پوکه معدنی نوعی سنگ است که به صورت طبیعی کشف شده و به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، برای مصارف مختلف به کار برده می شوند. از ویژگی های ظاهری پوکه های معدنی می توان به خلل و فرج های سطوح سنگ و همچنین وزن سبک آن اشاره نمود. پوکه های معدنی حاصل فوران کوه های آتشفشانی است و باعث تفاوت قابل توجه آن با دیگر سنگ ها شده است. امروزه انواع  پوکه معدنی در ابعاد مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. این نوع سنگ به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و از آن برای مصارف متعددی بهره گرفته می شود.

شرکت پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزۀ فروش انواع پوکه معدنی و همچنین پوکه های معدنی قروه در سراسر کشور می باشد. بنابراین متقاضیان خرید پوکه معدنی می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا اقدام به سفارش آن نمایند.

مزایای کاربرد پوکه های معدنی

پوکه های معدنی به دلیل خلل و فرج و همچنین وزن سبکی که دارد، قابلیت جذب آب بالایی دارد و از آن می توان برای زهکشی پرورش گیاهان و همچنین سازه های ساختمان استفاده نمود. برخورداری از درجۀ سختی و تخلخل های بالایی که دارد به عنوان یکی از بهترین مصالح برای امور ساختمان سازی می باشد.

پوکه های معدنی عدسی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی بادامی، ماسه ای، سیاه و ... برخی از انواع پوکه معدنی هستند که دارای ابعاد متفاوتی هستند و از آن می توان در موراد مختلف استفاده نمود.

کاربرد اصلی پوکه معدنی عدسی در فرآیند ساخت بلوک های سیمانی سبک دیوار و سقف می باشد. به دلیل برخورداری از وزن سبک و استحکام بالا، پوکه های معدنی نخودی و عدسی به منظور ساخت سازه های سبک به کار برده می شود و از مزایای آن در ساخت طبقات استفاده می شود.

کاربرد پوکه های معدنی بادامی نیز همچون پوکه های معدنی عدسی و نخودی می باشد، با این تفاوت که از ابعاد بزرگ تر برخوردار می باشد. البته از نظر قیمت نسبت به پوکه های معدنی با ابعاد کوچک تر ، ارزان تر به فروش می رسند. با بهره گیری از پوکه های معدنی می توان از آن برای ساخت بتن و همچنین پر کردن لوله های ساختمان استفاده نمود. برای اینگونه مصارف از پوکه های معدنی سیاه بهره گرفته می شود. علاوه بر آنکه کاربرد پوکه ماسه ای نیز برای ساخت بلوک، بتن و پر کردن لوله مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت پوکه معدنی رضایی چندین سال است که از فعالیت حرفه ای آن در رابطه با تأمین و عرضۀ انواع پوکه معدنی مانند فروش سنگ پوکه تزئینی و آبنما می گذرد و امروزه می تواند به صورت اینترنتی پاسخگوی سفارشات اینترنتی پوکه های معدنی در سرتاسر کشور با قیمت ارزان باشد.

پوکه معدنی قروه نیز به پوکه های حاصل از منطقۀ کردستان اطلاق می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و امروزه بیشتر صنعت گران متقاضی خرید پوکه معدنی قروه می باشند.

پوکه معدنی تبریز نیز اختصاص به پوکه های معدنی حاصل از مناطق شهرستان تبریز دارد.

قیمت پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی به ابعاد و میزان استحکام پوکه ها بستگی دارد. بنابراین متناسب با نیاز و مصرفی که در صنایع مختلف دارید، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا، انواع پوکه معدنی قروه و تبریز را سفارش دهید.

کاربرد فراوان پوکه های معدنی را می توان در امور کشاورزی و همچنین پرورش آبزیان مشاهده نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و سفارش دهی اینترنتی انواع پوکه معدنی می توانید با کارشناسان شرکت پوکه معدنی رضایی تماس گرفته، تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()