قیمت پوکه معدنی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. پوکه معدنی نوعی سنگ معدنی است که حاصل گدازه های آتشفشان می باشد. مدت زمان زیادی است که از کشف پوکه های معدنی می گذرد و به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، از آن می توان برای ساخت سازۀ بتنی سبک و مصارف دیگر به کار برد. امروزه به دلیل استقبال فراوان صنعت گران، با بهترین قیمت پوکه معدنی را خریداری نمود.

شرکت پوکه معدنی رضایی جزء یکی از بزرگ ترین شرکت های عرضه کنندۀ پوکه های معدنی در سراسر کشور می باشد. بنابراین متناسب با نیاز مجموعۀ خود می توانید با قیمت مناسب پوکه های معدنی را خریداری نمائید.

قیمت پوکه معدنی قروه

قیمت پوکه معدنی قروه به کیفیت و ابعاد پوکه ها بستگی دارد. از این رو می توانید متناسب با نیاز، انواع پوکه معدنی قروه را در ابعاد ریز و درشت سفارش دهید. پوکه های معدنی دارای خلل و فرج هایی در درون خود هستند که باعث کاهش وزن قطعات سنگ شده است. به همین دلیل برای مصارف ساخت سازه های ساختمانی به کار برده می شود. با بهره گیری از پوکه های معدنی سبک چون پوکه های معدنی عدسی، نخودی، فندوقی، ماسه ای، سیاه و غیره می توان برای ساخت سازه های بتنی با وزن سبک استفاده می شود که در ساخت سازه های دیوار، سقف و همچنین بلوک سیمانی مصرف می شود. البته قیمت پوکه معدنی عدسی متفاوت از قیمت پوکه معدنی ماسه ای و دیگر ابعاد این نوع سنگ می باشد.

قیمت پوکه معدنی تبریز

قیمت پوکه معدنی تبریز نیز به ابعاد و میزان استحکام قطعات پوکه بستگی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی در تماس باشید. این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزۀ پخش انواع پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها با قیمت ارزان می باشد.

بنابراین متناسب با حجم مصرفی خود، می توانید با قیمت مناسب، سفارش خرید پوکه های معدنی را داشته باشید. بهره گیری از مزایای این نوع پوکه های معدنی در این است که کاربرد آن را می توان برای پرورش گیاهان و همچنین پرورش آبزیان استفاده نمود چون دارای یک سری ویژگی ساختاری می باشد. قیمت سفارش پوکه های معدنی بر حسب وزن، نوع و میزان کیفیت پوکه مشخص می شود. در نتیجه بر حسب نیاز می توانید پوکه های معدنی با کیفیت بالا را خریداری نموده و برای مصارف ساختمانی و صنایع مختلف استفاه نمائید.

ویژگی قابل توجهی که این نوع پوکه های معدنی دارند، مرتبط وزن سبک این نوع سنگ می شود که امکان ساخت سازه های ساختمانی سبک برای سقف و دیوار را برای مشتریان فراهم می کند. امروزه به دلیل آگاهی نسبت به اهمیت کاربرد پوکه های معدنی در مصارف مختلف، بیش از گذشته پوکه های معدنی خریداری می شود.

کاربرد پوکه های معدنی همچنین برای مصارف رنگبری پارچه، ایجاد شیب بندی سطوح کف، زهکشی سازه های تونل و همچنین تولید انواع سنگ پا به کار برده می شوند. با قیمت ارزان امکان خرید انواع پوکه معدنی مانند خرید پوکه معدنی گردویی برای مصرف کنندگان وجود دارد. علاوه بر آنکه متناسب با میزان حجم مصرفی می توانید با وزن بالا و یا اندک اقدام به سفارش پوکه معدنی نمائید. پوکه های معدنی دارای وزن سبک می باشد و برای سبک سازی سازه های ساختمانی به کار برده می شود و از درجۀ سختی بالا برخوردار می باشد و دارای شکاف تخلخل های زیادی می باشد که عامل سبک شدن وزن پوکه های معدنی شده است.

برای اطلاع دقیق از قیمت پوکه های معدنی می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()