پکیج تصفیه فاضلاب دارای با متریال مختلف چون بتنی، فلزی و همچنین پلی اتیلن ساخته می شود. بنابراین متناسب با موقعیت مکانی که قرار است نگهداری شود، می توانید مناسب ترین نوع پکیج تصفیه فاضلاب را سفارش دهید. برای ساخت پکیج تصفیه فاضلاب از فرآیند لجن فعال بهره گرفته می شود و به منظور مصارف کشاورزی و همچنین تخلیۀ چاه به کار برده می شود. از دیگر ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب این است که امکان نصب آن بر روی زمین و همچنین زیر زمین وجود دارد و امکان اجرای طیف گسترده از فرآیند و مراحل تصفیه فاضلاب وجود دارد. کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب بسیار گسترده می باشد و دارای مراحل مختلف برای انجام تصفیۀ فاضلاب می باشد.

شرکت زرین آب ژرف به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای، ساخت، نصب و اجرای انواع پکیج تصفیه فاضلاب با قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی عالی در سراسر کشور می باشد.

مراحل ساخت پکیج تصفیه فاضلاب

ساخت و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب دارای مراحل مختلفی است که در ادامه به قسمتی از آنها می پردازیم. زمانی که فاضلاب وارد پکیج تصفیه می شود، مواد جامد به واسطۀ آشغالگیر حذف می شود و مایع فاضلاب وارد مخزن هوادهی می شود که مجهز به بلوئر می باشد که اکسیژن تأمین می کند. در این مرحله باکتری های هوازی شروع به تجزیۀ مواد آلی که در داخل مواد فاضلاب قرار دارند می کنند. سپس تصفیه فاضلابی که در درون مخزن هوادهی برای تفکیک سازی لجن فعال همراه با فاضلاب و برگشت لن ته نشین شده صورت می گیرد. بدین وسیله فاضلاب خروجی پس از انجام فرآیندهای لازم، عاری از هر گونه مواد فیزیکی معلق برای گندزدایی می شود و به حالت سنگین وارد مخزن تزریق کلر می شود.

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب فلزی در محیط های سر پوشیده پیشنهاد می شود که ماندگاری بالایی داشته باشد. البته با رنگ های اپوکسی و زینگریچ نیز می توان رنگ آمیزی نموده و از پوسیدگی زود هنگام آن جلوگیری نمود. برای ساخت دیوارۀ این پکیج فاضلاب می توان از ورق های فولادی st37 با قطر 6 و یا 8 میل استفاده می شود. همچنین برای کف پکیج نیز از ورق های فولادی با ضخامت بیشتر 8 و یا 10 میلی متر استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده داشته باشد.

اجزای تشکیل دهندۀ پکیج تصفیه فاضلاب فلزی عبارتند از آشغالگیر، مخزن متعادل ساز، پکیج فلزی، مخزن هوادهی، بلوئرها، مخزن ته نشینی، بخش پمپاژ لجن برگشتی، مخزن تماس کلر و مخزن هاضم لجن می باشد. علاوه بر آنکه مجهز به تجهیزات جانبی چون دستگاه های فیلتر شنی، فیلتر کربنی و فیلتر پرس می باشد، که هر کدام از آنها برای از بین بردن کدورت، بوی نامطبوع فاضلاب و خشک کردن لجن های اضافی به کار برده می شوند.

برای اجرای انواع پکیج تصفیه فاضلاب می توانید با شرکت زرین آب ژرف تماس بگیرید.

اهمیت نصب پکیج تصفیه فاضلاب

همانطور که می دانید طراحی و نصب پکیج تصفیه فاضلاب مانند نصب پکیج تصفیه فاضلاب با فرآیند EAAS  یکی از ملزومات برای سیستم های صنعتی می باشد. چرا که فاضلاب صنعتی را می توان با استفاده از یک سری فرآیند تصفیه نمود و مجدداً از آن برای یک سری مصارف صنعتی به کار برد و نگران خطراتی که برای محیط زیست دارد، نگران نبود.

امروزه تأکید می شود که اکثر کارخانجاتی که حجم زیادی فاضلاب صنعتی تولید می کنند، باید مجهز به سیستم های پکیج تصفیه فاضلاب باشند که بتوانند مواد مضر موجود در آب را از بین برده و از آب تصفیه شده، استفادۀ مجدد صورت گیرد.

شرکت زرین آب ژرف، از جمله اولین سازندگان و اجرا کنندگان پروژه های پکیج فاضلاب صنعتی در ایرانی می باشد و قادر به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان می باشد.

 شرکت زرین آب ژرف 

آدرس : تهران ،اتوبان ستاری ،خیابان بلوار فردوس شرقی ، پلاک 432 ، طبقه 4 واحد 14 

ایمیل:Zarrinabzharf@gmail.com

شماره تماس :7-44052976-021 فکس : 44055442-021 شماره همراه : 09121900653

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()