قالب سازی بلور نیاز به تخصص و دستگاه های پیشرفته دارد. در واقع سطح کیفیت بلور و کریستال ها به کیفیت قالب سازی بلور بستگی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه کارخانجات متعددی در زمینۀ طراحی قالب سازی بلور فعالیت می کنند. این مجموعه ها با در اختیار داشتن امکانات قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند. امروزه انواع بلورجات و کریستال را می توان در طرح های متنوع و زیبایی مشاهده نمود که به واسطۀ قالب سازی حرفه ای بلور توانسته اند پیاده سازی نمایند. با بهره گیری از تخصص افراد فنی مجرب در این حوزه، قادر به پیاده سازی انواع قالب سازی بلور و کریستال در سبک های جدید و با کیفیت می باشند.

شرکت صنعتی پارس بلور به عنوان یکی از کارخانجات بزرگ در صنعت طراحی و تولید قالب سازی بلور و کریستال در تهران در سال 1380 آغاز نموده است و امروزه توانسته با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، اقدام به قالب سازی سه بعدی بلور نماید.

قالب سازی بلور پرس فشاری

طراحی و قالب سازی بلور به روش پرس فشاری در سه دسته بندی جامع و اصولی صورت می گیرد که می توان به پرس اتوماتیک، پرس دستی و پرس هیدرولیک اشاره کرد. هر کدام از آنها به واسطۀ فشار یک عملکرد مشابه را انجام می دهند و تفاوت قابل توجه آنها به نحوۀ تولید فشار برای ساخت بلور می باشد. همانطور که از نام آنها مشخص است، متناسب با حجم کار ، مناسب ترین قالب سازی بلور را برای ساخت این محصولات تدارک ببینید.

قالب سازی بلور پرس بادی

قالب سازی بلور پرس بادی به و اسطۀ فشار باد، فرآیند تولید بلورجات و کریستال صورت می گیرد. به طور کلی سنجش کیفیت قالب سازی بلور بر حسب جنس آلیاژ، تجهیزات جانبی مورد نیاز و نحوۀ عملکرد نیروی انسانی مشخص می شود. با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک و آلیاژ با کیفیت می توان تحت فشار بالا، فرآیند بلورسازی و کریستال سازی را انجام داد.

قالب سازی بلور فوتی

قالب سازی بلور فوتی نیز به افرادی که حجم بسیار اندک اقدام به تولید بلور می کنند، مقرون به صرفه می باشد. در این نوع قالب سازی بلور از آلیاژ مقاوم بهره گرفته می شود، علاوه بر آنکه افراد فنی که از مهارت و تخصص بالایی برخوردار هستند، می توانند با ممارست و دقت تمام، بهترین محصولات بلور و کریستال را به واسطۀ این نوع قالب طراحی و تولید نمایند. برای ساخت قالب های فوتی بلور به سایت مراجعه کنید. 

فرآیند قالب سازی بلور، یک پروسۀ زمان بر می باشد و نیاز به استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن است که به واسطۀ آن بتوانند از جدیدترین تکنیک ها برای ساخت بهترین قالب ها استفاده نمایند.

شرکت صنعتی پارس بلور با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، قادر به طراحی انواع قالب سازی بلور با آلیاژ مقاوم و با کیفیت می باشد.

قیمت قالب سازی بلور

قیمت قالب سازی بلور به نوع قالب، میزان کیفیت آلیاژ به کار رفته و طراحی قالب دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و قالب سازی بلور و کریستال می توانید به گروه های صنعتی معتبر که در این حوزه خدمات رسانی می کنند، مراجعه نمائید.

متناسب با سبک طراحی محصولات بلورجات و همچنین کریستال، می توانید درخواست سفارش قالب سازی اختصاصی بلور را از شرکت سازندۀ قالب داشته باشید. این فرآیند نیاز به تخصص و مهارت دارد و افراد فنی که مجهز به پیشرفته ترین تجهیرات صنعتی در این حوزه هستند، می توانند شما را یاری کنند.

شرکت صنعتی پارس بلور از جمله گروه های صنعتی با سابقه در عرصۀ ساخت تجهیزات و انواع قالب بلور و کریستال در تهران می باشد و پاسخگوی سفارشات در شهرستان ها می باشد.

 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()