چشم پرده ای یا پرده نوری از دیگر تجهیزات الکترونیکی است که از مزایای آن برای کنترل قسمت هایی از ساختمان و سیستم های مکانیزه بهره گرفته می شود. این مقاله به صورت اختصاصی به معرفی انواع چشم پرده ای و کاربرد آن می پردازد.  چشم پرده ای همچون سایر قطعات الکترونیکی است که مجهز به سنسور نوری برای تشخیص موانع می باشد. با خرید چشم پرده ای می توانید میزان تردد اتاق و یا بخش خاصی را محدود نمائید. در صورت ورود افراد متفرقه به اتاق، سیستم هشدار دهنده فعال می شود.

شرکت تهران اتوماسیون به دلیل فعالیت تخصصی که در زمینۀ تأمین و فروش قطعات الکترونیکی دارد، توانسته انواع چشم پرده ای را با برندهای معتبر لنبائو و هانیانگ و قیمت مناسب در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

اهمیت خرید چشم پرده ای و ویژگی های آن

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت قطعات الکترونیکی و اتوماتیک، ساخت چشم پرده ای به منظور ایجاد منطقۀ محافظتی صورت می گیرد. به عبارتی امروزه برای حفاظت از اشیاء قیمتی و سیستم های امنیتی به سهولت می توان با نصب چشم پرده ای، از آن منطقه محافظت نمود و میزان دسترسی را محدود ساخت.

کاربرد چشم پرده ای در موزه ها، قطعات الکترونیکی حساس و مخاطره آمیز و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پرده های نوری یا همان چشم پرده ای متشکل از سنسورهای نوری است که با برخورد موانع عکس العمل برنامه ریزی شده را صورت می گیرد. به عنوان مثال برخورد موانع به سنسورهای پرده نوری باعث خاموش شدن دستگاه می شود و یا سیستم هشدار دهنده فعال می شود.

امروزه توانسته اند با ساخت تجهیزات اتوماسیون صنعتی، امکان عملکرد مکانیزۀ سیستم ها را تقویت نمایند و بتوانند سطح امنیت سازه را بهبود ببخشند. استفاده از سیستم حفاظتی که مجهز به چشم پرده ای است از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر آنکه پیاده سازی آن بسیار راحت می باشد. ساخت پرده های نوری با رعایت ابعاد استاندارد صورت می گیرد و از آن می توان در ایمن سازی خانه و قسمت های مختلف در کارخانجات و سایر امکان استفاده می شود.

با توجه به کاربردی که این نوع سنسور دارد به منظور پیاده سازی سیستم های حفاظتی یا سیستم دزدگیر به کار برده می شوند. این محصول از دقت و کنترل بالا برخوردار است و در تیپ های مختلف تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

چشم پرده ای نوری تیپ 2 دارای دو میله با چشمه های نوری است. نصب این سیستم بر روی دستگاه به افراد کمک می کند که بتوانند دستگاه را از نظر صدمات و آسیب رساندن به پرسنل ایمن سازند.

در صورت نیاز به خرید چشم پرده ای و  خرید سنسور القایی  و سایر سنسورهای الکترونیکی و مغناطیسی می توانید به شرکت تهران اتوماسیون مراجعه کنید. این مجموعه با سرمایه گذاری و همچنین تخصص فنی توانسته در حوزۀ فروش قطعات الکترونیکی چون انواع سنسور، کنترلر صنعتی، پنل متر و هشدار دهنده ها  و غیره به هموطنان گرامی خدمات رسانی کنند.

فروش چشم پرده ای با قیمت ارزان

با توجه به کاربرد مهمی که این نوع قطعات الکترونیکی در راه اندازی سیستم های حفاظتی دارند. امکان خرید چشم پرده ای با قیمت ارزان و برندهای معتبر برای متقاضیان فراهم می باشد. لنبائو و هانیانگ دو برند معتبر جهانی برای چشم های پرده ای می باشد. استفاده از پرده نوری برای جلوگیری از ایجاد صدمه به اشخاص به کار برده می شود. چرا که قابلیت اتصال به سیستم هشدار دارد.

شرکت تهران اتوماسیون یکی دیگر از شرکت های معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات الکترونیکی و صنعتی در تهران است. از این رو در صورت نیاز به خرید انواع سنسور، چشم های پرده ای و کنترلر می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 943
نمایش همه
علاقه مندی ها ()