات خود انواع سنسور نوری، پرده های نوری، قطعات کنترلر و غیره را با برندهای معتبر خارجی و قیمت مناسب عرضه می کند.

خرید پرده نوری هانیانگ و لنبائو

همانطور که گشته شد، هانیانگ و لنبائو دو برند معتبر از تجهیزات اتوماسیون صنعتی است که در ایران نیز توسط برخی از نمایندگی های معتبر چون اتوماسیون صنعتی در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود.

هنگام خرید پرده های نوری باید به فاکتورهایی چون ارتفاع چشم پرده ای، فاصله و تعداد بیم ها توجه شود. چرا که تأثیر مستقیم بر روی قیمت پرده های نوری و همچنین عملکرد و حساسیت دستگاه خواهد داشت. توجه به این نکات دقیق می تواند به شما کمک کند که با قیمت ارزان و بازدهی بالا، سفارش خرید چشم پرده ای را به صورت اینترنتی انجام دهید.

در صورت تمایل به ثبت سفارش اینترنتی پرده نوری می توانید با کارشناسان فروش شرکت تهران اتوماسیون تماس حاصل فرمائید.

 

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 932
نمایش همه
علاقه مندی ها ()