فیلتر شنی، همانطور که می دانید یکی از مهمترین قطعاتی است که در سیستم تصفیه خانۀ آب و فاضلاب شهری، صنعتی و خانگی به کار برده می شود و نقش بسزایی در عملکرد تصفیه سازی آب دارد. در حال حاضر انواع   فیلتر شنی  ساخته شده و از آن می توان در پکیج های تصفیۀ آب استفاده نمود. با خرید دستگاه فیلتر شنی و نصب آن در محل مناسب، می توان به میزان قابل توجهی فرآیند تفکیک سازی مواد معدنی و ذرات معلق در آب را حذف نمود و بتوان از مزایای فیلتر کربنی آن، برای از بین بردن بوی نامطبوع، طعم بد اولیۀ آب و همچنین شفافیت آب بهره برد.

با راه اندازی خط تولید دستگاه های مرتبط با سیستم تصفیه سازی آب و فاضلاب و سیستم های تأسیساتی توسط شرکت اطلس آب، امروزه شرکت ها و صنعت گران می توانند از تولیدات داخلی با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اجرای پکیج تصفیۀ آب و فاضلاب استفاده نمایند.

معرفی انواع فیلتر شنی

در فرآیند تصفیۀ آب و فاضلاب، انواع فیلتر شنی ساخته شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شود که بر حسب موقعیت از مناسب ترین و کاربردی ترین دستگاه فیلتر شنی برای تصفیه سازی آب بهره گرفته شود. فیلتر شنی فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی اف آر پی، فیلتر شنی استیل، فیلتر شنی بتنی و فیلتر شنی دیاموتی برخی از انواع دستگاه فیلتر شنی هستند که توسط شرکت اطلس آب ساخته شده و در دسترس متقاضیان در سراسر کشور قرار می گیرد.

البته فیلتر شنی عمودی و فیلتر شنی افقی نیز دو سبک از طراحی این دستگاه محسوب می شوند که نقش بسزایی در عملکرد سیستم تصفیه سازی آب دارد. علاوه بر آنکه با قیمت متفاوت ساخته و عرضه می شوند. کاربرد دستگاه فیلتر شنی به عنوان یکی از اولین مراحلی است که در پکیج تصفیۀ آب صنعتی برای از بین بردن ذرات معلق فیزیکی در آب تا محدودۀ قطر 80 میکرون مورد استفاده قرار گرفته می شود.

مزایای فیلتر شنی تحت فشار

تحمل میزان فشار تست شده مطابق با نوع فیلتر، برخورداری از شیرآلات هواگیری و دستگاه فشارسنج، امکان رنگ آمیزی اپوکسی به ضخامت 180 میکرون و سند بلاست فیلتر شنی به همراه مواد سیلیس با درصد خلوص 99% از جمله مزایای فیلتر شنی تحت فشار اطلس آب محسوب می شوند. هنگام خرید فیلتر شنی باید به مشخصات مندرج بر روی دستگاه توجه داشته باشید و مطابق با سیستم تأسیسات و تصفیۀ آب و فاضلاب، اقدام به خرید مناسب ترین دستگاه با بازدهی بالا نمائید.

برای محاسبات فیلتر شنی نیز باید تمام نکات مد نظر قرار گرفته شود، تا بدین وسیله بتوانند زمان کارکرد دستگاه را منطبق با مراحل فرآیند تصفیه سازی تنظیم نمایند.

میزان آب مصرفی در یک ساعت، میزان کیفیت آب خام و تصفیه شده، میزان مصرف آب تولیدی و نوع دستگاه فیلتر شنی از موارد مهم و کاربردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی محاسبات فیلتر شنی خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت فیلتر شنی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

خرید اینترنتی فیلتر شنی استخری

سفارش اینترنتی فیلتر شنی استخری و دیگر انواع فیلتر شنی برای راه اندازی تأسیسات صنعتی و تصفیۀ آب و فاضلاب برای شما فراهم می باشد. چرا که برخی از شرکت های معتبر که در حوزۀ تولید و عرضۀ مستقیم تجهیزات تأسیسات تصفیه خانه فعالیت می کنند، با راه اندازی وب سایت رسمی، شرایط خرید و سفارش اینترنتی محصولات شرکت را بوجود آورده اند. بدین وسیله می توانید درخواست خود را ثبت نموده و کارشناسان در اولین فرصت با شما تماس می گیرند و خدمات مشاوره ای خرید و اجرا به شما ارائه داده می شود.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از اولین شرکت هایی است که توانسته فروش اینترنتی تجهیزات تصفیه خانه صنعتی و همچنین اجرای آنها را برای هموطنان عزیز امکان پذیر سازد.

 شرکت اطلس آب  

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()