سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب طراحی شده است. خرید و نصب سختی گیر رزینی در مراحل پیاده سازی سیستم های تأسیسات آب و فاضلاب ضرورت دارد. تحقیقات نشان داده که استفاده از آبی که دارای سختی باشد، موجب یک سری بیماری های کلیوی برای انسان می شود چون املاح ناخالص چون کلسیم و منزیم در آب خام وجود دارد، باعث افزایش سختی آب می شود. هر چه میزان سختی آب بیشتر باشد، امکان استفاده از آب برای مصارف صنعتی و آشامیدنی غیر ممکن خواهد بود. به همین دلیل در مراحل فرآیند پکیج تأسیسات تصفیه خانه صنعتی و خانگی، نیاز به اجرا و نصب سختی گیر رزینی است.

پارامترهای متعددی وجود دارد که باعث گردیده تا طراحی دستگاه  سختی گیر رزینی توسط شرکت اطلس آب صورت گیرد. چرا که هر کدام از آنها نقش مهمی در نتایج درصد خلوص آب خواهند داشت.

هدف از ساخت دستگاه سختی گیر رزینی

عوامل متعددی وجود دارد که بر اساس آن طراحی و نصب مناسب ترین دستگاه سختی گیر رزینی در پکیج تأسیسات تصفیه آب صورت می گیرد. میزان سختی آب خام، حجم آب ورودی و خروجی از دستگاه سختی گیر، مقدار رزین مصرفی، میزان درصد آنیون و کاتیونی بودن مواد رزین و مدت زمان سیکل شست و شوی سیستم از مهمترین پارامترهایی است که نقش بسزایی در طراحی و خرید سختی گیر رزینی دارد.

برای محاسبات میزان حجم مصرفی رزین سختی گیر آب به فاکتورهای مهمی چون ارتفاع و قطر مخزن و همچنین میزان مصرف آب تولید شده در زمان احیاء و شستشوی سریع آن بستگی دارد. با نصب دستگاه سختی گیر رزینی می توان کاهش و حذف سختی آب را در سیستم های تأسیسات آب و فاضلاب صنعتی و نیمه صنعتی انجام داد که با رعایت استانداردهای ASME صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ اجرا و خرید تجهیزات تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب می توانید از راهنمایی کارشناسان فنی شرکت اطلس آب استفاده نمائید چون این مجموعه چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ طراحی و اجرای پکیج های تصفیه خانه صنعتی، خانگی و استخر آغاز نموده و تا کنون توانسته پروژه های متعددی را با قیمت ارزان و خدمات پشتیبانی عالی انجام دهد.

سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مانند سختی گیر رزینی FRP طراحی و در دسترس متصدیان امور نصب پروژه های تأسیساتی قرار گرفته می شود. انتخاب نوع دستگاه سختی گیر رزینی بر اساس یک سری موارد مهم چون میزان آب ورودی و حجم آب خروجی به همراه بودجۀ در نظر گرفته شده، صورت می گیرد. سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک، بخشی از مراحل کارکرد دستگاه توسط انسان مدیریت و تنظیم می شود و این در حالی است که با خرید و نصب سختی گیر رزینی اتوماتیک، کلیۀ مراحل عملکرد دستگاه به صورت خودکار صورت می گیرد و کنترل سیستم راحت تر صورت می گیرد.

انتخاب نوع دستگاه سختی گیر رزینی بر اساس تعداد نیروی انسانی، توان مالی و همچنین حجم آب انجام می گیرد. نکتۀ مهمی که در اجرا این نوع سختی گیر رزینی وجود دارد، افزایش میزان سطح فیلتراسیون نسبت مدل اتوماتیک آن می باشد. ضمن آنکه قیمت سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک نسبت به اتومات ارزان تر می باشد. تفاوت قابل توجه آنها نسبت به یکدیگر، به دلیل وجود شیر سلووالو نیمه اتوماتیک است که در این نوع سختی گیر نصب شده است و قابلیت برنامه ریزی برای مکش آب نمک را ندارد و به وسیلۀ انژکتور از داخل مخزن این فرآیند صورت می گیرد.

شرکت اطلس آب با برخورداری از سابقۀ درخشان در عرصۀ طراحی و نصب دستگاه های تصفیۀ آب، می تواند شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه سختی گیر رزینی و دیگر تجهیزات راهنمائی کند.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()